Åh takk og lov, da tar jeg det med god samvittighet!Ja det skal være trygt bruker det selv for tett nese. Men anbefales ikke de med mentol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh takk og lov, da tar jeg det med god samvittighet!Ja det skal være trygt bruker det selv for tett nese. Men anbefales ikke de med mentol
Det hadde jeg aldri giddet sterkt av deg, det skal du ha!Har ikke engang tenkt tanken på å bruke nesespray jeg, og er på 4. uken med potte tett nese Husker ikke hvordan det er å puste engang!
Tenkte tanken selv ogsåIkke dårlig! Jeg har en en veldig aktiv jobb, så jeg lener meg på det Jeg har ikke kjangs om kvelden, i alle fall ikke nå. Tenkte å gå å legge meg snart faktisk
Hahaha helt utrolig at jeg ikke har tenkt på det før du skrev det Tror ikke jeg eier en nesespray heller forsåvidt.. så får se om det blir krise etterhvert. Akkurat nå er tett nese ingenting i forhold til de andre symptomene, så sikkert derfor jeg ikke har orket å deale med detDet hadde jeg aldri giddet sterkt av deg, det skal du ha!
Tusen takk, men jeg må stå over den .. jeg har nok med å prøve holde meg på jobb om dagen , så det å oppdatere terminlista er nok for min delHva med forumets første medlem, @Enom86?
Dette er å se positivt på svangerskapsplagerJeg kan godt være tilgangsansvarlig, har risiko svangerskap så blir sykemeldt tidlig så har masse av tid å drepe
Uff, ikke bra.. masse god bedringTusen takk, men jeg må stå over den .. jeg har nok med å prøve holde meg på jobb om dagen , så det å oppdatere terminlista er nok for min del
Håper noen andre ønsker å ta det
Må jo bruke tiden til noeDette er å se positivt på svangerskapsplager
Det hadde jeg med forrige og skal bestille nå også Synes det er sååå koselig å pusle med underveis, og skikkelig gøy å lese i etterkant også, er jo så mye som blir glemtI kveld har jeg bestilt meg Gravid bok som jeg kan fylle inn Prøver å manifestere at denne lille spira holder hele veien
Ja det er kjiptSovner tidlig på kvelden og våkna nå, klokka 3/4 på natta?? Kroppen min var overbevist om at det var på tide å gjøre seg klar for jobb.. får prøve å få den til å sove litt til, trøttheten blir neppe bedre om jeg skal drive å stå opp et par timer før jeg trenger
Går gjennom det samme, ender opp med å sitte i stua og vente på resten, aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv, så sitter bare der venterSovner tidlig på kvelden og våkna nå, klokka 3/4 på natta?? Kroppen min var overbevist om at det var på tide å gjøre seg klar for jobb.. får prøve å få den til å sove litt til, trøttheten blir neppe bedre om jeg skal drive å stå opp et par timer før jeg trenger
Jeg har veldig fleksibel arbeidsdag, så var på jobb seks Orka ikke prøve å sove mer. Men det positive er at da kan jeg straks dra hjem.Går gjennom det samme, ender opp med å sitte i stua og vente på resten, aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv, så sitter bare der venter
Da kan du snart dra hjem å soveJeg har veldig fleksibel arbeidsdag, så var på jobb seks Orka ikke prøve å sove mer. Men det positive er at da kan jeg straks dra hjem.
Heeeele tiden! Nå har jeg sittet med en negle dame i 2,5 time! Oioioi som jeg sletEr det noen andre som promper mer enn før? Eller er det bare meg?
Prompevennen min Det er en grunn til at jeg ikke tør å gå til en negledame, livredd for at jeg ikke klarer å holde megHeeeele tiden! Nå har jeg sittet med en negle dame i 2,5 time! Oioioi som jeg slet
Åååh tenk at jeg har fått en prompevenn og det var første gang jeg var med hun her i tillegg, gjett hva jeg gjorde i bilenPrompevennen min Det er en grunn til at jeg ikke tør å gå til en negledame, livredd for at jeg ikke klarer å holde meg
Prompet for hele NorgeÅååh tenk at jeg har fått en prompevenn og det var første gang jeg var med hun her i tillegg, gjett hva jeg gjorde i bilen