Skravletråd

Har noen av dere tatt cb digital? Hvor mye viser den og hvor langt var du på vei? Er 4+1 i dag i følge appen❤️

For 2 mnd siden hadde jeg kjemisk og den viste aldri mer enn 1-2 så vet ikke når jeg kan forvente meg å se 2-3/3+
Jeg fikk 1-2 4+1, og stresset litt over det. Tørte ikke teste igjen før 4+4, men da fikk jeg 2-3. Så vet ikke hvilken dag jeg evt ville fått, kan godt være jeg hadde fått 2-3 bare senere på dagen 4+1 også :laughing002 men du må huske at hcg er så individuelt, og den ukesindikatoren er jo ikke nødvendigvis helt korrekt for den går kun utifra hcg, og kan ikke ta stilling til individuelle forskjeller :Heartpink
 
Jeg fikk 1-2 4+1, og stresset litt over det. Tørte ikke teste igjen før 4+4, men da fikk jeg 2-3. Så vet ikke hvilken dag jeg evt ville fått, kan godt være jeg hadde fått 2-3 bare senere på dagen 4+1 også :laughing002 men du må huske at hcg er så individuelt, og den ukesindikatoren er jo ikke nødvendigvis helt korrekt for den går kun utifra hcg, og kan ikke ta stilling til individuelle forskjeller :Heartpink
Ja vet, kunne nesten ønske den ikke fantes..:( men så lenge jeg får mer enn 1-2 så er jeg fornøyd❤️ fikk 2-3 forrige svangerskap men husker ikke hvor mange dpo jeg var da
 
Ah, takk! Lurer på hvorfor preglife da sier 10. juli.. Brukte den appen de to andre gangene og det var rett:wacky:
Har Preglife selv, og det står i appen at noen regner første dag i graviditet som 0+0, og noen 0+1. Så da gjør de sistnevnte, som blir 10. juli :) Jeg bare endret det manuelt. Har strengt tatt lite å si før UL :)
 
Noen som vet hvilken uke man kan høre hjertelyd hos jordmor? Var gravid i 2022 men husker visst ikke så mye av den graviditeten:knegg:

Og har noen tips om privat UL på Sørlandet/grenland?
 
Last edited:
Fikk telefon fra legen om påvist UVI (ikke hatt noe symptomer at all, men prøven ble sendt inn til dyrking etter jordmortime), så nå blir det en type antibiotika.. ikke vanlig penicillin tydeligvis. Litt panikk for legemidler i utgangspunktet, men de sa det skulle være trygt for gravide så får vel bare høre på det og ikke Google for mye
 
Var på tidlig UL i uke 9+ et eller annet, men tenkte mer på doppler hos jordmor
Når kan man tidligst høre med doppler? Hvis det er etter uke 9 så drar jeg nok på tidlig UL bare for å sjekke❤️
 
Var på tidlig UL i uke 9+ et eller annet, men tenkte mer på doppler hos jordmor
Når kan man tidligst høre med doppler? Hvis det er etter uke 9 så drar jeg nok på tidlig UL bare for å sjekke❤️
Med forrige så sa jordmor at om jeg ville så kunne vi prøve å høre hjertelyd med doppler rundt uke 12-13, men hun anbefalte meg å vente i tilfelle vi ikke klarte å høre den, da det fremdeles kunne være vanskelig. Så jeg ventet til kontrollen rundt uke 15-16 for å ikke bli stresset om vi ikke kunne høre noe.
 
Med forrige så sa jordmor at om jeg ville så kunne vi prøve å høre hjertelyd med doppler rundt uke 12-13, men hun anbefalte meg å vente i tilfelle vi ikke klarte å høre den, da det fremdeles kunne være vanskelig. Så jeg ventet til kontrollen rundt uke 15-16 for å ikke bli stresset om vi ikke kunne høre noe.
Okei takk for svar! da blir det nok tidlig UL på meg, vil gjerne si det i jula er 11+0 26. desember❤️
 
Føler det går sååå tregt med innlegg her inne - fremdeles mangler vi 2k innlegg før vi kan få skjult gruppe :smiley-ashamed004
Kanskje det går litt fortere om flere kan være med å telle og gjøre diverse leker. Jeg syns ikke det er så kjempe gøy å telle opp og ned, men gjør det for å få skjult forum :smiley-bounce012
 
Back
Topp