Jeg har aldri følt på den gløden i noen av svangerskapene jeg hellerGløden kom aldri til meg i forrige svangerskap av en eller annen grunnlov å håpe at det blir bedre denne gangen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri følt på den gløden i noen av svangerskapene jeg hellerGløden kom aldri til meg i forrige svangerskap av en eller annen grunnlov å håpe at det blir bedre denne gangen!

Ånei! Det er så kjipt! Jeg har klart å bli kvitt det før, men måtte kaste noen planter.Vi har fått trips i hus. Gråt når vi kastet planten vi fikk i innflytningsgave av hans foreldre![]()
![]()
![]()
Ånei! Det er så kjipt! Jeg har klart å bli kvitt det før, men måtte kaste noen planter.
Kjedelig. Jeg ble kvitt det uten kjemikalier. Men som deg så kastet jeg de plantene som var mest angrepet. Det hadde nok ikke satt seg ordentlig på de andre. Håper det går greit med resten av plantene dineEn kompis sa at man måtte bruke kjemikalier pg at det burde gjennomlufting en time etterpå, så han anbefalte ikke det mtp graviditeten.
Var den fra svigerforeldrene som var mest angrepet og, så det hadde nok blitt et langvarig prosjekt
Du kan kjøpe rovmidd fra nyttedyr.no. Du får små poser som du henger på alle plantene dine, og så kommer midden ut på natta og knasker i vei. Jeg reddet alle plantene mine med det for to år siden! Du får mange poser i en bestilling, så jeg hang feks fem på monsteraen som var stor og syk, og så etter størrelse på de andre..En kompis sa at man måtte bruke kjemikalier pg at det burde gjennomlufting en time etterpå, så han anbefalte ikke det mtp graviditeten.
Var den fra svigerforeldrene som var mest angrepet og, så det hadde nok blitt et langvarig prosjekt
Har hørt rykter om hvis man har mye glød så er man ofte gravid med gutter, og om man ikke gløder (/føler seg fin) så har man en jentebaby i magen som «stjeler all skjønnhet»Jeg har aldri følt på den gløden i noen av svangerskapene jeg heller![]()

Teorien stemmer i så fall på meg, bare jenter så langtHar hørt rykter om hvis man har mye glød så er man ofte gravid med gutter, og om man ikke gløder (/føler seg fin) så har man en jentebaby i magen som «stjeler all skjønnhet»![]()
Hvis ikke gløden plutselig rammer meg hardt så er det vel bare å vente på en jente tilDu kan kjøpe rovmidd fra nyttedyr.no. Du får små poser som du henger på alle plantene dine, og så kommer midden ut på natta og knasker i vei. Jeg reddet alle plantene mine med det for to år siden! Du får mange poser i en bestilling, så jeg hang feks fem på monsteraen som var stor og syk, og så etter størrelse på de andre..
Ja, regna med det var for sent. Men da vet du til en annen gang, trips er jo dessverre ikke utrydningstruet ..Noo! Nå er alle i søpla..
Haha! Har bare en datter så langt, men det stemmer på en prikk i det svangerskapet i alle fallHar hørt rykter om hvis man har mye glød så er man ofte gravid med gutter, og om man ikke gløder (/føler seg fin) så har man en jentebaby i magen som «stjeler all skjønnhet»![]()

Haha! Har bare en datter så langt, men det stemmer på en prikk i det svangerskapet i alle fall![]()
Ja, regna med det var for sent. Men da vet du til en annen gang, trips er jo dessverre ikke utrydningstruet ..![]()
Vet du om rovmidden tar ullus også?Du kan kjøpe rovmidd fra nyttedyr.no. Du får små poser som du henger på alle plantene dine, og så kommer midden ut på natta og knasker i vei. Jeg reddet alle plantene mine med det for to år siden! Du får mange poser i en bestilling, så jeg hang feks fem på monsteraen som var stor og syk, og så etter størrelse på de andre..

Ingen anelse, men jeg tror det står tydelig på nettsidenVet du om rovmidden tar ullus også?![]()
Da skal jeg sjekke. Er så frustrert på de ullusa at jeg kjenner flammekasteren snart kommer fremIngen anelse, men jeg tror det står tydelig på nettsiden. Er en stund siden jeg leste der.

For en lettelse! Gratulerer! Hvor lang tid tok det før du fikk svar? Mvh utålmodig en uke etter test nå.Alt så veldig bra ut på panoramatesten! (NIPT)![]()