Skravletråd

Det hadde jeg aldri giddet:laughing002 sterkt av deg, det skal du ha!
Hahaha helt utrolig at jeg ikke har tenkt på det før du skrev det :knegg: Tror ikke jeg eier en nesespray heller forsåvidt.. så får se om det blir krise etterhvert. Akkurat nå er tett nese ingenting i forhold til de andre symptomene, så sikkert derfor jeg ikke har orket å deale med det:depressed::Heartred
 
Tusen takk, men jeg må stå over den .. jeg har nok med å prøve holde meg på jobb om dagen , så det å oppdatere terminlista er nok for min del :bag:
Håper noen andre ønsker å ta det :) ❤️
Uff, ikke bra.. masse god bedring :Heartred
 
Sovner tidlig på kvelden og våkna nå, klokka 3/4 på natta?? Kroppen min var overbevist om at det var på tide å gjøre seg klar for jobb.. får prøve å få den til å sove litt til, trøttheten blir neppe bedre om jeg skal drive å stå opp et par timer før jeg trenger :smiley-ashamed004 :hilarious:
 
Sovner tidlig på kvelden og våkna nå, klokka 3/4 på natta?? Kroppen min var overbevist om at det var på tide å gjøre seg klar for jobb.. får prøve å få den til å sove litt til, trøttheten blir neppe bedre om jeg skal drive å stå opp et par timer før jeg trenger :smiley-ashamed004 :hilarious:
Ja det er kjipt
 
  • Omsorg
Reactions: Tia
Sovner tidlig på kvelden og våkna nå, klokka 3/4 på natta?? Kroppen min var overbevist om at det var på tide å gjøre seg klar for jobb.. får prøve å få den til å sove litt til, trøttheten blir neppe bedre om jeg skal drive å stå opp et par timer før jeg trenger :smiley-ashamed004 :hilarious:
Går gjennom det samme, ender opp med å sitte i stua og vente på resten, aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv, så sitter bare der venter :laughing002
 
  • Haha
Reactions: Tia
Går gjennom det samme, ender opp med å sitte i stua og vente på resten, aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv, så sitter bare der venter :laughing002
Jeg har veldig fleksibel arbeidsdag, så var på jobb seks :smiley-ashamed004 Orka ikke prøve å sove mer. Men det positive er at da kan jeg straks dra hjem.
 
Back
Topp