ÅåDet var det jeg prøvde. Men har glemt passordet og muligheten for å gjenopprette det er bare en blank side. Får dermed ikke logget på kontoen jeg hadde.
Får sende mail eller noe da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅåDet var det jeg prøvde. Men har glemt passordet og muligheten for å gjenopprette det er bare en blank side. Får dermed ikke logget på kontoen jeg hadde.
Får sende mail eller noe da 
Jeg også har det problemet. Godt å lese at det ikke bare var megPlutselig ville ikke preglife registrere ny informasjon jeg ville legge inn. Prøvde oppdatere appen men kommer ikke inn igjenglemt passord siden er bare helt blank også.
Andre som sliter med appen idag?
Det blir sikkert ordnet opp i snart forhåpentligvis
. Haha. Bra det finnes forum man kan henge på.
Babyverden beskriver et embryo med lengde: 15-22 mm og HO beskriver embryoets lengde som 2,4 mm.Gjorde detÅåFår sende mail eller noe da
![]()
2,4 cm skulle det ståttJeg lastet omsider ned Helseoversikt-appen - er det bare meg som blir forvirret av at den viser og gir informasjon om uken man går inn i? Altså, når jeg nå er 8+1 så beskriver den embryo som størrelsen jeg oppfatter er ved 9 uker?Babyverden beskriver et embryo med lengde: 15-22 mm og HO beskriver embryoets lengde som 2,4 mm.

Ja jeg blir skikkelig forvirra av alle de forskjellige beregningene. Vet ikke helt hvem som er riktig.Jeg lastet omsider ned Helseoversikt-appen - er det bare meg som blir forvirret av at den viser og gir informasjon om uken man går inn i? Altså, når jeg nå er 8+1 så beskriver den embryo som størrelsen jeg oppfatter er ved 9 uker?Babyverden beskriver et embryo med lengde: 15-22 mm og HO beskriver embryoets lengde som 2,4 mm.
Du har fullført 8 uker, men er i uke 9 for det er den du holder på å fullføre. Den måler også med dagen i dag når den beregner dager igjen til termin eller prosent fullført, noe appen preglife ikke gjør.Jeg lastet omsider ned Helseoversikt-appen - er det bare meg som blir forvirret av at den viser og gir informasjon om uken man går inn i? Altså, når jeg nå er 8+1 så beskriver den embryo som størrelsen jeg oppfatter er ved 9 uker?Babyverden beskriver et embryo med lengde: 15-22 mm og HO beskriver embryoets lengde som 2,4 mm.
Ja hva skulle man gjort uten forum. Prøver å ikke kakle høl i huet på mannen for tror han blir litt lei av ivrigheten minJajajajaaaaaa dag tre som bekreftet gravid og dag tre med å tenke på dette hele tiden og at ikke så veldig mange andre er like opptatt av å tenke på det hele tiden. Haha. Bra det finnes forum man kan henge på.
Fint å ha et sted å lufte huet 
Ah, tror jeg skjønner - takk! Da viser Babyverden ca utgangspunktet for uken mens HO viser ca hvor uken skal «ende opp» slik jeg forstår det.Du har fullført 8 uker, men er i uke 9 for det er den du holder på å fullføre. Den måler også med dagen i dag når den beregner dager igjen til termin eller prosent fullført, noe appen preglife ikke gjør.
Virker sånn ut. Føler alle appene har sin egen standard og da er det veldig lett å bli forvirra. Spesielt når en bruker flere samtidig.Ah, tror jeg skjønner - takk! Da viser Babyverden ca utgangspunktet for uken mens HO viser ca hvor uken skal «ende opp» slik jeg forstår det.
Haha vet kossn det føles!! Man blir litt besattJajajajaaaaaa dag tre som bekreftet gravid og dag tre med å tenke på dette hele tiden og at ikke så veldig mange andre er like opptatt av å tenke på det hele tiden. Haha. Bra det finnes forum man kan henge på.
Skjønner så godt hva du mener, jeg mistet i uke 8 tidligere uten noen spesielle smerter eller blødninger. Den siste jeg mistet var i alle fall en tydelig SA hvor det ikke var noen tvil. Er så redd for å gå rundt og bære på noe som allerede er forbi uten at jeg skjønner det - vet at det ikke har så mye for seg å ta sorgene på forskudd, men veldig vanskelig å la være med sånne opplevelser friskt i minneSjekka helsekortet jeg fikk med trillingene nå. De stoppa utviklingen ca mellom 5+6 og 6+2 i følge ultralydmålingene. Er så redd for at det bare skal stoppe opp denne gangen også. Med trillingene fant vi ikke ut at det hadde stoppa før 3 uker etterpå når ny kontroll skulle tas. Kroppen min starta ikke frastøtningsprosessen selv så hadde ingen smerter og ingen blødning. Frykten min nå er at ting skal stoppe opp uten at jeg merker noe. Uvissheten er så slitsom. Hvis jeg bare hadde visst at jeg starta å blø/få smerter hvis det går galt så hadde det vært lettere for da hadde jeg visst at alt er ok nå. Har ikke anntydning til spotting engang. Men jeg vet jo ikke.....føles som en evighet til tul 31.mars.
Se for deg at vi er i kalenderuke 11 nå. Vi har ikke vært igjennom 11 uker av 2023 enda, men vi har vært igjennom 10 uker og 5 dager. På mandag er vi i kalenderuke 12, men har ikke fullført 12 uker før uka har gått.Jeg lastet omsider ned Helseoversikt-appen - er det bare meg som blir forvirret av at den viser og gir informasjon om uken man går inn i? Altså, når jeg nå er 8+1 så beskriver den embryo som størrelsen jeg oppfatter er ved 9 uker?Babyverden beskriver et embryo med lengde: 15-22 mm og HO beskriver embryoets lengde som 2,4 mm.
Kan være veldig forvirrende ja 
Min kropp ordna ikke opp selv i det hele tatt så måtte inn på sykehusetå settes igang med medisiner og ta prosessen der. Nå driver jeg å stresser med å bestille flere ultralydtimer med 2 ukers mellomrom frem til uke 12. Men skjønner jo at det er helt tullete. Har første ultralyd 31.mars (6+3) og hater tanken på å ikke vite om ting har stoppa opp før ordinære tidlig ultralyd i uke 13. Guuuud som jeg gleder meg til man forhåpentligvis er der at man kjenner liv hver dag. Å gå sånn her å ikke vite er tungt nå. Prøver å si til meg selv at det mest sannsynlig går helt fint og at grunnen til at det gikk galt sist var fordi det var 3. Forhåpentligvis er det bare en nå.@*Maya* og @33dager jeg har det helt likt! Foster døde i 8+4/5 sist og kroppen støtte ikke ut før uke 12. Er livredd for om det er liv laga eller ikke, og stresser med hcg-utvikling og når jeg skal ta ul. Prøver å tenke at alt tilsier at jeg fremdeles er gravid. Har jo mer symptomer enn sist (omtrent ingen da) og mer enn med nr1 (forholdsvis lite da). Men man blir smårar.