Skravletråd

Harregud, er det mulig!!! Vet dere hva jeg klarte å gjøre i går?!

Altså, vi holder på å skal flytte, overtar nytt hus 1 desember... Så har jeg jo kjøpt julepakle til sambo, men den må jeg jo gjemme, den ligger i bilen min nå, men tenkte jeg skulle gjemme den hos mamma så han ikke finner den når vi flytter... Vel... Jeg kan spare meg alt det bryet... For jeg hadde en fremmed regning i min nettbank i går, å spurte han hvilken regning det var, han sa jeg kunne åpne fakturaen i nettbanken men jeg fant det ikke, så jeg gav telefonen til han... Sååå... Han såg jo rett å slett hva han fikk til jul! :laughing002 er det mulig å ha sååå kortslutning?!

Så, begynte jeg å kjefte på han fordi han hadde sett hva han fikk til jul :laughing002
 
Når drar dere første tur til legen? Ikke vært gravid siden 2018 så ikke helt oppdatert på rutiner nå

Andre ting man burde tenke på i starten?

Jeg har snust til nå. Så vanskelig første dag uten, gubben snuser også. Så han får pent la være å snuse rundt meg de første kveldene. Noen andre i samme situasjon med bråslutting som har noen gode tips?
Snuste også, men med en gang jeg så den tyynne streken så var det en total selvfølge å slutte. Bebis velger ikke selv å bli unnfanget, det er det vi foreldre som gjør. Og da skylder vi bebis å gi den det beste mulige utgangspunktet :Heartred
 
Skjønner ikke..hvilken er rett?? Første dag i siste mens var 02.10. 28 dagers syklus.. lagt inn samme i begge appene..Screenshot_20231107-142902.pngScreenshot_20231107-142856.png
 
Velkommen skal du være. Så leit å høre at du måtte gå igjennom en MA. Jeg hadde selv en MA i uke 9 ( ble målt til ca 8+4) i juli. Jeg følte helt fra testen viste positivt at noe ikke stemte. Ingen symptomer i det hele tatt, alt var som før, det eneste var at mensen ble borte. Ringte legen og ønsket å måle hcg. Da viste det seg at det var lav stigning.
Denne gangen er det en helt annen graviditet og en helt annen ro og mindre bekymringer. Prøver å kose meg å slappe av på tross av symptomene. Skjer det igjen så skjer det igjen, ingen ting jeg kan gjøre noe fra eller til.
Denne gangen har jeg bestemt meg for å google mindre (foreløpig går det overraskende bra)
Googling hjelper nok ikke, selv om det går bedre når en ser at andre har lyktes på gang nummer 2!
Vi krysser fingra for at vi begge lykkes denne gangen
 
Fått feber i dag, hanglai flere dager.. :nailbiting: tørr ikke google om der kan være negativt for utvikling:happy8 får ikke gjort noe til eller fra uansett.. :whacky011 får krysse fingrene for gode nyheter på TUL om 3 dager:love017
 
Har noen av dere tatt cb digital? Hvor mye viser den og hvor langt var du på vei? Er 4+1 i dag i følge appen❤️

For 2 mnd siden hadde jeg kjemisk og den viste aldri mer enn 1-2 så vet ikke når jeg kan forvente meg å se 2-3/3+
 
Back
Topp