Skravletråd

Jeg skal fortelle deg hvorfor cb kom negativ. Basert på de testene under er det forsatt lite hcg i urine ditt. Så selv om du ikke tuter på med vann på dagen ville den neppe kommet opp positiv. Fordi konsentrasjon av hcg er rett å slett for tynt.
Om, tja fire dager kommer det nokk til å forandre seg. Ville jeg tro.
Takk! Skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. 2 uker siden eggløsning, så det er jo veldig tidlig!
 
Ja det er det. Hvis du har ekstra gt bruk en i morgen tidlig. Det å få sånne er så skummelt. Har vært på begge sider av gjerde.
Har flere tidligtester fra Babyplan, så tenker ta en i morgen tidlig. Krysser fingrene

Hadde to cb-tester, og skulle egentlig ta en i dag og en på mandag, men den første var noe feil med. Tok video av det, men fikk ikke til å legge det ved, men blinka mellom disse to skjermene:
IMG_1422.jpeg
IMG_1421.jpeg

Ville gått på apoteket og klagd (har kvittering), men bor på et sted der alle kjenner alle, så føles litt ubehagelig. Er sikker på at jeg tok testen riktig.
 
Har flere tidligtester fra Babyplan, så tenker ta en i morgen tidlig. Krysser fingrene

Hadde to cb-tester, og skulle egentlig ta en i dag og en på mandag, men den første var noe feil med. Tok video av det, men fikk ikke til å legge det ved, men blinka mellom disse to skjermene:
Vis vedlegget 418517
Vis vedlegget 418518

Ville gått på apoteket og klagd (har kvittering), men bor på et sted der alle kjenner alle, så føles litt ubehagelig. Er sikker på at jeg tok testen riktig.
Det kan skje noe gale uten at du gjør noe feil. Jeg ville tatt den tilbake å hørt med de. Håper at folk har en prof som tilsvarer at det ikke blir en big deal.
 
Svakt positiv strek i morgest, for tredje dag på rad, men så «Ikke gravid» på Clearblue sin i kveld

Hadde drukket en god del vann (er så tørst for tida!) Er det så tidlig ennå at det kan hende Clearblue ikke plukker det opp? De andre testene har vært tidligtester fra Babyplan.
Vis vedlegget 418513Vis vedlegget 418515
Hvis urinen er veldig utvannet på kvelden kan det bare være derfor den ikke slår ut enda. Ville prøvd igjen med konsentrert urin i morgen tidlig eller om noen dager. Krysser fingrene :Heartred
 
Har flere tidligtester fra Babyplan, så tenker ta en i morgen tidlig. Krysser fingrene

Hadde to cb-tester, og skulle egentlig ta en i dag og en på mandag, men den første var noe feil med. Tok video av det, men fikk ikke til å legge det ved, men blinka mellom disse to skjermene:
Vis vedlegget 418517
Vis vedlegget 418518

Ville gått på apoteket og klagd (har kvittering), men bor på et sted der alle kjenner alle, så føles litt ubehagelig. Er sikker på at jeg tok testen riktig.
De testene der var jo helt tulleruske, vet ikke om jeg ville stolt på noen av de hvis det er samme pakke? Koster jo en del, ville byttet inn. Lykke til i morgen :love2
 
tar dere multivitamin? Isåfall - hvilken? Tar foreløpig kun folat, men burde sånn sett hive meg på noe multivitaminer i tillegg.
 
tar dere multivitamin? Isåfall - hvilken? Tar foreløpig kun folat, men burde sånn sett hive meg på noe multivitaminer i tillegg.
Jeg pleier bare å ta tilskudd av ting jeg mangler, altså jeg tar blodprøver hos legen og hun anbefaler ut fra det :happy: Men så er jeg kanskje i overkant opptatt av å ikke putte i meg ting jeg ikke trenger (bortsett fra godteri og sånn, da... :hilarious:) :smiley-ashamed004 Men jeg tar per nå bare folat og d-vitaminer som jeg får på resept :smiley-angelic003
 
Gud så irriterende. Barnefri helg, kan sove så lengd jeg vil og lys våken kl 0800! Flere som plutselig våkner tidligere?
Ja her også. Skjønner ikke de som sier de kan sove å sove. Jeg er ikke trøtt hjem. I dag lå jeg våken i senga litt før kl 06:00. Det er altfor tidlig for meg. Før kunne jeg sove til 10:00 når det var min tur å sove lenge. Er så irriterende
 
Svakt positiv strek i morgest, for tredje dag på rad, men så «Ikke gravid» på Clearblue sin i kveld

Hadde drukket en god del vann (er så tørst for tida!) Er det så tidlig ennå at det kan hende Clearblue ikke plukker det opp? De andre testene har vært tidligtester fra Babyplan.
Vis vedlegget 418513Vis vedlegget 418515
Jeg fikk positiv 4+0 med utvannet, men hadde visst mer hcg enn det du virker til å ha. Får du tatt en digital nå på morgenurin? :Heartred
 
Ja her også. Skjønner ikke de som sier de kan sove å sove. Jeg er ikke trøtt hjem. I dag lå jeg våken i senga litt før kl 06:00. Det er altfor tidlig for meg. Før kunne jeg sove til 10:00 når det var min tur å sove lenge. Er så irriterende
Samme her!! Står opp 5-6 hver dag og har masse energi :knegg:
 
Jeg fikk positiv 4+0 med utvannet, men hadde visst mer hcg enn det du virker til å ha. Får du tatt en digital nå på morgenurin? :Heartred
Har ikke flere digitale, men tok Babyplans tidligtest og det var tydelig økning fra i går med tydeligere strek Litt dårlig bilde, vises enda bedre på ordentlig.

IMG_1425.jpeg

Skal manne meg opp (kvinne meg opp!) til å dra innom apoteket og klage på den ene Clearblue-testen som gikk helt bananas og viste alle symbolene samtidig
 
Har ikke flere digitale, men tok Babyplans tidligtest og det var tydelig økning fra i går med tydeligere strek Litt dårlig bilde, vises enda bedre på ordentlig.

Vis vedlegget 418553

Skal manne meg opp (kvinne meg opp!) til å dra innom apoteket og klage på den ene Clearblue-testen som gikk helt bananas og viste alle symbolene samtidig
Åå for en fin økning. Nå ble jeg glad! :love017
 
Back
Topp