Skravletråd

Ellers så sier du beklager, jeg har fri. :laughing002
Stemmer for dette! Selv om jeg vet at det i mange yrker er vanskelig..

Nei, ja, da har jeg i alle fall fått sovet lenge i natt og starter dag 2 som opplyst gravid her. Hehe. Trøtthet er det jeg merker mest ass.

Sliter sånn med å fokusere på jobb jeg, har aldri opplevd noe så altoppslukende om dette. Har kontorjobb som krever mye selvstendig arbeid, og det har vært utrolig vanskelig siden jeg fant ut at jeg er gravid. Det er akkurat som om hodet mitt ikke klarer å fokusere på noe annet. Jeg er førstegangsgravid som dere sikkert skjønner. Plis si at det går over og at jeg klarer å fokusere på jobb snart, ellers blir det mange lange uker o_O

Takknemlig for jeg kjøpte en slik "ubrukelig" heater pack på ett julemarked en gang. Kan brukes på korsrygg, mage og skuldre. Følgte også med slik magebelte for å slippe ha den rett på huden og måtte holde den på plass selv.

Den var god på korsryggen nå. Men kan det være farlig for lille i magen? Den varmer huden kun der den ligger.

Sliter sånn med å fokusere på jobb jeg, har aldri opplevd noe så altoppslukende om dette. Har kontorjobb som krever mye selvstendig arbeid, og det har vært utrolig vanskelig siden jeg fant ut at jeg er gravid. Det er akkurat som om hodet mitt ikke klarer å fokusere på noe annet. Jeg er førstegangsgravid som dere sikkert skjønner. Plis si at det går over og at jeg klarer å fokusere på jobb snart, ellers blir det mange lange uker o_O
Du er ikke alene om å bli ufokusert :joyful:
Gravid med nr 2 og var nesten helt ubrukelig på jobb i starten. Kontorjobb her også. Så lett å fokusere inn her på forum osv.

Du er ikke alene om å bli ufokusert :joyful:
Gravid med nr 2 og var nesten helt ubrukelig på jobb i starten. Kontorjobb her også. Så lett å fokusere inn her på forum osv.
Huff :hilarious: Ubrukelig er riktig ord ja!! Jeg klarer å fokusere på møter og slikt, men når jeg blir sittende alene med selvstendig arbeid så zoner jeg helt ut. Hjelper ikke på at jeg har cellekontor på jobb og en del hjemmkontor, så det er ingen som ser hva jeg driver med heller :rolleyes: Men skremt over hvor dårlig selvkontroll jeg har fått!

Huff :hilarious: Ubrukelig er riktig ord ja!! Jeg klarer å fokusere på møter og slikt, men når jeg blir sittende alene med selvstendig arbeid så zoner jeg helt ut. Hjelper ikke på at jeg har cellekontor på jobb og en del hjemmkontor, så det er ingen som ser hva jeg driver med heller :rolleyes: Men skremt over hvor dårlig selvkontroll jeg har fått!

Samme her! Helt håpløst… Godt de dagene med kontinuerlige møter :p

• Haha
Reactions: E96
Kjenner meg utrolig godt igjen :hilarious:
Funnet ut det beste er å legge telefonen i ett annet rom på hjemmekontor, men er hovedperson på sentralbordet i avdelingen, og da må jeg jo være tilgjengelig for den ene telefonen som kommer i uka :bag:

• Haha
Dagene blir laaaange om dagen. Jeg sa opp jobben min i fjor sommer så jeg kunne jobbe med meg selv. :)
Slitt en del psykisk etter pandemien startet. Har det veldig greit nå, får behandling ukentlig. Men dagene blir lange og ensomme når formen min er så dårlig. Før kvalmen kom kunne jeg hvertfall finne på ting å dra ut av huset. Men nå føler jeg meg litt låst. Orker ingenting. Å ser på alt som burde gjøres :p
Tror jeg skal presse meg til å få gjort litt husarbeid idag, for neste uke kommer datteren min hjem. Vi har 50/50. Å da må det hvertfall se bra ut :p
Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, skravle litt, fylle tiden med noe :hilarious:
Prate med noen :p

T
Jeg har det helt likt som deg! Ikke førstegangsgravid (to exu), men første barn forhåpentligvis. Tankene suser bort fra jobb hele tiden

Haha, kjenner meg veldig igjen!

• Haha
Oppdaget nettopp at noen jeg kjenner er med i termingruppa på facebook, pulsen ble plutselig VELDIG høy:whacky011
Har bevisst holdt meg unna grupper og sider på Facebook. Andre ser jo hvor man melder seg inn eller hvor man har kommentert osv.

Har bevisst holdt meg unna grupper og sider på Facebook. Andre ser jo hvor man melder seg inn eller hvor man har kommentert osv.
Nei termingruppen på facebook er privat, så ingen ser at du er medlem der eller hva du kommenterer dersom de ikke er medlem selv:joyful: Vi bor i en liten bygd, så sannsynligheten for 2 herfra med novembertermin som er medlem i samme gruppe skal ikke være særlig høy, meen:confused013:hilarious:

Nei termingruppen på facebook er privat, så ingen ser at du er medlem der eller hva du kommenterer dersom de ikke er medlem selv:joyful: Vi bor i en liten bygd, så sannsynligheten for 2 herfra med novembertermin som er medlem i samme gruppe skal ikke være særlig høy, meen:confused013:hilarious:
Da er det jo en liten sannsynlighet for at vedkommende er med her og:playful:

Aha, ja da skjønner jeg :) Litt uflaks da

Ellers så sier du beklager, jeg har fri. :laughing002
Så enkelt, men alikavel så vanskeleg for samvittigheten min :yuck:
Når eg veit at kollegaen min då blir ståande meir eller mindre aleine og jobbe ræva av seg, så sliter eg veldig med å sei nei :hungover:

Så 100% enig!! Jeg blir gal av meg selv og hvor oppslukt jeg blir i dette. I tillegg er jeg er så utålmodig så jeg blir snart koko av å måtte vente på TUL og å kunne si det til folk :sorry:

• Haha
Back
Topp