Skravletråd

Da har jeg fått ordnet UL fredag neste uke, da er jeg 9+2. Og da kan man se hjertet?? Syns det høres helt uvirkelig ut!
... Hvis det stemmer med ca dato for unnfangelse, da . Men det er vel uansett ikke langt unna hverken ene eller andre veien.
Hvordan fikk du tidlig ul? :)

Da har jeg fått ordnet UL fredag neste uke, da er jeg 9+2. Og da kan man se hjertet?? Syns det høres helt uvirkelig ut!
... Hvis det stemmer med ca dato for unnfangelse, da . Men det er vel uansett ikke langt unna hverken ene eller andre veien.
Sniker. Hjertet kan du allerede se med innvendig ultralyd tidlig. Så selv i uke 6 denne gangen. I uke 9 kan du se en ganske stor bamsemums :love017

Da var siste prosjekt ferdig. Pusslespill får tida til å gå fort og man glemmer litt alt tankekjøret. Fin avkobling :happy: Dette er på 1000 biter. De fire årstidene i geviret :happy:20230320_172754.jpg

Er det andre som synes det er ubehagelig med stramme klær over magen alt? Syner olabukser er nesten vonde å ha ordentlig lukket igjen alt :laughing002

Hvor langt er dere på vei når dere skal på første TUL dere som har bestilt det? :)

Jeg har bestilt når jeg er mellom 6+2 til 6+4 på vei. Begynner å lure på om det er litt for tidlig. Altså jeg vet at det kan være at jeg drar derfra uten å se hjerte banke ved den tiden, men er det sånn utrolig tidlig at det nesten er litt flaut hvor tidlig jeg har bestilt?:smiley-ashamed004
Bestilte i 7+3 men måtte flytte til 7+6 grunnet begravelse. Har bestilt i 9 også. Spent på når jeg får tidlig offentlig.

Vurderte å ta tidligere enn 7+3, men kom til at jeg heller ville vente lenger, for foster døde i 8+4/5 sist, så blir nok ikke sååå betrygget av de første ul uansett.

Er det andre som synes det er ubehagelig med stramme klær over magen alt? Syner olabukser er nesten vonde å ha ordentlig lukket igjen alt :laughing002
Ja, jeg har slutta å gå med det. Gjør så vondt når buksa strammer inn i magen når jeg sitter eller reiser meg opp osv. Er bare 4+6 men må gå med myke klær.

Ja, bruker dem bare til nød. Var å kjøpte 2 mammabukser og en tights idag. Ellers lever jeg i den populære myke buksen fra cubus.

Jeg har time 6+3 og håper på å se hjerteblink da. Hvis det er for tidlig kommer jeg til å bestille en time uka etter også.
Det er ikke så tidlig at det er flaut. Det er mange som drar på ul veldig tidlig pga bekymringer og for å håpe å se det lille hjertet.
Jeg bestilte såpass tidlig mest for å se antall spirer for forrige svangerskap var det 3. Så gynekologen ville at vi skulle sjekke ståa så tidlig som mulig.
Jeg hadde når jeg var 6+2, så en liten klump med hjerteblink:)

Uff, jeg har ikke villet hatt sex enda fordi jeg ikke vil blø mer :dead: det er så ekkelt. Men greit å fått bekreftet at man lett kn begynne å blø, så kan man slappe litt mer av :)
Hehe ja.. Men jeg klarer ikke helt slappe av kjenner jeg. Blir nervøs fordet. :p hva om denne gangen var det ikke normalt? :p

Hvor langt er dere på vei når dere skal på første TUL dere som har bestilt det? :)

Jeg har bestilt når jeg er mellom 6+2 til 6+4 på vei. Begynner å lure på om det er litt for tidlig. Altså jeg vet at det kan være at jeg drar derfra uten å se hjerte banke ved den tiden, men er det sånn utrolig tidlig at det nesten er litt flaut hvor tidlig jeg har bestilt?:smiley-ashamed004
Jeg hadde når jeg var 6+2, så en liten klump med hjerteblink:)

Hvordan fikk du tidlig ul? :)
Jeg hadde en spontanabort i slutten av januar, så var jeg og tok blodprøver og ultralyd forrige uke for å sjekke om det var rester eller ny graviditet. Så skrev gynekologen at hun godt kunne ta ny ultralyd om 2-3 uker, så det vil jeg gjerne.

Jeg har time 9+0. Sist svangerskap hadde jeg 11+0.

Ny ultralyd imorgen. Kjenner kvalmen i frykt for dårlig svar begynner å komme nå. Har ikke helt følelsen om at det har vokst særlig den siste uken. Prøver alikevell holde håpet oppe om at vi kan bli positivt overrasket.
Håper du får masse gode svar og opplevelser i mårra :Heartred Lykke lykke til :Heartred

Ny ultralyd imorgen. Kjenner kvalmen i frykt for dårlig svar begynner å komme nå. Har ikke helt følelsen om at det har vokst særlig den siste uken. Prøver alikevell holde håpet oppe om at vi kan bli positivt overrasket.
Lykke til i morgen, krysser fingrene for at alt står bra til med spiren ❤

Når fikk dere 2+ på clearblue digital? :)

Edit: Ops, misforstått litt. Jeg får vel 2-3 nå som jeg er 4+2? Men når fikk dere 3+?
1-2 når jeg var 3+4
2-3 når jeg var 4+0
3+ når jet var 5+0

1-2 skal du få når det er mellom 1-2 uker siden befruktning
2-3 skal du få når det er mellom 2-3 uker siden befruktning
3+ skal du få når det er 3 uker siden befruktning

Og så er selvfølgelig alles HCG-økning individuell så man kan ikke la seg bli skremt dersom man ikke får det resultatet man ønsker de spesifikke datoene. Og spesielt de som ikke vet når befruktning var og kun regner ut i fra menstermin. Da kan man fort forvente at man skulle fått 3+ fordi man ut ifra mensen er 5+0 på vei, men så er man kanskje bare 4+4 osv.

Back
Topp