Mummitrolle
Gift med forumet
Sitter på nattevakt nå, å er såååå gla for at dette er siste natta før ei uke fri! (uten om et kurs på onsdag!) De 2 eldste barna kommer på mammauke å vi skal bare kose oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingreneFår bare ikke håpe kvalmen + trøttheten slår til da så alle planene må avlyses
Gleder meg til å høreNå sitter jeg bare å venter på å reise til jordmor-timen
Så braGikk bra hos jordmor, var der i nesten 1 time Fikk bestilt ny kontroll 8. januar også og fått registrert meg i systemet så da får jeg innkalling til ordinær TUL etter hvert også
Åå hei og velkommen sender gode tanker og håper alt går bra denne gang!!Hei!
Melder meg inn i tråden her jeg også. Er 4+5 idag. Mistet i MA i februar, var 12+2 når det ble oppdaget og fosteret målte til 8+5. Så kjenner så på en nervøsitet rundt dette, og er redd for å miste på nytt. Men prøver å glede meg og se flere her inne som gleder seg en god del, og det hjelper litt på. Håper jeg får «bli med dere» helt til juli 2024.
Kle deg varm, det blir kalt. Ta med deg varm drikke.Mannen vil ha meg med på fisketur. Det er på en fiskebåt som dirrer ekstremt mye, men kjører veldig sent. Er dette noe jeg bør unngå?. Spør fordi jeg har virkelig ikke peiling. Båten er rolig i seg selv, bare vibrerer mye pgr av motoren liksom.
Å takk for svar ikke kvalm enda og vandt med den båten! Var bare bekymret over vibrasjoner og måtte høre herKle deg varm, det blir kalt. Ta med deg varm drikke.
Blir du kvalm fort er det lite lurt.
Ellers er det ikke skadlig å være på en dirrende båt.
Det er helt naturlig å være bekymret over altÅ takk for svar ikke kvalm enda og vandt med den båten! Var bare bekymret over vibrasjoner og måtte høre her
Mannen er også det - han ble stresset over alle hullene i veien inn mot feltet vi bor sånn at det humpa sånn i bilen "Er dette bra for babyen?"Å takk for svar ikke kvalm enda og vandt med den båten! Var bare bekymret over vibrasjoner og måtte høre her
Velkommen skal du være. Så leit å høre at du måtte gå igjennom en MA. Jeg hadde selv en MA i uke 9 ( ble målt til ca 8+4) i juli. Jeg følte helt fra testen viste positivt at noe ikke stemte. Ingen symptomer i det hele tatt, alt var som før, det eneste var at mensen ble borte. Ringte legen og ønsket å måle hcg. Da viste det seg at det var lav stigning.Hei!
Melder meg inn i tråden her jeg også. Er 4+5 idag. Mistet i MA i februar, var 12+2 når det ble oppdaget og fosteret målte til 8+5. Så kjenner så på en nervøsitet rundt dette, og er redd for å miste på nytt. Men prøver å glede meg og se flere her inne som gleder seg en god del, og det hjelper litt på. Håper jeg får «bli med dere» helt til juli 2024.
Enig her, fy søren føler jeg har vært gravid i en evighet alleredeJeg håper virkelig de to neste ukene går en del raskere enn uka som var, for det var helt seriøst den lengste uka i mitt liv! Jeg har lagt masse planer de to neste ukene som forhåpentligvis får tiden til å gå raskere + at da får jeg ikke like mye tid til å sitte hjemme å gruble for meg selv
ikke si sånt. Jeg er allerde bygnt å må ligge for å ungå den enorme kvlme skyen. Aner du hvor sakte tid går når du føler deg elendig? Når det eneste du kan gjøre er å ligge padde flat fordi du blir svimmel av å stå i noen sekunder.Jeg håper virkelig de to neste ukene går en del raskere enn uka som var, for det var helt seriøst den lengste uka i mitt liv! Jeg har lagt masse planer de to neste ukene som forhåpentligvis får tiden til å gå raskere + at da får jeg ikke like mye tid til å sitte hjemme å gruble for meg selv