Skravletråd

Godt poeng! Skaper nok litt unødvendig stress for den gravide da hcg er veldig individuelt har jeg skjønt :love2
Ikke bare er det individuelt, men tester kan gi svakere eller sterkere selv med perfekt morgen urin.
Det kan være veldig skummelt å teste ofte. Og like skummelt å ikke teste.
 
Hvordan går det med deg @Enom86? Det var kanskje 5+2 du mistet sist? Alt bra med deg og spiren? :Heartred
 
Hvordan går det med deg @Enom86? Det var kanskje 5+2 du mistet sist? Alt bra med deg og spiren? :Heartred
Her går det kjempebra , lette symptomer og god stemning :Heartred
Jeg har ikke mistet før, så er nok en av de andre du tenker på .. men veldig hyggelig at du spør :love7
 
Her går det kjempebra , lette symptomer og god stemning :Heartred
Jeg har ikke mistet før, så er nok en av de andre du tenker på .. men veldig hyggelig at du spør :love7
Åh så godt å høre! Har fått for meg at det var deg, men det er jo strålende. Åå lille spirene våre :love017
 
Her går det kjempebra , lette symptomer og god stemning :Heartred
Jeg har ikke mistet før, så er nok en av de andre du tenker på .. men veldig hyggelig at du spør :love7
Jeg og har veldig lette symptomer og det stresser meg litt :laughing002 Er jo førstegang dette så vet liksom ikke hva som er "normalt" for meg heller :hilarious:
 
Åh så godt å høre! Har fått for meg at det var deg, men det er jo strålende. Åå lille spirene våre :love017
Ja det her er så fint :love7 må bare gå ut ifra at alt går som det skal , så lenge det ikke er tegn til noe annet :Heartred
 
Jeg og har veldig lette symptomer og det stresser meg litt :laughing002 Er jo førstegang dette så vet liksom ikke hva som er "normalt" for meg heller :hilarious:
Første gang jeg har gravid hadde jeg veldig lite symptomer, kun ømme pupper.. forrige gang var jeg kvalm og sliten fra tidlig av , men husker ikke hvor tidlig .. så jeg prøver å bare gå ut ifra at alt er bra til det evt skulle være noe som indikerer noe annet og nyte at formen er bra :love2 alt er jo normalt når man er gravid :hilarious:
 
Første gang jeg har gravid hadde jeg veldig lite symptomer, kun ømme pupper.. forrige gang var jeg kvalm og sliten fra tidlig av , men husker ikke hvor tidlig .. så jeg prøver å bare gå ut ifra at alt er bra til det evt skulle være noe som indikerer noe annet og nyte at formen er bra :love2 alt er jo normalt når man er gravid :hilarious:
Sant nok! :blob5 Skal heldigvis ha en tidlig samtale med jordmor så kan jeg lufte alle bekymringene der, det tror jeg blir godt :Heartred er jo bare supert å være i god form så lenge det går bra!
 
Jeg er 4+6 i dag og jeg har enda ikke ringt verken legen eller jordmor :laughing002
Syns enda det er så tidlig. Men jeg må kanskje det om jeg skal prøve å få henvisning til otul før julaften ( er 12+0 22 des).
 
Jeg er 4+6 i dag og jeg har enda ikke ringt verken legen eller jordmor :laughing002
Syns enda det er så tidlig. Men jeg må kanskje det om jeg skal prøve å få henvisning til otul før julaften ( er 12+0 22 des).
Eneste grunnen til at jeg har bestilt time hos legen allerede nå (har time mandag), henvisning til otul :joyful: 12 uker 18.des så håper få den før jul.
 
Jeg var i klubb i går å fortalte det til mine 2 bestevenninner! De visste jo vi prøvde, men føler det nå er enda mer skummelt mtp å miste... Jeg sa jo til dem flere ganger.. At det var tidelig å alt kan skje... Men minster jeg, så får de vite det uansett. Men ellers kommer jeg ikke til å si noe før nermere jul. SkAL på en tul før jul engang.
 
Last edited:
Jeg er 4+6 i dag og jeg har enda ikke ringt verken legen eller jordmor :laughing002
Syns enda det er så tidlig. Men jeg må kanskje det om jeg skal prøve å få henvisning til otul før julaften ( er 12+0 22 des).
Ja dette har jeg også tenkt på!!! :whacky011
Men blir nok til av vi bestiller en privat, for tror ikke jeg får time før jul.
 
Eneste grunnen til at jeg har bestilt time hos legen allerede nå (har time mandag), henvisning til otul :joyful: 12 uker 18.des så håper få den før jul.
Ja det er egentlig derfor jeg også er i tvil om at jeg eventuelt må bestille nå. Tenkte å vente til tirsdag med å ringe jordmor. Sist jeg var gravid i sommer ringte jeg tidlig og når jeg var der så var jeg rett over 5 uker. Å da sa ho: "å du er såpass tidlig ute" følte meg litt dum da og særlig etter at jeg mistet i uke 9. Men den gangen fikk jeg henvisning til otul og oul dagen etter jeg hadde vært der, så det gikk kjapt.
 
Ja dette har jeg også tenkt på!!! :whacky011
Men blir nok til av vi bestiller en privat, for tror ikke jeg får time før jul.
Om ikke jeg får time før jul, da bestiller vi også til privat. Vil gjerne sjekke at alt er fint og være nærmest mulig 12 uker før barna får vite det.
 
Ja det er egentlig derfor jeg også er i tvil om at jeg eventuelt må bestille nå. Tenkte å vente til tirsdag med å ringe jordmor. Sist jeg var gravid i sommer ringte jeg tidlig og når jeg var der så var jeg rett over 5 uker. Å da sa ho: "å du er såpass tidlig ute" følte meg litt dum da og særlig etter at jeg mistet i uke 9. Men den gangen fikk jeg henvisning til otul og oul dagen etter jeg hadde vært der, så det gikk kjapt.
Er så synd at man skal føle det er feil å ta kontakt tidlig synes jeg , at man ikke føler seg like velkommen eller hva det er .. jeg bestilte time og skrev i kommentarfeltet at jeg ønsker blodprøver og henvisning til tidlig ultralyd jeg :bag: så har jeg "bestemt" hva han skal gjøre :angelic::hilarious:
 
Fikk innkalling til OTUL igår, 21.12, blir stas å overraske familien på julaften :Heartred Skal også på privat TUL den 14.11, fordi jeg klarer ikke vente til desember. Fikk faktisk innkalling til OUL også igår, 30.01-24, følte det var så nærme med TOUL og OUL så måtte sjekke ifht hvor langt jeg er på vei, men det stemte visst:love017
 
Fikk innkalling til OTUL igår, 21.12, blir stas å overraske familien på julaften :Heartred Skal også på privat TUL den 14.11, fordi jeg klarer ikke vente til desember. Fikk faktisk innkalling til OUL også igår, 30.01-24, følte det var så nærme med TOUL og OUL så måtte sjekke ifht hvor langt jeg er på vei, men det stemte visst:love017
Åå det skjønner jeg at du måtte sjekke , haha! Føles liksom så lenge til men januar er jo virkelig ikke langt unna :joyful: så gøy!
 
Om ikke jeg får time før jul, da bestiller vi også til privat. Vil gjerne sjekke at alt er fint og være nærmest mulig 12 uker før barna får vite det.
Samme tenker jeg :laughing002 å har veldig lyst at alle får vite det da. I følge eggløsning så er jeg 12 uker 26 desember men i følge mens er jeg 12 uker 23 desember :whacky011 jeg følger eggløsning men hørte rykter om at legen drit er i eggløsningstidspunkt å har kun fokus på siste blødning!
 
Ja det er egentlig derfor jeg også er i tvil om at jeg eventuelt må bestille nå. Tenkte å vente til tirsdag med å ringe jordmor. Sist jeg var gravid i sommer ringte jeg tidlig og når jeg var der så var jeg rett over 5 uker. Å da sa ho: "å du er såpass tidlig ute" følte meg litt dum da og særlig etter at jeg mistet i uke 9. Men den gangen fikk jeg henvisning til otul og oul dagen etter jeg hadde vært der, så det gikk kjapt.
Så teit å si! Jeg skal til jordmor på mandag, da er jeg 5+2 men jeg har en del spørsmål da jeg bl.a har pcos osv og er første gang jeg er gravid. Har heller ikke fastlege her enda så er liksom jordmor jeg kan dra til - også vil jeg prøve å få OTUL før jul!
 
Back
Topp