Skravletråd

Har nettopp stått opp fra en lur her :hilarious: Blir sliten bare avå tenke på at jeg må være våken til i ettermiddag før jeg kan lure en gang til :hungover:
Huff..
ikke noe lett å være så trøtt. Kjenner jeg sliter med litt dårlig samvittighet for det. Selv om jeg sikkert ikke burde det. Men dagene blir jo veldig mye det samme. Skal prøve å presse meg litt ut etterpå :p

Neste helg er det Villmarksmesse i Lillestrøm og vi pleier å være der hvert år. I år skal en kompis av gubben være med og det er forsåvidt greit for han kjenner jeg godt. Når de to er sammen kan jeg surre med mitt og være meg selv. Men....nå har denne kompisen fått seg dame og det er jeg ikke helt klar for. Gå der inne i timesvis å skravle og måtte være hyggelig når jeg mest sannsynlig bare vil rusle i fred og ro :hungover: Vurderer å bli hjemme for ser for meg at det kan bli en slitsom dag når jeg må være sosial med henne. Frister lite å bli kjent med nye folk nå når jeg har nok med meg selv :bag:

@*Maya* og @Millebille litt stiv i nakken, men det går fint. Fikk gått en liten runde med bikkja i stad, det letter kvalmen :Heartred Men jeg gleder meg oppriktig over alle symptomer, siden jeg hadde så få sist da det gikk dårlig. Håper så inderlig denne gangen. Ultralyd neste mandag virker uendelig lenge til, men lite vits i å ta den for tidlig og. Trodde jo alt var bra sist, og så døde den dagen etter første ultralyden liksom.

Var så deilig med hundeutstilling og! Er så konsentrert der, så hadde flere perioder uten å hele tiden ha graviditeten i bakhodet. Gikk forsåvidt greit resultatmessig også, det var moro!

@*Maya* og @33dager jeg har det helt likt! Foster døde i 8+4/5 sist og kroppen støtte ikke ut før uke 12. Er livredd for om det er liv laga eller ikke, og stresser med hcg-utvikling og når jeg skal ta ul. Prøver å tenke at alt tilsier at jeg fremdeles er gravid. Har jo mer symptomer enn sist (omtrent ingen da) og mer enn med nr1 (forholdsvis lite da). Men man blir smårar.
Samme her. Jeg hadde partiell mola i første svangerskap. Da så alt bra ut i uke 7, mens i uke 12 hadde fosteret bare vokst til ca 10 uker. Det levde fortsatt, men det var bare snakk om dager før kroppen hadde gjort noe sa de. Nå skal jeg på tidlig ultralyd (privat) den 30, og gruer meg til hva vi kommer til å se.

Samme her. Jeg hadde partiell mola i første svangerskap. Da så alt bra ut i uke 7, mens i uke 12 hadde fosteret bare vokst til ca 10 uker. Det levde fortsatt, men det var bare snakk om dager før kroppen hadde gjort noe sa de. Nå skal jeg på tidlig ultralyd (privat) den 30, og gruer meg til hva vi kommer til å se.
Åh, så grusomt! Nå ble jeg litt redd for det og- har ganske høye hcg verdier- kanskje det er det?

@*Maya* og @Millebille litt stiv i nakken, men det går fint. Fikk gått en liten runde med bikkja i stad, det letter kvalmen :Heartred Men jeg gleder meg oppriktig over alle symptomer, siden jeg hadde så få sist da det gikk dårlig. Håper så inderlig denne gangen. Ultralyd neste mandag virker uendelig lenge til, men lite vits i å ta den for tidlig og. Trodde jo alt var bra sist, og så døde den dagen etter første ultralyden liksom.

Var så deilig med hundeutstilling og! Er så konsentrert der, så hadde flere perioder uten å hele tiden ha graviditeten i bakhodet. Gikk forsåvidt greit resultatmessig også, det var moro!
Jeg håper det går bra denne gangen! Kan ikke engang forestille meg hvor forferdelig det må være å miste :(

Men bra det gikk bra på hundeutstillingen da, fint å gjøre andre ting. :)
Jeg gleder meg til litt mer energi. Er ikke noe kjekt å være som jeg er om dagen. Alt føles vanskelig ut.. :(
Men nå har jeg pusset tenner, skal kle meg om å komme meg litt ut mens det enda er sol.

Åh, så grusomt! Nå ble jeg litt redd for det og- har ganske høye hcg verdier- kanskje det er det?
Det var ikke meningen å skremme deg, det er jo veldig sjeldent! Ett tilfelle per 1000 fødsler, så ca 50 kvinner i året. Tror ikke du trenger å bekymre det for akkurat det :Heartred

Litt frustrerende å ikke ha fått svar fra legen enda gått 1.5 uke. Må vel purre til uken:shifty: Vil også ha time til TUL så jeg har noe å telle ned til:joyful:

Eg gir opp den veka her no. Fikk tlf tidlegare i kveld om at bremsene på bilen min no er skifta og funkar som dei skal, meeeen på testkjøringa rauk turboen. Hurra...

Dag 4 som opplyst gravid. Dagen starter med å tenke "jeg er gravid" + "jeg må tisse". Aner et mønster her :p.
God søndag, alle!

Back
Topp