Derfor tør jeg ikke melde meg inn derOppdaget nettopp at noen jeg kjenner er med i termingruppa på facebook, pulsen ble plutselig VELDIG høy![]()
Orker ikke tanken! Dette skal være hemmelig så lenge det bare går! Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor tør jeg ikke melde meg inn derOppdaget nettopp at noen jeg kjenner er med i termingruppa på facebook, pulsen ble plutselig VELDIG høy![]()
Jeg skjønner! Har mange ulike apper jeg også, og de sier litt forskjellig. Noen regner svangerskapsvarighet på 280 dager og noen 283(det Norge regner). Ut i fra menstermin er jeg over 5 uker, ut ifra eggløsning er jeg 4+6 i dag, ut ifra 280 dager svangerskap er jeg 5+1 og ut i fra 283 dager svangerskap er jeg 4+5. Blir galDu har nok ikke regnet feil nei, det er min som er litt vanskelig å regne utHar mange apper og de regner litt forskjellig menstermin, de fleste appene sier 5+0 idag, mens noen sie 4+6. Men jeg er ganske sikker på at det ikke stemmer, for jeg hadde ifølge eltestene sen eggløsning, på cd20, så da blir det jo ikke riktig å regne ut fra menstermin. Så jeg tror nok at jeg bare er 4+1 idag reelt, men har forstått det som at lege/jordmor uansett kommer til å beregne ut fra mens nå i starten og evt korrigere senere. Så trolig blir nok min termin blir justert med 5-6 dager etterhvert. Så jeg er nok ca en uke bak deg
![]()

Ja, er vanskelig å holde styr påJeg skjønner! Har mange ulike apper jeg også, og de sier litt forskjellig. Noen regner svangerskapsvarighet på 280 dager og noen 283(det Norge regner). Ut i fra menstermin er jeg over 5 uker, ut ifra eggløsning er jeg 4+6 i dag, ut ifra 280 dager svangerskap er jeg 5+1 og ut i fra 283 dager svangerskap er jeg 4+5. Blir gal![]()
Jeg fant ut at jeg holder meg til det appene sier i første omgang, men er veldig klar over at jeg i realiteten er kortere på veg
Haha, noen av de navneforslagene, noobs??
Lurer forresten på dette med kaffe. Er det "greit" nå da med en kopp?
![]()
Kaffe i svangerskapet er trolig trygt - NHI.no
En ny, norsk studie finner ingen sammenheng mellom kaffedrikking i svangerskapet og spontanabort, dødfødsel, lav fødselsvekt eller for tidlig fødsel.nhi.no

Ja til avstemning, kan vi stemme på 2-3 forskjellige? Vi kan jo vente noen dager og hvis ikke det kommer inn flere så stemmer vi.Skrev dette i "4000 innlegg!"-tråden, men skriver det bare her og!
Novembernurkene23
Novemberlykke23
Novembergull23
Novemberninjaer23
Novemberknøtta 2023
Novemberskattene 2023
Novemberbarna 2023
Novemberspirene 2023
Novemberønskene 2023
Novemberstrålene 2023
Novemberbabyene 2023
Novembersmulene 2023
Novembermagi
Novemberbombene
Novembernoobs
Novemberluringene 2023
Novembersnikene 2023
Novemberfnuggene 2023
Novemberbebisene 2023
Småfnuggene
Her er alle forslagene for navn på skjult forum som har kommet, så..
Spørsmål nr1: Skal jeg lage en avstemning eller skal vi vente å se om det kommer flere forslag?
Spørsmål nr2: Skal vi ha 2023 bak alle forslagene?
Spørsmål nr3: Er det noen som kunne tenkt seg til å være tilgangsansvarlig for skjult?![]()

Avstemningen er alt i gang! Ligger under tråden «Skjult forum»Ja til avstemning, kan vi stemme på 2-3 forskjellige? Vi kan jo vente noen dager og hvis ikke det kommer inn flere så stemmer vi.
Tenker at vi tar 2023 bak alle forslag.![]()
Du kan stemme på de forskjellige du vil!Skjedd så mye her inne i dagAvstemningen er alt i gang! Ligger under tråden «Skjult forum»Du kan stemme på de forskjellige du vil!

Skjønner innlegg og reaksjonspoeng, men hva betyr «poeng: 4»Min sliter litt den også. Får opp "kan ikke registrere din informasjon" eller noe sånt, men kommer inn.Plutselig ville ikke preglife registrere ny informasjon jeg ville legge inn. Prøvde oppdatere appen men kommer ikke inn igjenglemt passord siden er bare helt blank også.
Andre som sliter med appen idag?
Det jeg også fikk opp. Og "kunne ikke koble til konto" og noe mer som forsvant pga teksten var for lang. Kommer inn i appen igjen, men får ikke logget inn på kontoen jeg hadde. Får ikke opp mulighet til å nullstille passordet som jeg tydeligvis har glemt. Alt fra første graviditet var også der.Min sliter litt den også. Får opp "kan ikke registrere din informasjon" eller noe sånt, men kommer inn.
Plutselig ville ikke preglife registrere ny informasjon jeg ville legge inn. Prøvde oppdatere appen men kommer ikke inn igjenglemt passord siden er bare helt blank også.
Andre som sliter med appen idag?
Virker som noe bug idag kanskje. Sendte dem en epost jeg.Jeg kommer ikke inn engang jeg![]()
Måtte sjekke og det er det som står til meg også.Det jeg også fikk opp. Og "kunne ikke koble til konto" og noe mer som forsvant pga teksten var for lang. Kommer inn i appen igjen, men får ikke logget inn på kontoen jeg hadde. Får ikke opp mulighet til å nullstille passordet som jeg tydeligvis har glemt. Alt fra første graviditet var også der.
Det var det jeg prøvde. Men har glemt passordet og muligheten for å gjenopprette det er bare en blank side. Får dermed ikke logget på kontoen jeg hadde.Min app måtte oppdateres vertfall, prøvd det?