Skravletråd

Gratulerer så mye! Da er vi like langt :love7
Så koselig at pappaen skal få gaven i dag, hadde jeg vært smart hadde jeg og gjort det sånn! Denne skal være terminspire for dere :Heartred
Tusen takk! Og gratulerer så mye til deg også! :love017 Hvordan delte du nyheten?
Jeg håper virkelig det! For både dere og oss!
 
Tusen takk! Og gratulerer så mye til deg også! :love017 Hvordan delte du nyheten?
Jeg håper virkelig det! For både dere og oss!
Hehe nei altså :hilarious: Mannen har lært seg sånn cirka når jeg sprekker på testingen, og da greier jeg ikke å lyve :wacky: så jeg sa vel noe sånn som at ja i dag så jeg en liten strek. Vi ser i morgen om den øker :laughing021 Men jeg gjorde noe ut av det da vi ble uplanlagt gravide I høst, men vi mister så ofte at vi bare sier det rett ut :Heartred
 
Hehe nei altså :hilarious: Mannen har lært seg sånn cirka når jeg sprekker på testingen, og da greier jeg ikke å lyve :wacky: så jeg sa vel noe sånn som at ja i dag så jeg en liten strek. Vi ser i morgen om den øker :laughing021 Men jeg gjorde noe ut av det da vi ble uplanlagt gravide I høst, men vi mister så ofte at vi bare sier det rett ut :Heartred
haha :D Morsomt at han har gjennomskuet den :p Da håper jeg virkelig at den sitter denne gangen og at dere slipper å gå gjennom å miste igjen:Heartred
 
Melder meg inn, kjenner jeg er nervøs for å melde meg inn så tidlig men samtidig kjempeglad for at jeg har noen å dele tankene mine med

Hvor kan dere se hvor mange innlegg dere har? Forstår ikke så mye av det :smiley-ashamed004
Velkommen! :love7Hvis du går ut til 2024 oversikten over alle 2024 forumgrupper, kan du se antall innlegg under linken til Juli 2024 :Heartpink
 
Melder meg inn, kjenner jeg er nervøs for å melde meg inn så tidlig men samtidig kjempeglad for at jeg har noen å dele tankene mine med

Hvor kan dere se hvor mange innlegg dere har? Forstår ikke så mye av det :smiley-ashamed004
Velkommen, og gratulerer :Heartred
 
Er ganske ny på dette forumet så ikke alt jeg forstår :hilarious: Men leste at det er litt krav for å være med i privat forum? Bla at man må ha vært medlem i babyverden i en måned, og det har ikke jeg enda
 
Kan noen fortelle meg hva jeg sier når folk spør hvor langt jeg er på vei? Er i dag 5+0, svangerskapsuke 6. er jeg da 6 uker på vei da? :hilarious: Kan jo ikke svare jeg er 5 uker, 0 dager og 7 timer liksom
 
Kan noen fortelle meg hva jeg sier når folk spør hvor langt jeg er på vei? Er i dag 5+0, svangerskapsuke 6. er jeg da 6 uker på vei da? :hilarious: Kan jo ikke svare jeg er 5 uker, 0 dager og 7 timer liksom
Da bruker jeg å si 5+0 :happy:
Det er bare forvirrende for folk ellers, og det er det helsepersonell også bruker :happy: du er ikke 6 uker på vei, men startet på 6.uken.
 
Kan noen fortelle meg hva jeg sier når folk spør hvor langt jeg er på vei? Er i dag 5+0, svangerskapsuke 6. er jeg da 6 uker på vei da? :hilarious: Kan jo ikke svare jeg er 5 uker, 0 dager og 7 timer liksom

Hehe ja den er vanskelig, du er 5 uker på vei men i 6. svangerskapsuke. Når du er feks 5+3 har du jo fullført 5 hele uker, og gått 3 dager i tillegg til de 5 fullførte ukene. Så personlig synes jeg jo at å si 5 uker på vei er feil, for ei uke er ei uke og 5 uker er 5 uker, og du er jo gått lengre enn 5 uker :laughing002 Men som skrevet over vil helsepersonell si 5 uker på veg :shy: Ser Nørs feks skriver grav.uke 6 som man kan tolke som gravid uke 6, så det er neimen ikke rart man blir forvirret:laughing002
 
Back
Topp