Skravletråd

Åååh, ante ikke at det fantes fortsatt! De fra 90-tallet som smakte bringebær?:woot:
Nei de små, firkanta røde pakkene. Med hvite, oransje og gule drops. Men de har vel en variant med rosa firkanter og. Gikk MYE av det i forrige, vellykkede svangerskap. Velger å ta det som et godt tegn. Farris-dilla er tilbake og, hurra!!

Nei de små, firkanta røde pakkene. Med hvite, oransje og gule drops. Men de har vel en variant med rosa firkanter og. Gikk MYE av det i forrige, vellykkede svangerskap. Velger å ta det som et godt tegn. Farris-dilla er tilbake og, hurra!!
Ååå de rosa firkantene hadde jeg glemt av! Trooor jeg må på butikken i morgen:wideyed::hilarious:

Altså, puppene er sååå ømme nå, helt klart mitt tydeligste symptom :hilarious: Noen som har noen anbefalinger på komfortable bh-er for ømme pupper:smiley-ashamed004

Altså, puppene er sååå ømme nå, helt klart mitt tydeligste symptom :hilarious: Noen som har noen anbefalinger på komfortable bh-er for ømme pupper:smiley-ashamed004
Jeg går stort sett med sportsbher til vanlig også, orker ikke mer grusomme vanlige bher. Vet også at Cubus har noen ålreite sømløse som er litt penere og mindre sportsaktig.

H&M har mange behagelige i sportsavdelingen, som ikke er for stramme! Alt etter hvilken variant du velger :happy: Har mange fra før og kommer til å kjøpe nye siden de er slitt ut nå

Når dere feks er 5+2 uker på vei, sier dere at dere er 6 uker på vei da eller 5 uker på vei?

Vet at helsepersonell opererer med fullgåtte uker osv. men sånn på dagligtalen. Hvis en person sier «Så hyggelig. Hvor langt er du på vei?» svarer du uken du er i, eller uken du har blitt ferdig med?

Når dere feks er 5+2 uker på vei, sier dere at dere er 6 uker på vei da eller 5 uker på vei?

Vet at helsepersonell opererer med fullgåtte uker osv. men sånn på dagligtalen. Hvis en person sier «Så hyggelig. Hvor langt er du på vei?» svarer du uken du er i, eller uken du har blitt ferdig med?
Lurt på det samme selv, har endt opp med å si «5-6 uker» i eksemplet ditt. Tenker uansett ikke si nøyaktig termindato heller, så da funker det vell greit sånn. Er nå 6+0 og ville sagt 6-7 uker :)

Lurt på det samme selv, har endt opp med å si «5-6 uker» i eksemplet ditt. Tenker uansett ikke si nøyaktig termindato heller, så da funker det vell greit sånn. Er nå 6+0 og ville sagt 6-7 uker :)
Ja, jeg har vel kommet til det samme som deg ca. Jeg er mellom 5+0 til 5+2 på vei i dag(søndag) og i snakk med samboer så kom setningen fra meg «og her sitter jeg 6 uker på vei» og så synes jeg bare i det jeg sa det at det hørtes så mye ut plutselig.
Men så er det jo egentlig det jeg er, men så vil jeg ikke «lure» meg selv og andre til å tro jeg er lenger på vei enn jeg er, i forhold til hva andre sier at de er på vei :smiley-ashamed004 :laughing002

Som helsepersonell så sier jeg konsekvent feks 5+2, eller 5 uker. Er å sykt forvirrende med dem som legger til etter fullgåtte uker. Folk vet jo at termin er 40 +2/3 så da blir det jo helt rart å si 41.

Denne helgen har jeg vært mindre kvalm. Bruker enda xonvea da. Også litt mindre ømme pupper.
Håper ikke det er dumt at symptomene plutslig avtar litt. Ser jo for meg det skal gå litt opp og ned. Å kanskje være glad og takknemlig for at jeg føler meg liiiittt bedre :p

Som helsepersonell så sier jeg konsekvent feks 5+2, eller 5 uker. Er å sykt forvirrende med dem som legger til etter fullgåtte uker. Folk vet jo at termin er 40 +2/3 så da blir det jo helt rart å si 41.
Ja, jeg sier nok uke+dag fordi det faller mer naturlig, men for de jeg på en måte ikke vil dele nøyaktig hvor langt jeg er på vei med er det greit å referere til bare uke, synes jeg. Og da er det fint at jeg sier riktig uke:laughing002

Termin er 40+2/3 som du sier ja, så terminen befinner seg jo i uke 41 og ikke 40. Så det er faktisk litt merkelig hva man skal forholde seg til :smiley-ashamed004

Hadde sex i går før jeg sovna, da fikk jeg mareritt om at det fikk meg til å begynne å blø... Sukk. Kan man ikke bare få ha det litt hyggelig da uten å bekymre seg :p!
Var helt sikker på at jeg hadde blødd i stad også på jobb, men var heldigvis bare veldig svett .

I dagligtalen sier jeg uke 6 for du er faktisk i den 6. uka :happy: Det blir riktig for meg. Vi gjør litt forskjellig, men begge deler blir riktig. Tror de fleste hadde sagt uke 5 for det oppgir vi til helsepersonell. For noen er det litt forvirrende dette med antall uker på vei så da er det greit å forholde seg til én måte å si det på fremfor to:happy:

Hadde sex i går før jeg sovna, da fikk jeg mareritt om at det fikk meg til å begynne å blø... Sukk. Kan man ikke bare få ha det litt hyggelig da uten å bekymre seg :p!
Var helt sikker på at jeg hadde blødd i stad også på jobb, men var heldigvis bare veldig svett .
Ja det er litt slitsomt å skulle bekymre seg for alt som er.
Her har mannen fått sexnekt :hungover: Både fordi jeg er redd det skal bli noe problemer i etterkant og fordi det er et sabla klin med de Lutinustablettene.

Låner en El bil, mens min dieselbil er til reprasjon, og eg kjenner på ein heilt ny angst; nemleg rekkeviddeangst. Bilen har ikkje lang rekkevidde og vi har typ 2 mil å pendle til jobb, en veg :wacky:

Fikk hjelp av ei supersnill dame når eg skulle prøve lade denna greia på en ladestasjon, for aller første gong. Men noko her som har peiling på kva som er best å lade med; 22 eller 50 kW? Eller har det berre med kor raskt bilen ladar? Eg kan null niks nada om det greiene her :hilarious:

Back
Topp