Skravletråd

109 i puls av å gå fra kjøkkenet til stua :wideyed: Puster som om jeg skulle løpt 10 ganger rundt huset :hilarious:

Skrev det på tråden Skjult forum, men skriver det her og!
Da har jeg snakket med forumansvarlig, de skulle få opprettet skjult i løpet av dagen:woot: Den blir å hete Novemberfnuggene 2023, jeg har lagt inn ønske om lysegrønt banner, og
@*Maya* blir tilgangsansvarlig:joyful:

Det gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.

Takk for gode ord og støtten det er i dette lille "samfunnet" :Heartred håper resten av dere får terminspirer

Det gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.

Takk for gode ord og støtten det er i dette lille "samfunnet" :Heartred håper resten av dere får terminspirer
Så utrolig leit :Heartred Har selv vært gjennom akkurat det der og det er skikkelig vanskelig. Sender deg masse klemmer :Heartred

Neeeiiii så trist å lese :( *klem*

Ååååå :(
Så utrolig trist å lese :(
Sender deg en mega god klem! Det må være ekstremt tøft :( ❤️

Så grusomt urettferdig!!:sad010 Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være.. Håper du tar vare på deg selv og har god støtte rundt deg:Heartred

Så utrolig leit :Heartred Har selv vært gjennom akkurat det der og det er skikkelig vanskelig. Sender deg masse klemmer :Heartred
Ååååå :(
Så utrolig trist å lese :(
Sender deg en mega god klem! Det må være ekstremt tøft :( ❤️
Så grusomt urettferdig!!:sad010 Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være.. Håper du tar vare på deg selv og har god støtte rundt deg:Heartred

Akkurat nå er jeg bare letta over å fått en bekreftelse slik vi kan komme oss videre. Har god støtte i samboer og to venninner jeg hadde fortalt det til :Heartred Resten av de rundt oss vet ikke at jeg har vært gravid engang. Usikker om vi blir å dele det eller ikke. Største reaksjonen kommer nok når blødningen begynner antar jeg.

Akkurat nå er jeg bare letta over å fått en bekreftelse slik vi kan komme oss videre. Har god støtte i samboer og to venninner jeg hadde fortalt det til :Heartred Resten av de rundt oss vet ikke at jeg har vært gravid engang. Usikker om vi blir å dele det eller ikke. Største reaksjonen kommer nok når blødningen begynner antar jeg.
Huff.. men så bra at du har god støtte! Det er viktig ❤️

Dette var ordentlig trist! :Heartred Sender mange styrkeklemmer:Heartred

Å fy søren, så urettferdig! Mange, mange klemmer til dere :Heartred

Nå er det altoppslukende med rosa slim i trusa, føler meg varm og litt krampete i beina altså... var sånn spontanaborten startet sist. Blehhhhh. Da tok det vel 3-5 timer fra den følelsen her frem til full blødning.

Nå er det altoppslukende med rosa slim i trusa, føler meg varm og litt krampete i beina altså... var sånn spontanaborten startet sist. Blehhhhh. Da tok det vel 3-5 timer fra den følelsen her frem til full blødning.
Uff, skjønner godt at du er bekymra. Prøv å legg deg å hvile litt kanskje? Så kroppen får roa seg mest mulig ned? Sender deg masse styrkeklemmer :Heartred

Uff, skjønner godt at du er bekymra. Prøv å legg deg å hvile litt kanskje? Så kroppen får roa seg mest mulig ned? Sender deg masse styrkeklemmer :Heartred
Er på jobb et par timer til, er lærer så ikke så lett å bare roe ned :P . Men heldigvis veldig selvgående akkurat og og kun en medarbeidersamtale igjen etter det før jeg kan dra..

Er på jobb et par timer til, er lærer så ikke så lett å bare roe ned :p . Men heldigvis veldig selvgående akkurat og og kun en medarbeidersamtale igjen etter det før jeg kan dra..
Nei da er det ikke så lett :Heartred

Huff…. Det kan ikke være lett å kjenne på den bekymringen. Stor klem!! ❤️

Jeg er litt fornøyd med meg selv, har ryddet og vasket i huset idag. Så gått tur med tanten min og hunden hennes!
Formen er på bedringens vei!
Minde kvalm om dagen. Bare håper ikke det er negativt. For noen avtar vell kvalmen litt rundt disse uker, fra uke 9 osv??

Så utrolig leit! Ønsker deg alt vel og håper du får din terminspire til slutt:Heartred

Back
Topp