Jeg sier uke 9 når jeg er 9+1Lurer på hva man egentlig sier når man er 7+3. Jeg forstår at jeg har begynt på min 8. graviditetsuke, men sier jeg til folk at jeg er 8 uker på vei? Jeg skal begynne å fortelle snart, og skjønner ikke helt dette.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sier uke 9 når jeg er 9+1Lurer på hva man egentlig sier når man er 7+3. Jeg forstår at jeg har begynt på min 8. graviditetsuke, men sier jeg til folk at jeg er 8 uker på vei? Jeg skal begynne å fortelle snart, og skjønner ikke helt dette.

Lurer på hva man egentlig sier når man er 7+3. Jeg forstår at jeg har begynt på min 8. graviditetsuke, men sier jeg til folk at jeg er 8 uker på vei? Jeg skal begynne å fortelle snart, og skjønner ikke helt dette.

Du kan jo også rett og slett si "sju uker og tre dager" om du vil være skikkelig nøye! Tror ikke de som blir fortalt tenker så mye på det. Jeg tror jeg har sagt alle versjonene.Lurer på hva man egentlig sier når man er 7+3. Jeg forstår at jeg har begynt på min 8. graviditetsuke, men sier jeg til folk at jeg er 8 uker på vei? Jeg skal begynne å fortelle snart, og skjønner ikke helt dette.
Men det byr også på mer forvirring.Jeg har lurt på det samme! Er 9+3 og har tenkt/sagt uke 9, og når jeg var hos jordmor i går sa hun «ja, nå som du er i uke 10».Lurer på hva man egentlig sier når man er 7+3. Jeg forstår at jeg har begynt på min 8. graviditetsuke, men sier jeg til folk at jeg er 8 uker på vei? Jeg skal begynne å fortelle snart, og skjønner ikke helt dette.

Haha, ja, tenker akkurat det samme! Jeg kan ikke si uke 11 liksom, for det føler jeg er å pynte på sannheten.Jeg har lurt på det samme! Er 9+3 og har tenkt/sagt uke 9, og når jeg var hos jordmor i går sa hun «ja, nå som du er i uke 10».
Vi snakket litt om det, og hun sa helsepersonell gjerne helst forholdt seg til svangerskapsuke.
F.eks nevnte hun at man sier jo at abortgrensen er 12 uker, men det er 11+6 som er grensen.
Jeg føler derimot at jeg lyver på meg en uke ekstra hvis jeg sier svangerskapsuken![]()
Det er forvirrende, ja! Kanskje man bare må se ann hvor langt i uka man er. Hvis man er 9+6 kan man kanskje si uke 10 da. Jeg har jo en IVF-termin, men 4 dager bak på UL, vet ikke om jeg skal legge meg i midten av de to.Jeg har lurt på det samme! Er 9+3 og har tenkt/sagt uke 9, og når jeg var hos jordmor i går sa hun «ja, nå som du er i uke 10».
Vi snakket litt om det, og hun sa helsepersonell gjerne helst forholdt seg til svangerskapsuke.
F.eks nevnte hun at man sier jo at abortgrensen er 12 uker, men det er 11+6 som er grensen.
Jeg føler derimot at jeg lyver på meg en uke ekstra hvis jeg sier svangerskapsuken![]()
Jeg og! Våkner av at 3-åringen bråker litt i søvne på babycallen i 03/04-tida, også får jeg ikke sove igjenJeg sliter så med søvnen! Skal begynne å jobbe igjen på onsdag som kommer, så det blir spennende hvis jeg får sove 3 timer før jobb.

Har ikke våget meg på vekta siden jeg hellerHar ikke våget meg på vekten enda
Konstant holsulten, og blir uggen hvis det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser.
Dette kombinert med tilgang på alt mulig godt nå i julen… Ikke bra![]()

Jeg hadde da sagt uke 7+3, men i forrige graviditet sa jeg uke 8… syns det er litt rart og forvirrende at det ikke bare er en måte å si det påLurer på hva man egentlig sier når man er 7+3. Jeg forstår at jeg har begynt på min 8. graviditetsuke, men sier jeg til folk at jeg er 8 uker på vei? Jeg skal begynne å fortelle snart, og skjønner ikke helt dette.

Den trøttheten er ganske irriterende. Fikk kommentar på jobb i forrige uke at jeg så trøtt ut..Jo, takk jeg vet10+0 i dag! Leverte 3 åringen til svigers, og skal selv på et jobbevent i kveld. La meg litt nedpå for å samle litt energi. Våkna 3(!) timer senere. Mitt nr 1 symptom er (også denne gang) lammende trøtthet!
Føler meg udugelig de første timene på jobb og kan jo liksom ikke bøtte ned med kaffe heller…Det var ikke en så hyggelig kommentar fra kollegaen din da! Det hjelper jo ikke akkurat med sånne kommentarer når man føler seg elendig. Satser på det går over snart! Når er det vi skal begynne å gløde egentlig?Den trøttheten er ganske irriterende. Fikk kommentar på jobb i forrige uke at jeg så trøtt ut..Jo, takk jeg vetFøler meg udugelig de første timene på jobb og kan jo liksom ikke bøtte ned med kaffe heller…

Jeg klarer i hvert fall ikke å skjule det..sikkert flere som har tenkt tanken men ikke sagt noeDet var ikke en så hyggelig kommentar fra kollegaen din da! Det hjelper jo ikke akkurat med sånne kommentarer når man føler seg elendig. Satser på det går over snart! Når er det vi skal begynne å gløde egentlig?![]()
Veldig travelt og mye å gjøre på jobb for tiden så det hjelper ikke på trøttheten.
Gløden kom aldri til meg i forrige svangerskap av en eller annen grunnJeg klarer i hvert fall ikke å skjule det..sikkert flere som har tenkt tanken men ikke sagt noeVeldig travelt og mye å gjøre på jobb for tiden så det hjelper ikke på trøttheten.
Den gløden tror jeg at jeg skal se langt etter en god stund enda![]()
lov å håpe at det blir bedre denne gangen!