Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaFlere som føler seg mer avslappet om dagen?
Kan vanligvis lett kjenne på stress og tankekjør rundt alt som skal gjøres i hverdagen, men nå er jeg bare sånn..wass’upKroppen roer ned for meg? Haha
I dag har jeg vært relativt avslappet, glemt i blant at jeg er gravid og egentlig hatt en god dag! Håper du nyter stillheten fra tankekjøret
JaI dag har jeg vært relativt avslappet, glemt i blant at jeg er gravid og egentlig hatt en god dag! Håper du nyter stillheten fra tankekjøret
![]()
kan dere sende noe av den slappheten og roen til meg? Har kjent det i hele dagFlere som føler seg mer avslappet om dagen?
Kan vanligvis lett kjenne på stress og tankekjør rundt alt som skal gjøres i hverdagen, men nå er jeg bare sånn..wass’upKroppen roer ned for meg? Haha

Velkommen i prompegjengen om du ønsker, der det er luft er det rom og kjærlighetHihi, ler av (med) dere som
har blitt prompevenner![]()
Men ja, det merkes her også…
![]()

Hihi, ler av (med) dere som
har blitt prompevenner![]()
Men ja, det merkes her også…
![]()
… og vi har masse av begge delerVelkommen i prompegjengen om du ønsker, der det er luft er det rom og kjærlighet![]()
![]()

Velkommen i prompegjengen om du ønsker, der det er luft er det rom og kjærlighet![]()
![]()
Tror dere har smittet meg - nå har jeg også begynt!! Melder meg inn i gjengen… og vi har masse av begge deler![]()
![]()

Welcome to the dark side. We have cookies and fartsTror dere har smittet meg - nå har jeg også begynt!! Melder meg inn i gjengen![]()
![]()
Jadda! Vi vil ha med mange i prompegjengen. Da kan vi bre oss med våre deilige dufterTror dere har smittet meg - nå har jeg også begynt!! Melder meg inn i gjengen![]()
![]()

*senderkan dere sende noe av den slappheten og roen til meg? Har kjent det i hele dag![]()

I like såJaI dag har jeg vært relativt avslappet, glemt i blant at jeg er gravid og egentlig hatt en god dag! Håper du nyter stillheten fra tankekjøret
![]()

Takk*sender![]()
![]()

er jo såå lenge tilGleder meg til du blir med inn i skjultÅå jeg har så lyst være med i den private chatten med dere, men jeg må vente til 1 desember for å ha 1 måned medlemskaper jo såå lenge til

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg på skjultÅå jeg har så lyst være med i den private chatten med dere, men jeg må vente til 1 desember for å ha 1 måned medlemskaper jo såå lenge til
Bare to uker igjen!