Å gjett om!Prompet for hele Norge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å gjett om!Prompet for hele Norge
Ja I dag har jeg vært relativt avslappet, glemt i blant at jeg er gravid og egentlig hatt en god dag! Håper du nyter stillheten fra tankekjøretFlere som føler seg mer avslappet om dagen?
Kan vanligvis lett kjenne på stress og tankekjør rundt alt som skal gjøres i hverdagen, men nå er jeg bare sånn..wass’up Kroppen roer ned for meg? Haha
Ja I dag har jeg vært relativt avslappet, glemt i blant at jeg er gravid og egentlig hatt en god dag! Håper du nyter stillheten fra tankekjøret
kan dere sende noe av den slappheten og roen til meg? Har kjent det i hele dagFlere som føler seg mer avslappet om dagen?
Kan vanligvis lett kjenne på stress og tankekjør rundt alt som skal gjøres i hverdagen, men nå er jeg bare sånn..wass’up Kroppen roer ned for meg? Haha
Velkommen i prompegjengen om du ønsker, der det er luft er det rom og kjærlighetHihi, ler av (med) dere som
har blitt prompevenner Men ja, det merkes her også…
Hihi, ler av (med) dere som
har blitt prompevenner Men ja, det merkes her også…
… og vi har masse av begge delerVelkommen i prompegjengen om du ønsker, der det er luft er det rom og kjærlighet
Velkommen i prompegjengen om du ønsker, der det er luft er det rom og kjærlighet
Tror dere har smittet meg - nå har jeg også begynt!! Melder meg inn i gjengen… og vi har masse av begge deler
Welcome to the dark side. We have cookies and fartsTror dere har smittet meg - nå har jeg også begynt!! Melder meg inn i gjengen
Jadda! Vi vil ha med mange i prompegjengen. Da kan vi bre oss med våre deilige dufterTror dere har smittet meg - nå har jeg også begynt!! Melder meg inn i gjengen
*senderkan dere sende noe av den slappheten og roen til meg? Har kjent det i hele dag
I like såJa I dag har jeg vært relativt avslappet, glemt i blant at jeg er gravid og egentlig hatt en god dag! Håper du nyter stillheten fra tankekjøret
Takk*sender
Gleder meg til du blir med inn i skjultÅå jeg har så lyst være med i den private chatten med dere, men jeg må vente til 1 desember for å ha 1 måned medlemskap er jo såå lenge til
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg på skjult Bare to uker igjen!Åå jeg har så lyst være med i den private chatten med dere, men jeg må vente til 1 desember for å ha 1 måned medlemskap er jo såå lenge til