Har nettopp stått opp fra en lur herSolen skinner som bare det idag. Skulle gjerne gått en tur. Men ligger nå i sengen for en lur istedet![]()
![]()
Blir sliten bare avå tenke på at jeg må være våken til i ettermiddag før jeg kan lure en gang til 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nettopp stått opp fra en lur herSolen skinner som bare det idag. Skulle gjerne gått en tur. Men ligger nå i sengen for en lur istedet![]()
![]()
Blir sliten bare avå tenke på at jeg må være våken til i ettermiddag før jeg kan lure en gang til 

Huff..Har nettopp stått opp fra en lur herBlir sliten bare avå tenke på at jeg må være våken til i ettermiddag før jeg kan lure en gang til
![]()
Årh.. så kjedelig@*Maya* @Millebille er på besøk hos foreldra mine, og må skjule at jeg er trøtt og kvalm. Vært på hundeutstilling i dag, og fikk heldigvis sove litt i bilen på vei hjem![]()
Det hørtes slitsomt ut@*Maya* @Millebille er på besøk hos foreldra mine, og må skjule at jeg er trøtt og kvalm. Vært på hundeutstilling i dag, og fikk heldigvis sove litt i bilen på vei hjem![]()
Godt du fikk hvilt litt på vei hjem 
Vurderer å bli hjemme for ser for meg at det kan bli en slitsom dag når jeg må være sosial med henne. Frister lite å bli kjent med nye folk nå når jeg har nok med meg selv 
Men jeg gleder meg oppriktig over alle symptomer, siden jeg hadde så få sist da det gikk dårlig. Håper så inderlig denne gangen. Ultralyd neste mandag virker uendelig lenge til, men lite vits i å ta den for tidlig og. Trodde jo alt var bra sist, og så døde den dagen etter første ultralyden liksom.Samme her. Jeg hadde partiell mola i første svangerskap. Da så alt bra ut i uke 7, mens i uke 12 hadde fosteret bare vokst til ca 10 uker. Det levde fortsatt, men det var bare snakk om dager før kroppen hadde gjort noe sa de. Nå skal jeg på tidlig ultralyd (privat) den 30, og gruer meg til hva vi kommer til å se.@*Maya* og @33dager jeg har det helt likt! Foster døde i 8+4/5 sist og kroppen støtte ikke ut før uke 12. Er livredd for om det er liv laga eller ikke, og stresser med hcg-utvikling og når jeg skal ta ul. Prøver å tenke at alt tilsier at jeg fremdeles er gravid. Har jo mer symptomer enn sist (omtrent ingen da) og mer enn med nr1 (forholdsvis lite da). Men man blir smårar.
Åh, så grusomt! Nå ble jeg litt redd for det og- har ganske høye hcg verdier- kanskje det er det?Samme her. Jeg hadde partiell mola i første svangerskap. Da så alt bra ut i uke 7, mens i uke 12 hadde fosteret bare vokst til ca 10 uker. Det levde fortsatt, men det var bare snakk om dager før kroppen hadde gjort noe sa de. Nå skal jeg på tidlig ultralyd (privat) den 30, og gruer meg til hva vi kommer til å se.
Jeg håper det går bra denne gangen! Kan ikke engang forestille meg hvor forferdelig det må være å miste@*Maya* og @Millebille litt stiv i nakken, men det går fint. Fikk gått en liten runde med bikkja i stad, det letter kvalmenMen jeg gleder meg oppriktig over alle symptomer, siden jeg hadde så få sist da det gikk dårlig. Håper så inderlig denne gangen. Ultralyd neste mandag virker uendelig lenge til, men lite vits i å ta den for tidlig og. Trodde jo alt var bra sist, og så døde den dagen etter første ultralyden liksom.
Var så deilig med hundeutstilling og! Er så konsentrert der, så hadde flere perioder uten å hele tiden ha graviditeten i bakhodet. Gikk forsåvidt greit resultatmessig også, det var moro!
Det var ikke meningen å skremme deg, det er jo veldig sjeldent! Ett tilfelle per 1000 fødsler, så ca 50 kvinner i året. Tror ikke du trenger å bekymre det for akkurat detÅh, så grusomt! Nå ble jeg litt redd for det og- har ganske høye hcg verdier- kanskje det er det?

Uff, ja bilproblemer er noe dritt!Eg gir opp den veka her no. Fikk tlf tidlegare i kveld om at bremsene på bilen min no er skifta og funkar som dei skal, meeeen på testkjøringa rauk turboen. Hurra...
HahaDag 4 som opplyst gravid. Dagen starter med å tenke "jeg er gravid" + "jeg må tisse". Aner et mønster her.
God søndag, alle!
Kjenner igjen det. Nå er jeg oppe 2-3 ganger pr. natt for å tisse

Det er et godt tegn på at knøtta våre vokser seg sterkere og sterkere og klorer seg fastDa er desembergruppa oppe! Vi er ikke lengre sist![]()

Hørtes bedre ut en kaldt fiskeboller. For det sitter jeg å gomler på av en eller annen grunnHadde glemt hvor vanvittig godt Smurfedrops er når jeg er gravid![]()