Skravletråd

Det går så fint :happy:
Det som er mest vanlig er vel fra uke 6-12, men har du bekymringer eller spørsmål ville jeg tatt kontakt for en tidligere time. Er du langt på vei når du har fått time? :happy:
Er 13 uker på veg når jeg har time på helsestasjonen,men tok kontakt med legen på fredag og spurte om en time fordi jeg har spørsmål ang trening og sånn, så har time om to uker:happy:
 
Er 13 uker på veg når jeg har time på helsestasjonen,men tok kontakt med legen på fredag og spurte om en time fordi jeg har spørsmål ang trening og sånn, så har time om to uker:happy:
Det var sent for første time. Jeg ville bedt legen om henvisning til tidlig UL, som du har krav på i uke 12-14 :happy:
 
Bør jeg ringe dit til uka eller tror du det kan vente til jeg har time der om to uker? :happy:
Det kan nok vente til du har time :happy: Jeg har ikke bestilt time enda, og tenker jeg bestiller til uke 10-ish :happy:
 
Ringte jm og fikk time nøyaktig en uke etter eg ringte. Va nesten litt overrasket etter å ha lest mye om det, forventa at de ikke ble å ta meg inn med en gang men kanskje i slutten av mnd
 
  • Liker
Reactions: ias
Har første time hos jordmor den 16.jan allerede, er da 6 uker på vei. Er det for tidlig? :dead:
Det tenker jeg spørs litt på hva du selv tenker og føler du har behov for. Noen har behov for å snakke med noen tidlig og har mange spørsmål eller vil snakke om tidligere opplevelser o.l. Så tenker det er veldig individuelt. Jeg selv tenker jeg utsetter jordmor til etter TUL. Rett og slett for å se at alt ser greit ut først. Har to barn fra før så føler jeg liksom ikke har så mye å snakke om enda. Men jeg skjønner godt at mange ønsker å ta det tidligere også.
 
Det tenker jeg spørs litt på hva du selv tenker og føler du har behov for. Noen har behov for å snakke med noen tidlig og har mange spørsmål eller vil snakke om tidligere opplevelser o.l. Så tenker det er veldig individuelt. Jeg selv tenker jeg utsetter jordmor til etter TUL. Rett og slett for å se at alt ser greit ut først. Har to barn fra før så føler jeg liksom ikke har så mye å snakke om enda. Men jeg skjønner godt at mange ønsker å ta det tidligere også.
Ja, jeg og har to barn fra før så ser heller ikke for meg at det blir en lang time. Når jeg bestilte time så jeg for meg at det var lang ventetid, når det er én jordmor i kommunen, som kun er på helsestasjonen hver mandag og annenhver torsdag:rolleyes:
 
Dere, jeg har et litt dumt spørsmål som førstegangsgravid :angelic: Jeg er 5+6 i dag, betyr det at jeg er i 5 eller 6 uke? Det står forskjellig i noen apper og jeg blir litt forvirret o_O
 
Dere, jeg har et litt dumt spørsmål som førstegangsgravid :angelic: Jeg er 5+6 i dag, betyr det at jeg er i 5 eller 6 uke? Det står forskjellig i noen apper og jeg blir litt forvirret o_O
Du er fem uker gravid, og har begynt på sjekke uken, så du er i uke seks
 
Bestiller dere time til tul selv? Eller gjør lege/jordmor dette?
 
Back
Topp