Skravletråd

Noen andre som sliter med hoftesmerter? Jeg plages spesielt med det om natten og utover morgenen. Men i dag har jeg i tillegg vært ute å gjort litt ærender og jeg har så vondt i den ene hofta at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg, føles nesten ut som veldig intense voksesmerter…. Noen som vet hva som kan hjelpe? o_O
Jeg har opplevd dette etter typ veldig aktive dager med fjelltur eller annen litt hardere trening f eks. Hvile, uttøying og leiring med puter i senga hjalp for meg!
 
Hvordan prioriterer dere siste tiden før baby kommer? Jeg føler meg så egoistisk når jeg f eks sier nei til folk som vil komme på besøk og bo hos oss før baby kommer..
 
Hvordan prioriterer dere siste tiden før baby kommer? Jeg føler meg så egoistisk når jeg f eks sier nei til folk som vil komme på besøk og bo hos oss før baby kommer..
Det tenker jeg hver enkelt må kjenne på helt selv egentlig! Jeg kjenner på at det er lite som skal til for at jeg ønsker å trekke meg vekk fra folk, eller ikke finne på ting med andre enn kjernefamilien min. Gjør vanligvis ikke det. Det tenker jeg folk bare må respektere. Det er mye som skjer i kroppene våre ukene før fødselen for å forberede oss. Ikke rart vi stiller annerledes til ting vi vanligvis ville likt å gjøre!
 
Hvordan prioriterer dere siste tiden før baby kommer? Jeg føler meg så egoistisk når jeg f eks sier nei til folk som vil komme på besøk og bo hos oss før baby kommer..
Kjenner på samme følelse. Vi har familie langveisfra som vanligvis kommer til oss i juli, siden vi ha stort hus og de slipper hotell osv.
I år har vi sagt nei, da jeg ikke orker tanken på å være vertinne 2-3 uker før termin liksom.
Nå blør jeg jo litt også, pluss livmorhalsen krymper fort.
Men allikevel ble det litt sure miner :bag:
Tenker at er det en tid man kan få lov til å være litt egoistisk, så er det nå :Heartred
 
Kjenner på samme følelse. Vi har familie langveisfra som vanligvis kommer til oss i juli, siden vi ha stort hus og de slipper hotell osv.
I år har vi sagt nei, da jeg ikke orker tanken på å være vertinne 2-3 uker før termin liksom.
Nå blør jeg jo litt også, pluss livmorhalsen krymper fort.
Men allikevel ble det litt sure miner :bag:
Tenker at er det en tid man kan få lov til å være litt egoistisk, så er det nå :Heartred
Syns det er veldig overraskende at folk ikke bare tenker det av seg selv, og enda til blir sure!
 
Hvordan prioriterer dere siste tiden før baby kommer? Jeg føler meg så egoistisk når jeg f eks sier nei til folk som vil komme på besøk og bo hos oss før baby kommer..
Har termin om 5 uker, så for øyeblikket er vi på camping. I fellesferien blir det å se an form og slikt, men kommer ikke til å ta imot besøk. Bekkenet er så vondt, at jeg ikke orker å være vertinne.
Syntes ikke du skal føle deg egoistisk som sier nei. Siste tiden kan være tung, og da er det viktig å ta kroppens symtomper på alvor :Heartred
 
Vi har bare to soverom og tidligere har vi tatt storesøster inn til oss igjen når vi har hatt besk slik at det kan bli gjesterom. Hun våkner da i 5 tiden og fortsetter slik i flere dager/uker etter de har dratt så det er totalt uaktuelt nå som vi alle trenger så mye søvn som mulig. Til forskjell sover hun 11-12 timer i strekk på eget rom og våkner ikke før etter kl 7.

Fikk litt kommentarer i begynnelsen på at det er veldig dyrt med hotell osv, men da får det heller være med besøk akkurat nå også får vi tatt det igjen den dagen vi kjøper hus.
 
Vi har bare to soverom og tidligere har vi tatt storesøster inn til oss igjen når vi har hatt besk slik at det kan bli gjesterom. Hun våkner da i 5 tiden og fortsetter slik i flere dager/uker etter de har dratt så det er totalt uaktuelt nå som vi alle trenger så mye søvn som mulig. Til forskjell sover hun 11-12 timer i strekk på eget rom og våkner ikke før etter kl 7.

Fikk litt kommentarer i begynnelsen på at det er veldig dyrt med hotell osv, men da får det heller være med besøk akkurat nå også får vi tatt det igjen den dagen vi kjøper hus.
Støttes! Det må gjester regne med :)
 
Det går fint med meg Litt bekkenplager, halsbrann og vanskelig å sove, men ellers bra❤️ Hva med deg/dere?

Kjøpte akkurat ei klespakke på Finn med masse tøy Gleder meg så til å se alle plaggene! Gleder meg enda mer til baby kommer

Har også vært veldig frem og tilbake på om jeg skal kjøpe Najell sleepcarrier eller ikke Så venter til neste lønn med å bestemme oss Tips? Prøver å kjøpe det meste brukt og det er gøy!
 
Det går bra med meg også! Generelt lite plager til å være så nært termin, og trives som gravid :love017 Myye babytanker, «nesting» 24/7 og skikkelig spent på tiden fremover :Heartpink

Jeg har også kjøpt det meste brukt, men landet på «Najell Sleepcarrier X» (finnes ikke brukt pga det er ny modell) siden den er lengre og godkjent for overnatting pga stivere vegger!
 
Hvordan går det med folk? Utrolig å tenke på at det nærmer seg med stormskritt nå!:Heartpink
Bortsett fra å være skikkelig tett i nesa, som henger etter en forkjølelse, så har jeg en liten oppsving i formen faktisk. Og erfaring med det fra tidligere, at de siste ukene ikke blir så verst. Om temperaturen øker noe særlig, så vil jeg nok slite rimelig fort for da får jeg så mye vann i beina. Prøver å ha rolige dager som lar oksytocinen øke i kroppen :Heartpink 38+5 idag!
 
En del småplager her, fremdeles kvalm, halsbrann, vondt i bekken og konstant trøtt og sliten, men ellers bra:) Kjenner det tar på å være hjemme med ferie sammen med 2-åringen, men samtidig tar det på å være med svigers på hytta også :p Klarer ikke bestemme meg for hva som er best, haha. Blir godt når bhg starter igjen:angelic:
 
En del småplager her, fremdeles kvalm, halsbrann, vondt i bekken og konstant trøtt og sliten, men ellers bra:) Kjenner det tar på å være hjemme med ferie sammen med 2-åringen, men samtidig tar det på å være med svigers på hytta også :p Klarer ikke bestemme meg for hva som er best, haha. Blir godt når bhg starter igjen:angelic:
Det beste er å være hjemme alene mens pappaen tar med 2-åringen på hytta til svigers. :angelic:
 
Back
Topp