Skravletråd

Hvor langt er dere på vei når dere skal på første TUL dere som har bestilt det? :)

Jeg har bestilt når jeg er mellom 6+2 til 6+4 på vei. Begynner å lure på om det er litt for tidlig. Altså jeg vet at det kan være at jeg drar derfra uten å se hjerte banke ved den tiden, men er det sånn utrolig tidlig at det nesten er litt flaut hvor tidlig jeg har bestilt?:smiley-ashamed004

Hvor langt er dere på vei når dere skal på første TUL dere som har bestilt det? :)

Jeg har bestilt når jeg er mellom 6+2 til 6+4 på vei. Begynner å lure på om det er litt for tidlig. Altså jeg vet at det kan være at jeg drar derfra uten å se hjerte banke ved den tiden, men er det sånn utrolig tidlig at det nesten er litt flaut hvor tidlig jeg har bestilt?:smiley-ashamed004
Jeg har time 6+3 og håper på å se hjerteblink da. Hvis det er for tidlig kommer jeg til å bestille en time uka etter også.
Det er ikke så tidlig at det er flaut. Det er mange som drar på ul veldig tidlig pga bekymringer og for å håpe å se det lille hjertet.
Jeg bestilte såpass tidlig mest for å se antall spirer for forrige svangerskap var det 3. Så gynekologen ville at vi skulle sjekke ståa så tidlig som mulig.

Jeg har bestilt når jeg er 7+3 for å være sikker :happy: Men mange som bestiller i uke 6 vet jeg

Har time på onsdag (7+5)

.

Last edited:
Låner en El bil, mens min dieselbil er til reprasjon, og eg kjenner på ein heilt ny angst; nemleg rekkeviddeangst. Bilen har ikkje lang rekkevidde og vi har typ 2 mil å pendle til jobb, en veg :wacky:

Fikk hjelp av ei supersnill dame når eg skulle prøve lade denna greia på en ladestasjon, for aller første gong. Men noko her som har peiling på kva som er best å lade med; 22 eller 50 kW? Eller har det berre med kor raskt bilen ladar? Eg kan null niks nada om det greiene her :hilarious:
Det har med hvor raskt bilen lader ja. Hvis den kan hurtiglades ville jeg tatt 50 kW. Kan jeg spørre hvilken type det er?

Var på 7+2 nå, skal igjen imorgen 8+3.
Sist var jeg 6+3 eller noe første ul.

Sitter på venterommet å skal ta blodprøver, så nervøs at jeg vil spy! Ikke redd for nåler, blodprøver eller noe, så skjønner ikke hvorfor jeg stresser over akkurat det, det er jo svaret jeg er redd for og det får jeg mest sannsynlig ikke før onsdag:bag:

Sitter på venterommet å skal ta blodprøver, så nervøs at jeg vil spy! Ikke redd for nåler, blodprøver eller noe, så skjønner ikke hvorfor jeg stresser over akkurat det, det er jo svaret jeg er redd for og det får jeg mest sannsynlig ikke før onsdag:bag:
Sender deg massevis av lykkeønskninger og styrkeklemmer :Heartred

Når fikk dere 2+ på clearblue digital? :)

Edit: Ops, misforstått litt. Jeg får vel 2-3 nå som jeg er 4+2? Men når fikk dere 3+?

Ja fysj, sånt er ikke gøy. Håper det bare er helt uskyldig og ingen fare :Heartred
Håper det er helt uskyldig, men vet hvor ekkelt det er! Sender deg mange klemmer:Heartred:Heartred
Takk ❤️
Kjenner eg blir helt uvell.. e så ekkelt. Visste jo det kunne skje. Når jeg var på kontroll fikk jeg beskjed om at jeg har lettblødende livmor. Så det kan jo skje. Men skummeeeeelt

Da har jeg fått ordnet UL fredag neste uke, da er jeg 9+2. Og da kan man se hjertet?? Syns det høres helt uvirkelig ut!
... Hvis det stemmer med ca dato for unnfangelse, da . Men det er vel uansett ikke langt unna hverken ene eller andre veien.

Takk ❤️
Kjenner eg blir helt uvell.. e så ekkelt. Visste jo det kunne skje. Når jeg var på kontroll fikk jeg beskjed om at jeg har lettblødende livmor. Så det kan jo skje. Men skummeeeeelt
Uff, jeg har ikke villet hatt sex enda fordi jeg ikke vil blø mer :dead: det er så ekkelt. Men greit å fått bekreftet at man lett kn begynne å blø, så kan man slappe litt mer av :)

Back
Topp