Jeg mast forrige spire så jeg e kjempe nervous for at det er samme historieSyns allerede det er mange som har meldt seg ut igjen fordi de har mistet, syns det e kjempe trist og blir litt nervøs selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mast forrige spire så jeg e kjempe nervous for at det er samme historieSyns allerede det er mange som har meldt seg ut igjen fordi de har mistet, syns det e kjempe trist og blir litt nervøs selv
Det skjønner jegJeg mast forrige spire så jeg e kjempe nervous for at det er samme historie
På skjult forum er det kun vi fra juli 24 som kan lese .Kan noen forklare det med skjulte forum greiene? Jeg har ikke brukt forumet før og føler meg litt dum her.
Er juli24 noe som man må melde seg inn på eller er det automatisk?På skjult forum er det kun vi fra juli 24 som kan lese .
Så man kan være litt mer fri med hva man deler osv .
Det er noe man må "kvalifisere" seg for å få komme inn.Er juli24 noe som man må melde seg inn på eller er det automatisk?
Må man melde seg på termin listen?Det er noe man må "kvalifisere" seg for å få komme inn.
Nok innlegg på denne gruppa og stå på terminlista veldig lett og overkommelig egentlig
Ja den må man stå på før en skjult gruppe opprettes, må denne gruppa komme opp i 5k innlegg ogsåMå man melde seg på termin listen?
Vet du hvordan jeg gjør det?Ja den må man stå på før en skjult gruppe opprettes, må denne gruppa komme opp i 5k innlegg også
Denne skjulte gruppen er ikke opprettet enda, så det er ikke så hast.Vet du hvordan jeg gjør det?
Takk det har vært veldig informativt.Denne skjulte gruppen er ikke opprettet enda, så det er ikke så hast.
Men om du vil så kan du skrive deg opp i terminlisten, den tråden ligger litt lengre opp på denne gruppa
Ååå så koselig! Det var en god ide med farsdagsgave!Hei alle!
Jeg har snust inne på disse trådene lenge nå og håpet på at jeg også kunne melde meg inn her. Jeg testet positivt for et par dager siden og er i dag 4+0. Dette er våre nummer 2 og begge er ivf-barn. Har en på 4 og har prøvd i nesten to år på nummer 2. Så nå håper jeg at alt går bra og at nestemann kommer i juli Pappaen vet ingenting enda, men skal få en digital test som en del av farsdagsgaven i morgen
jeg klarer ikke helt enda å fatte at jeg faktisk er gravid! Bare det å skrive det er rart
Det gjør vi da! Hvilket sykehus/klinikk brukte dere? Får også ut lite hver gang. Vi holder til Riksen, men har bare att ett fryseforsøk, ett fersk forsøk, ett avbrutt og et nytt fersk nå, siden vi startet prosessen med søsken i januar 22. Så der tar ting tid. Fikk ut bare 3 denne gangen og ett befruktet, men det holdt! Så er bare å krysse alt som krysset kan for at den er der helt til sommerenÅåå så koselig! Det var en god ide med farsdagsgave!
4+5 her, så vi ligger ganske likt, men jeg har allerede delt det med mannen da. Vi har også brukt ivf nå med andremann, har prøvd rett over ett år nå og vært gjennom tre uttak i høst, men med veldig få egg ut.. så er helt sykt at det traff, føler jeg. Krysser fingrene for at spirene til alle her inne har satt seg godt fast og holder seg der løpet ut!!
Gratulerer så mye! Da er vi like langtHei alle!
Jeg har snust inne på disse trådene lenge nå og håpet på at jeg også kunne melde meg inn her. Jeg testet positivt for et par dager siden og er i dag 4+0. Dette er våre nummer 2 og begge er ivf-barn. Har en på 4 og har prøvd i nesten to år på nummer 2. Så nå håper jeg at alt går bra og at nestemann kommer i juli Pappaen vet ingenting enda, men skal få en digital test som en del av farsdagsgaven i morgen
jeg klarer ikke helt enda å fatte at jeg faktisk er gravid! Bare det å skrive det er rart
Ja det blir ikke då vansklig vel700 igjen til skjult
Bør være mulig å få til på 1 uke . 100 innlegg hver dag
700 igjen til skjult
Bør være mulig å få til på 1 uke . 100 innlegg hver dag
Det gjør vi da! Hvilket sykehus/klinikk brukte dere? Får også ut lite hver gang. Vi holder til Riksen, men har bare att ett fryseforsøk, ett fersk forsøk, ett avbrutt og et nytt fersk nå, siden vi startet prosessen med søsken i januar 22. Så der tar ting tid. Fikk ut bare 3 denne gangen og ett befruktet, men det holdt! Så er bare å krysse alt som krysset kan for at den er der helt til sommeren
Det er forståelig! Må ha vært kjempe tøft med så mange uttak så tett Godt at gullegget kom til slutt!Har gått privat, på Medicus. Vi er 39 begge to, og følte ikke vi hadde tid til å vente og se om vi i det hele tatt ville få offentlig tilbud før det ble for sent. Fikk 0 + 1 + 2 egg ut på de tre uttakene vi har hatt. Alle de tre vi fikk ut ble befruktet, men kun det ene jeg ruger på nå utviklet seg riktig - de andre utviklet seg for sakte, ble ikke satt inn og ble heller ikke fryst etter dag 5.
Vi hadde første uttak i slutten av august, så det har gått relativt fort mellom da, selv om tida snegla noe sykt i hodet mitt
Man trenger jo bare ett heldigvis, vi får krysse alt som krysses kan ja!!