Skravletråd

Åå jeg har så lyst være med i den private chatten med dere, men jeg må vente til 1 desember for å ha 1 måned medlemskap :hilarious: er jo såå lenge til
Velkommen skal du være da! Skjer jo mye på åpent fremdeles også, så det er heldigvis ikke helt stille uansett! :hilarious: For en gøyal gjeng dette her er :hilarious::hilarious::Heartred
 
Hm er vel mest glad i drama :hilarious:
Jeg har hatt dilla på Bridgerton på Netflix, og når jeg hadde sett alt av det så måtte jeg over på Downton Abbey. Det er roligere og mer realistisk liksom, men kjekt det også! Jeg hadde sett noen sesonger av det før, men blei så sur etter at noe skjedde med den ene karakteren at jeg skrudde av hele greiene og ikke gadd mer, men nå visste jeg jo om det og "manna meg opp" til å se videre etter det igjen :hilarious: Og det gikk fint!
Ellers er Ted Lasso en morsom og litt sånn hjertevarm serie å følge med på, den er på Apple tv +
Jo og så har jeg nylig sett hele Virgin river. Den var også en fin dramaserie. :Heartred:Heartred
 
Jeg har hatt dilla på Bridgerton på Netflix, og når jeg hadde sett alt av det så måtte jeg over på Downton Abbey. Det er roligere og mer realistisk liksom, men kjekt det også! Jeg hadde sett noen sesonger av det før, men blei så sur etter at noe skjedde med den ene karakteren at jeg skrudde av hele greiene og ikke gadd mer, men nå visste jeg jo om det og "manna meg opp" til å se videre etter det igjen :hilarious: Og det gikk fint!
Ellers er Ted Lasso en morsom og litt sånn hjertevarm serie å følge med på, den er på Apple tv +
Jo og så har jeg nylig sett hele Virgin river. Den var også en fin dramaserie. :Heartred:Heartred
Jeg elsker både Bridgerton og Downton Abbey! Og tror jeg vet nøyaktig når du slutta å se på, er liksom ett øyeblikk som virkelig har brent seg fast hos meg som "the ultimat betrayal" fra serieskaperne.
Eller det er to hendelser det kan være, men jeg holder en finger på en av de.
 
Jeg elsker både Bridgerton og Downton Abbey! Og tror jeg vet nøyaktig når du slutta å se på, er liksom ett øyeblikk som virkelig har brent seg fast hos meg som "the ultimat betrayal" fra serieskaperne.
Eller det er to hendelser det kan være, men jeg holder en finger på en av de.
Da kan vi ta det på PM når jeg har runda alt! Haha :joyful:
 
Nesten frustrerende å finne ut at jeg er gravid så tidlig, føler tilogmed minuttene snegler seg avgårdet, og jeg fant ut at jeg er gravid for fire timer siden :D
Gratulerer! Og følelsen er sykt kjent!! :joyful::Heartred
 
Mammaklær! Sist jeg var gravid hadde de mammaklær fysisk på hm, men nå er det visst kun på nett? Har ikke behov for klær enda, men behovet melder seg jo etterhvert. Hvor finner man mammaklær i fysiske butikker nå? :wtf:
 
Og nå er det fem timer siden jeg fant det ut :dead: også har jeg så lyst til å si det til alle!
Det går så sakte de første ukene!
Jeg er av typen som helst vil være langt uti 2 trimester så fort som mulig. Ukene til jeg kjenner liv er så lange og kjedelige!
 
Back
Topp