Skravletråd

Det var lurt, tusen takk for tips! :Heartred Får sjekke opp i utvalget av PT her, liten plass:happy3
Lykke til! Beste tipset fra min PT var at oksygennivået vårt er veldig endret, det er som om vi er 3000 meter over havet. Derfor skal man kun trene 75% av maks.

Eksempelvis når jeg løper får jeg vanligvis 200 i makspuls, nå skal jeg maks ha 160-170 i puls. Og når man trener styrke, fokuser på ett ben og en arm av gangen :love017
 
Last edited:
Da var det klart for første kontroll hos jordmor idag. Pleier vanligvis å glede meg, men kjenner jeg gruer meg litt i grunnen. Har alltid hatt et vanskelig forhold til vekt (noe sikkert veldig mange kan relatere seg til), og igår kveld stilte jeg må på vekta (første gang på lenge) og fikk sjokk. Trodde ikke det var så galt som det. Kjenner at psyken fikk en ordentlig knekk, og nå føler jeg meg rådvill og det føles grusomt å skulle forholde seg til dette. Sorry, ble skikkelig klaging fra kvisten her, men har ingen å snakke med så måtte bare få det ut.

(PS, ser navneendringen har gått gjennom så nå er det ikke T-mangetall lengre)
 
Fikk positiv test i helgen, dette blir andre kanskje tredje gravitet. Abort i juni og kanskje forgje cycle. Så vil ikke helt være 'yay gravid' enda.

På den positive siden så vil jeg kunne ha det gøy i jul med å fortelle det.
 
Da var det klart for første kontroll hos jordmor idag. Pleier vanligvis å glede meg, men kjenner jeg gruer meg litt i grunnen. Har alltid hatt et vanskelig forhold til vekt (noe sikkert veldig mange kan relatere seg til), og igår kveld stilte jeg må på vekta (første gang på lenge) og fikk sjokk. Trodde ikke det var så galt som det. Kjenner at psyken fikk en ordentlig knekk, og nå føler jeg meg rådvill og det føles grusomt å skulle forholde seg til dette. Sorry, ble skikkelig klaging fra kvisten her, men har ingen å snakke med så måtte bare få det ut.

(PS, ser navneendringen har gått gjennom så nå er det ikke T-mangetall lengre)
Lykke til hos jordmor. Her er ikke første legetime før 17.11!
 
Jeg er sååå avhengig av cola zero, så er så takknemlig for at det finnes koffeinfri variant :hilarious: Hamstra noen flasker etter positiv test søndag! Heldigvis er jeg ikke noen stor kaffedrikker, men vil spare «koffeindosen» til en liten energidrikk hihi :blob5
 
Jeg er sååå avhengig av cola zero, så er så takknemlig for at det finnes koffeinfri variant :hilarious: Hamstra noen flasker etter positiv test søndag! Heldigvis er jeg ikke noen stor kaffedrikker, men vil spare «koffeindosen» til en liten energidrikk hihi :blob5
jeg er også rimelig avhengig av cola Zero
 
Jeg er sååå avhengig av cola zero, så er så takknemlig for at det finnes koffeinfri variant :hilarious: Hamstra noen flasker etter positiv test søndag! Heldigvis er jeg ikke noen stor kaffedrikker, men vil spare «koffeindosen» til en liten energidrikk hihi :blob5
Samme gjør jeg! Drikker koffeinfri cola zero, men drikker red bull :knegg:
 
4 for 89 på spar nå :cool: dyrere enn vanlig zero men så verdt det! Redbullen er også høyst nødvendig. Etter jeg fant ut at jeg var gravid våkner jeg så tidelig :dead:
Jeg også! Våkner 05:00-05:30 hver dag :laughing002
 
Hei! Har noen av det sjekket HCG på blodprøve? Jeg fikk 5700 i uke 4+5, er det litt høyt tror dere?
 
Jeg er sååå avhengig av cola zero, så er så takknemlig for at det finnes koffeinfri variant :hilarious: Hamstra noen flasker etter positiv test søndag! Heldigvis er jeg ikke noen stor kaffedrikker, men vil spare «koffeindosen» til en liten energidrikk hihi :blob5
Her drikkes pepsi max! Men jeg har kutta energi drikk og kaffi. Problemet mitt er jo at jeg kun jobber natt, det kjennes :whacky011
 
Ouff det må være seigt uten energidrikk og kaffi :Heartpink
Ja det kjennes! :whacky011 men har trappet litt ned å "øvd" meg på å leve uten kaffi på nattens tid, og holdt meg kun til energidrikk fredag og lørdag når jeg jobber helg! Men nå er det slutt på det :hilarious: meeen, skal ha pepsi max boks me meg! Uansett! :laughing002
 
Back
Topp