Skravletråd

Ikke fått time enda hos jordmor, men får i desember. :sad010 Er visst mye å gjøre i området jeg bor i.

Men har time for svangerskapskontroll hos legen 17.11 :Heartred
Ja, men da har du i hvert fall en kontroll før uke 12? :smiley-ashamed004 Legen min skulle ikke ha blodprøver, ta vekt eller noe som helst før timen i uke 13... Jeg mener å huske at jeg hadde mye tettere oppfølging i 2012/2013? :hilarious: Ikke for det, jeg trenger det jo sikkert ikke :smiley-angelic003
 
Ja, men da har du i hvert fall en kontroll før uke 12? :smiley-ashamed004 Legen min skulle ikke ha blodprøver, ta vekt eller noe som helst før timen i uke 13... Jeg mener å huske at jeg hadde mye tettere oppfølging i 2012/2013? :hilarious: Ikke for det, jeg trenger det jo sikkert ikke :smiley-angelic003
Ja :) legen har ultralyd apparat så det var godt med de to andre :)
 
Ja, men da har du i hvert fall en kontroll før uke 12? :smiley-ashamed004 Legen min skulle ikke ha blodprøver, ta vekt eller noe som helst før timen i uke 13... Jeg mener å huske at jeg hadde mye tettere oppfølging i 2012/2013? :hilarious: Ikke for det, jeg trenger det jo sikkert ikke :smiley-angelic003
Ja, ble anbefalt av jordmor å dra til legen i mellomtiden, siden de ikke hadde tid før uke 12. :Heartred Har du sagt at du ikke ønsker å dra til en lege, men kun ønsker jordmor?
 
Nei, har egentlig ikke uttrykket noe spesielt ønske :smiley-ashamed004 Hva anbefaler dere?
spørs hvem du er mest komfortabel med! Jeg liker fastlegen min, så synes det er greit å til henne frem til uke 12 :Heartred
 
Takk for hjelp! Men jeg stusser over en ting. Er 5+0 i dag (så er to dager siden jeg sjekka HCG), og i dag tidlig fikk jeg 2-3 på clearblue digital. Er ikke det litt merkelig?
Har sett gravide som er mer enn 5 uker på vei, og fortsatt ikke får 3+. Også avhenger det av hvor sikker du er på EL da. Det trenger ikke å bety noe! :Heartred Ta blodprøve hvis du ønsker det.
 
Takk for hjelp! Men jeg stusser over en ting. Er 5+0 i dag (så er to dager siden jeg sjekka HCG), og i dag tidlig fikk jeg 2-3 på clearblue digital. Er ikke det litt merkelig?
Kan være konsentrasjon på urin også! Men snakket med fertilitetsklinikken jeg går til og de sa det var vanlig å få 3+ etter 5+1 :love7
 
Takk for hjelp! Men jeg stusser over en ting. Er 5+0 i dag (så er to dager siden jeg sjekka HCG), og i dag tidlig fikk jeg 2-3 på clearblue digital. Er ikke det litt merkelig?
Fikk også samme, og jeg er 5+4 idag. Blir så stressa og googler meg i hjel. Fikk opp mange som ikke hadde fått før de var over 6+0. Sa egentlig til meg selv jeg ikke skulle teste meg mer, men klarte ikke motstå når jeg gikk tissetrengt forbi apoteket:shy: Skal på TUL privat den 14.november… håper virkelig alt er bra da. Blir helt gal av all denne testingen
 
Takk for hjelp! Men jeg stusser over en ting. Er 5+0 i dag (så er to dager siden jeg sjekka HCG), og i dag tidlig fikk jeg 2-3 på clearblue digital. Er ikke det litt merkelig?
Jeg kunne ha kverket den som kom opp med de testene.
2 til 3 uker hva? Hvortid bergener de graviditet? Etter mensen eller ovualsjon?
Ikke spiller det noe roller heller. Fordi det blir bergnet ut fra hcg. Og hva forteller hcg? At du er gravid! Det er så mye tall som er normalt når det kommer til hcg. Lite hcg, mye hcg, begger er helt ok.
Så de der testene? I mine øyner er de bare kastet bort penger.
 
Jeg kunne ha kverket den som kom opp med de testene.
2 til 3 uker hva? Hvortid bergener de graviditet? Etter mensen eller ovualsjon?
Ikke spiller det noe roller heller. Fordi det blir bergnet ut fra hcg. Og hva forteller hcg? At du er gravid! Det er så mye tall som er normalt når det kommer til hcg. Lite hcg, mye hcg, begger er helt ok.
Så de der testene? I mine øyner er de bare kastet bort penger.
Godt poeng! Skaper nok litt unødvendig stress for den gravide da hcg er veldig individuelt har jeg skjønt :love2
 
Jeg kunne ha kverket den som kom opp med de testene.
2 til 3 uker hva? Hvortid bergener de graviditet? Etter mensen eller ovualsjon?
Ikke spiller det noe roller heller. Fordi det blir bergnet ut fra hcg. Og hva forteller hcg? At du er gravid! Det er så mye tall som er normalt når det kommer til hcg. Lite hcg, mye hcg, begger er helt ok.
Så de der testene? I mine øyner er de bare kastet bort penger.
Denne var fin. Takk, den trengte jeg og sikkert mange andre i samme situasjon:love017
 
Back
Topp