Skravletråd

Med nr 1 kom magen tydelig fra uke 16, men kjente den godt over skambeinet fra uke 11/12

Med nr 2 kom den over skambeinet rundt, uke 8/9 og syntes godt mye tidligere!

Med nr 3 nå er jeg veldig spent. Nå vil jeg faktisk at den ikke skal synes før nærmere jul så kommer eventuelt til å gjemme meg bort i store gensere
Wowawiwah det var stor forskjell!! Takk for svar, jeg må bare mentalt forberede meg på at det ikke blir lenge til da
 
Gratulerer, så fint at du endelig fikk to steker på testen :shy::Heartred Hvis du er 12 dpo stemmer det jo med 3+5. De utenlandske appene bruker 40+0 som fullgått svangerskap, 3 dager mindre enn i Norge. Men ja, ultralyd bestemmer til slutt. Hurra, håper vi alle blir mammaer i sommer :love017
Er 14 dpo tror jeg, hvis jeg har telt riktig Hadde positiv eggløsningstest og la inn aksjer 19. oktober, og da trolig eggløsning 20. oktober.
 
Litt kjedelig dag på jobb, da blir dagen såå lang når man bare venter på helg..
 
Jah, tida går så fryktelig sakte ! Enda over en uke til tul og jeg har så lyst til å si det til folk. Også har jeg lyst til å ha sånn fin gravidmage, men vil jo ikke ha det enda (tidlig med mage nå liksom :bag: )
 
Jeg og kjeder meg sånn på jobb... Har jo ikke lyst å jobbe når alt som står i hodet for tiden er baby, haha. Ikke plass til mye annet om dagen.
Gleder meg til helg - samtidig som jeg håper den flyr av gårde. For da er jeg nærmere time med jordmor på mandag og TUL 20. november :Heartred
 
Skal også på første svangerskapskontroll neste uke. Ble plutselig så ekte! Men er aller mest spent på tidlig ultralyd den 17 nov, og syns tiden går såå sent om dagen! Ikke løye det når alt man tenker på er baby
 
Kl er 19.30 straks og jeg er super klar for å legge meg .... fredagskvelden sin det :p
 
Kl er 19.30 straks og jeg er super klar for å legge meg .... fredagskvelden sin det :p
Jeg sover mindre nå enn det jeg gjorde før jeg ble gravid :knegg: Står opp 5-6 hver morgen av meg selv (med vondt i magen og kvalme)
 
Jeg sover mindre nå enn det jeg gjorde før jeg ble gravid :knegg: Står opp 5-6 hver morgen av meg selv (med vondt i magen og kvalme)
Oppe tidlig pga han lille , men har blitt så trøtt så trøtt :bag: orker ikke ligge her å trykke på telefonen når jeg egt er såå trøtt.. da er det bedre å legge seg og stå opp med lillegutt i morgen :love2
 
Oppe tidlig pga han lille , men har blitt så trøtt så trøtt :bag: orker ikke ligge her å trykke på telefonen når jeg egt er såå trøtt.. da er det bedre å legge seg og stå opp med lillegutt i morgen :love2
Høres lurt ut. Og fordelen med å legge seg er at man plutselig er 5+5 og nærmere TUL :knegg:

Sov godt :Heartred

:sleep011
 
Ja, da er 4+0/14 dpo riktig :love2
Svakt positiv strek i morgest, for tredje dag på rad, men så «Ikke gravid» på Clearblue sin i kveld

Hadde drukket en god del vann (er så tørst for tida!) Er det så tidlig ennå at det kan hende Clearblue ikke plukker det opp? De andre testene har vært tidligtester fra Babyplan.
IMG_1417.jpegIMG_1402.jpeg
 
Svakt positiv strek i morgest, for tredje dag på rad, men så «Ikke gravid» på Clearblue sin i kveld

Hadde drukket en god del vann (er så tørst for tida!) Er det så tidlig ennå at det kan hende Clearblue ikke plukker det opp? De andre testene har vært tidligtester fra Babyplan.
Vis vedlegget 418513Vis vedlegget 418515
Jeg skal fortelle deg hvorfor cb kom negativ. Basert på de testene under er det forsatt lite hcg i urine ditt. Så selv om du ikke tuter på med vann på dagen ville den neppe kommet opp positiv. Fordi konsentrasjon av hcg er rett å slett for tynt.
Om, tja fire dager kommer det nokk til å forandre seg. Ville jeg tro.
 
Back
Topp