Skravletråd

Jeg håper virkelig de to neste ukene går en del raskere enn uka som var, for det var helt seriøst den lengste uka i mitt liv! :laughing002 Jeg har lagt masse planer de to neste ukene som forhåpentligvis får tiden til å gå raskere + at da får jeg ikke like mye tid til å sitte hjemme å gruble for meg selv :smiley-angelic006
 
Bestilte tester 1. november, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg hvis de ikke kommer snart. Har ikke testet på en uke :nailbiting:
 
Litt rart at de kun beregner termin ut i fra 28 dagers syklus da, så i følge dem var termin 4. juli :dance011 men fordelen er at jeg da er registrert som litt lengre på vei så da får jeg sikkert litt tidligere OTUL enn uke 13 :laughing002
 
Hei!
Melder meg inn i tråden her jeg også. Er 4+5 idag. Mistet i MA i februar, var 12+2 når det ble oppdaget og fosteret målte til 8+5. Så kjenner så på en nervøsitet rundt dette, og er redd for å miste på nytt. Men prøver å glede meg og se flere her inne som gleder seg en god del, og det hjelper litt på. Håper jeg får «bli med dere» helt til juli 2024.
 
Hei!
Melder meg inn i tråden her jeg også. Er 4+5 idag. Mistet i MA i februar, var 12+2 når det ble oppdaget og fosteret målte til 8+5. Så kjenner så på en nervøsitet rundt dette, og er redd for å miste på nytt. Men prøver å glede meg og se flere her inne som gleder seg en god del, og det hjelper litt på. Håper jeg får «bli med dere» helt til juli 2024.
Åå hei og velkommen❤️ sender gode tanker og håper alt går bra denne gang!!
 
Mannen vil ha meg med på fisketur. Det er på en fiskebåt som dirrer ekstremt mye, men kjører veldig sent. Er dette noe jeg bør unngå?. Spør fordi jeg har virkelig ikke peiling:laughing002. Båten er rolig i seg selv, bare vibrerer mye pgr av motoren liksom.
 
Mannen vil ha meg med på fisketur. Det er på en fiskebåt som dirrer ekstremt mye, men kjører veldig sent. Er dette noe jeg bør unngå?. Spør fordi jeg har virkelig ikke peiling:laughing002. Båten er rolig i seg selv, bare vibrerer mye pgr av motoren liksom.
Kle deg varm, det blir kalt. Ta med deg varm drikke.
Blir du kvalm fort er det lite lurt.
Ellers er det ikke skadlig å være på en dirrende båt.
 
Hei!
Melder meg inn i tråden her jeg også. Er 4+5 idag. Mistet i MA i februar, var 12+2 når det ble oppdaget og fosteret målte til 8+5. Så kjenner så på en nervøsitet rundt dette, og er redd for å miste på nytt. Men prøver å glede meg og se flere her inne som gleder seg en god del, og det hjelper litt på. Håper jeg får «bli med dere» helt til juli 2024.
Velkommen skal du være. Så leit å høre at du måtte gå igjennom en MA. Jeg hadde selv en MA i uke 9 ( ble målt til ca 8+4) i juli. Jeg følte helt fra testen viste positivt at noe ikke stemte. Ingen symptomer i det hele tatt, alt var som før, det eneste var at mensen ble borte. Ringte legen og ønsket å måle hcg. Da viste det seg at det var lav stigning.
Denne gangen er det en helt annen graviditet og en helt annen ro og mindre bekymringer. Prøver å kose meg å slappe av på tross av symptomene. Skjer det igjen så skjer det igjen, ingen ting jeg kan gjøre noe fra eller til.
Denne gangen har jeg bestemt meg for å google mindre (foreløpig går det overraskende bra)
 
Jeg håper virkelig de to neste ukene går en del raskere enn uka som var, for det var helt seriøst den lengste uka i mitt liv! :laughing002 Jeg har lagt masse planer de to neste ukene som forhåpentligvis får tiden til å gå raskere + at da får jeg ikke like mye tid til å sitte hjemme å gruble for meg selv :smiley-angelic006
Enig her, fy søren :laughing002 føler jeg har vært gravid i en evighet allerede :laughing002
 
Jeg håper virkelig de to neste ukene går en del raskere enn uka som var, for det var helt seriøst den lengste uka i mitt liv! :laughing002 Jeg har lagt masse planer de to neste ukene som forhåpentligvis får tiden til å gå raskere + at da får jeg ikke like mye tid til å sitte hjemme å gruble for meg selv :smiley-angelic006
ikke si sånt. Jeg er allerde bygnt å må ligge for å ungå den enorme kvlme skyen. Aner du hvor sakte tid går når du føler deg elendig? Når det eneste du kan gjøre er å ligge padde flat fordi du blir svimmel av å stå i noen sekunder.
 
Back
Topp