Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle akkurat til å skrive detNoen som vet når vi får skjult gruppe?
Jeg har nå snakket med forumsansvarlig og de skulle få opprettet skjult i løpet av dagen
håper resten av dere får terminspirerSå utrolig leitDet gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.
Takk for gode ord og støtten det er i dette lille "samfunnet"håper resten av dere får terminspirer
Har selv vært gjennom akkurat det der og det er skikkelig vanskelig. Sender deg masse klemmer 
Neeeiiii så trist å leseDet gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.
Takk for gode ord og støtten det er i dette lille "samfunnet"håper resten av dere får terminspirer
ÅååååDet gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.
Så grusomt urettferdig!!Det gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.
Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være.. Håper du tar vare på deg selv og har god støtte rundt deg
Så utrolig leitHar selv vært gjennom akkurat det der og det er skikkelig vanskelig. Sender deg masse klemmer
![]()
Ååååå
Så utrolig trist å lese
Sender deg en mega god klem! Det må være ekstremt tøft![]()
![]()
Så grusomt urettferdig!!Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være.. Håper du tar vare på deg selv og har god støtte rundt deg
![]()
Resten av de rundt oss vet ikke at jeg har vært gravid engang. Usikker om vi blir å dele det eller ikke. Største reaksjonen kommer nok når blødningen begynner antar jeg.Huff.. men så bra at du har god støtte! Det er viktigAkkurat nå er jeg bare letta over å fått en bekreftelse slik vi kan komme oss videre. Har god støtte i samboer og to venninner jeg hadde fortalt det tilResten av de rundt oss vet ikke at jeg har vært gravid engang. Usikker om vi blir å dele det eller ikke. Største reaksjonen kommer nok når blødningen begynner antar jeg.
Dette var ordentlig trist!Det gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.
Sender mange styrkeklemmer
Å fy søren, så urettferdig! Mange, mange klemmer til dereDet gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.

Uff, skjønner godt at du er bekymra. Prøv å legg deg å hvile litt kanskje? Så kroppen får roa seg mest mulig ned? Sender deg masse styrkeklemmerNå er det altoppslukende med rosa slim i trusa, føler meg varm og litt krampete i beina altså... var sånn spontanaborten startet sist. Blehhhhh. Da tok det vel 3-5 timer fra den følelsen her frem til full blødning.

Er på jobb et par timer til, er lærer så ikke så lett å bare roe nedUff, skjønner godt at du er bekymra. Prøv å legg deg å hvile litt kanskje? Så kroppen får roa seg mest mulig ned? Sender deg masse styrkeklemmer![]()
Nei da er det ikke så lettEr på jobb et par timer til, er lærer så ikke så lett å bare roe ned. Men heldigvis veldig selvgående akkurat og og kun en medarbeidersamtale igjen etter det før jeg kan dra..

Huff…. Det kan ikke være lett å kjenne på den bekymringen. Stor klem!!Nå er det altoppslukende med rosa slim i trusa, føler meg varm og litt krampete i beina altså... var sånn spontanaborten startet sist. Blehhhhh. Da tok det vel 3-5 timer fra den følelsen her frem til full blødning.
Så utrolig leit! Ønsker deg alt vel og håper du får din terminspire til sluttDet gikk ikke vår vei. Ingen vekst siden sist hvor det ble målt til 6+3, når jeg var 7+3. Skulle vært 8+4 idag. Henvisning sendt til sykehuset for å fullføre abort.