Skjønner at den er kjedelig!Er 8+5 i dag og fant endelig tid til å ringe legenontoret for første sv.time. Ikke ledig og lege på ferie til neste ukeTypisk. Ringte så til jordmor for å få time i stedet for. Men hun hadde sluttet! Jeg ville gråte.. hadde så lyst til å gå til samme som jeg hadde de forrige gangene, hun var gull verdt når det kom til å søke om svangerskapspenger (som jeg må denne gangen også).
Fikk time til en annen jordmor på mandag, men vurderer å avlyse timenMen må få henvisning til TOUL og få snakket om svangerskapspenger… æsj så kjedelig.
Men om alternativet er å vente enda lenger, så er det kanskje greit å holde på den jordmortimen du har fått? Eller har du møtte hen tidligere og liker ikke mennesket?
Typisk. Ringte så til jordmor for å få time i stedet for. Men hun hadde sluttet! Jeg ville gråte.. hadde så lyst til å gå til samme som jeg hadde de forrige gangene, hun var gull verdt når det kom til å søke om svangerskapspenger (som jeg må denne gangen også).
Men må få henvisning til TOUL og få snakket om svangerskapspenger… æsj så kjedelig.