Skravletråd

Noen som har anbefalinger til TUL i Trondheimsområdet? Kjenner til ultralydportalen.
Jeg har erfaring med Spiren fertilitetsklinikk og var veldig fornøyde med de. Har vært der på 2 TUL og en gynekologisk undersøkelse :)
 
Enig i at de på Spiren er flinke, men bare vært der på gynekologiske undersøkelser så glemte de litt i forbindelse med TUL :p Men absolutt verdt å nevne de!
 
Er det flere her inne som blir super bekymret for murringene eller andre symptomer men når man har en dag de er litt mindre intense så er det også helt forferdelig og grunn til bekymring??:p blir seriøst helt gal av meg selv. Haha dagene etter positiv test har vært de lengste dagene jeg har hatt på lenge :p
 
Er det flere her inne som blir super bekymret for murringene eller andre symptomer men når man har en dag de er litt mindre intense så er det også helt forferdelig og grunn til bekymring??:p blir seriøst helt gal av meg selv. Haha dagene etter positiv test har vært de lengste dagene jeg har hatt på lenge :p
Skjønner absolutt hva du mener, kjenner ikke til noen symptomer annet enn vondt i puppene..
 
Haha eg ble ikke spurt om leg på polet i dag for en gangs skyld, va ikke sikker på om eg ble å begynne å gråte eller ikke
Jeg blir allrid dødelig fornærmet de dagene jeg har legitimasjon! Men så irritert når de spør når jeg IKKE har med :angelic: :laughing001
 
Er det flere her inne som blir super bekymret for murringene eller andre symptomer men når man har en dag de er litt mindre intense så er det også helt forferdelig og grunn til bekymring??:p blir seriøst helt gal av meg selv. Haha dagene etter positiv test har vært de lengste dagene jeg har hatt på lenge :p
Jaa! Prøver holde hodet kaldt, men stresser når puppene er mindre ømme og kjenner etter om murringene forandrer seg og blir sterkere hele tiden :dead:
 
Skjønner absolutt hva du mener, kjenner ikke til noen symptomer annet enn vondt i puppene..
Godt å se at jeg ikke er alene. Dette blir laaange uker frem til uke 12 :p

Jaa! Prøver holde hodet kaldt, men stresser når puppene er mindre ømme og kjenner etter om murringene forandrer seg og blir sterkere hele tiden :dead:
Ja.. akkurat likedan her! Skal heldigvis på jobb idag og imorgen så da får jeg kanskje til å tenke på noe annet :D
 
Nå har vi sendt mannen avgårde på jobb, (han jobber medlever turnus) lille frøkena gråt, og meg selv. Ble tilslutt nesten hulking før jeg klarte å stoppe "vannkrana"...
#hormonella er i full sving :dance018
 
Last edited:
Jeg eeer så følsom om dagen. Gråter hele tiden jo. Senest ista gråt jeg til samboer fordi jeg mente han ikke uttrykt nok glede over svangerskapet.. :angelic: for to dager siden strigråt jeg under jul på månetoppen..
Jeg gråter av alt mulig, jeg også. Må flire av meg sjøl, det blir jo helt tåpelig når man sitter der og griner av reklamer og sånn :D
 
Er det flere her inne som blir super bekymret for murringene eller andre symptomer men når man har en dag de er litt mindre intense så er det også helt forferdelig og grunn til bekymring??:p blir seriøst helt gal av meg selv. Haha dagene etter positiv test har vært de lengste dagene jeg har hatt på lenge :p
Ja, jeg satt under pinnekjøttmiddag på nyttårsaften hos svigers og kjente på skikkelig tak i magen, som små menskramper som stramma seg over hele magen, og ble veldig urolig. Men det gikk over, og jeg føler meg mye bedre i dag. Føler hver gang jeg må på do er en lettelse over at jeg ikke blør.
 
Er det flere her inne som blir super bekymret for murringene eller andre symptomer men når man har en dag de er litt mindre intense så er det også helt forferdelig og grunn til bekymring??:p blir seriøst helt gal av meg selv. Haha dagene etter positiv test har vært de lengste dagene jeg har hatt på lenge :p
Helt enig! Det er bare to dager siden jeg tok den første positive testen, og det føles ut som en eeevighet siden :laughing002 Noe sier meg at januar vil gå SAKTE (saktere enn vanlig:p)

Jeg har ingen symptomer enda, men går konstant på do for å sjekke at jeg ikke har begynt å blø!
 
Gleder meg til hverdag igjen, da går dagene litt fortere :love017 Synes også at tiden går SÅ sakte.
 
Ja, jeg satt under pinnekjøttmiddag på nyttårsaften hos svigers og kjente på skikkelig tak i magen, som små menskramper som stramma seg over hele magen, og ble veldig urolig. Men det gikk over, og jeg føler meg mye bedre i dag. Føler hver gang jeg må på do er en lettelse over at jeg ikke blør.
Ja! Sånne tak har jeg også kjent på! Blir så urolig av det.. men mesteparten av dagen kjenner jeg ikke på så mye murringer. Kommer litt i bølger.
Den redselen for blod er også helt grusom:arghh: la disse ukene gå fort!! :p

Helt enig! Det er bare to dager siden jeg tok den første positive testen, og det føles ut som en eeevighet siden :laughing002 Noe sier meg at januar vil gå SAKTE (saktere enn vanlig:p)

Jeg har ingen symptomer enda, men går konstant på do for å sjekke at jeg ikke har begynt å blø!
Hahaha jaa, 7 dager siden første test og det føles evigheter siden! Tror januar kommer til å bli en grusom treig måned :laughing002 tipper vi begynner å få litt symptomer når vi har kommet til uke 6-7. Håper det vil føles litt betryggende..
 
Back
Topp