Åååh, ante ikke at det fantes fortsatt! De fra 90-tallet som smakte bringebær?Hadde glemt hvor vanvittig godt Smurfedrops er når jeg er gravid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, ante ikke at det fantes fortsatt! De fra 90-tallet som smakte bringebær?Hadde glemt hvor vanvittig godt Smurfedrops er når jeg er gravid![]()

Nei de små, firkanta røde pakkene. Med hvite, oransje og gule drops. Men de har vel en variant med rosa firkanter og. Gikk MYE av det i forrige, vellykkede svangerskap. Velger å ta det som et godt tegn. Farris-dilla er tilbake og, hurra!!Åååh, ante ikke at det fantes fortsatt! De fra 90-tallet som smakte bringebær?![]()
Ååå de rosa firkantene hadde jeg glemt av! Trooor jeg må på butikken i morgenNei de små, firkanta røde pakkene. Med hvite, oransje og gule drops. Men de har vel en variant med rosa firkanter og. Gikk MYE av det i forrige, vellykkede svangerskap. Velger å ta det som et godt tegn. Farris-dilla er tilbake og, hurra!!

Noen som har noen anbefalinger på komfortable bh-er for ømme pupper
Jeg går stort sett med sportsbher til vanlig også, orker ikke mer grusomme vanlige bher. Vet også at Cubus har noen ålreite sømløse som er litt penere og mindre sportsaktig.Altså, puppene er sååå ømme nå, helt klart mitt tydeligste symptomNoen som har noen anbefalinger på komfortable bh-er for ømme pupper
![]()
H&M har mange behagelige i sportsavdelingen, som ikke er for stramme! Alt etter hvilken variant du velgerAltså, puppene er sååå ømme nå, helt klart mitt tydeligste symptomNoen som har noen anbefalinger på komfortable bh-er for ømme pupper
![]()
Har mange fra før og kommer til å kjøpe nye siden de er slitt ut nåSist svangerskap gikk jeg over til kappahl sine ammebh når både sportsbh og vanlig bh var ubehagelig. Bruker dem enda 3 år etterAltså, puppene er sååå ømme nå, helt klart mitt tydeligste symptomNoen som har noen anbefalinger på komfortable bh-er for ømme pupper
![]()

Haha, godt å høre det ikke bare er megSist svangerskap gikk jeg over til kappahl sine ammebh når både sportsbh og vanlig bh var ubehagelig. Bruker dem enda 3 år etter![]()

Lurt på det samme selv, har endt opp med å si «5-6 uker» i eksemplet ditt. Tenker uansett ikke si nøyaktig termindato heller, så da funker det vell greit sånn. Er nå 6+0 og ville sagt 6-7 ukerNår dere feks er 5+2 uker på vei, sier dere at dere er 6 uker på vei da eller 5 uker på vei?
Vet at helsepersonell opererer med fullgåtte uker osv. men sånn på dagligtalen. Hvis en person sier «Så hyggelig. Hvor langt er du på vei?» svarer du uken du er i, eller uken du har blitt ferdig med?
Ja, jeg har vel kommet til det samme som deg ca. Jeg er mellom 5+0 til 5+2 på vei i dag(søndag) og i snakk med samboer så kom setningen fra meg «og her sitter jeg 6 uker på vei» og så synes jeg bare i det jeg sa det at det hørtes så mye ut plutselig.Lurt på det samme selv, har endt opp med å si «5-6 uker» i eksemplet ditt. Tenker uansett ikke si nøyaktig termindato heller, så da funker det vell greit sånn. Er nå 6+0 og ville sagt 6-7 uker![]()

Når dere feks er 5+2 uker på vei, sier dere at dere er 6 uker på vei da eller 5 uker på vei?
Vet at helsepersonell opererer med fullgåtte uker osv. men sånn på dagligtalen. Hvis en person sier «Så hyggelig. Hvor langt er du på vei?» svarer du uken du er i, eller uken du har blitt ferdig med?
Ja, jeg sier nok uke+dag fordi det faller mer naturlig, men for de jeg på en måte ikke vil dele nøyaktig hvor langt jeg er på vei med er det greit å referere til bare uke, synes jeg. Og da er det fint at jeg sier riktig ukeSom helsepersonell så sier jeg konsekvent feks 5+2, eller 5 uker. Er å sykt forvirrende med dem som legger til etter fullgåtte uker. Folk vet jo at termin er 40 +2/3 så da blir det jo helt rart å si 41.

I dagligtalen sier jeg uke 6 for du er faktisk i den 6. ukaNår dere feks er 5+2 uker på vei, sier dere at dere er 6 uker på vei da eller 5 uker på vei?
Det blir riktig for meg. Vi gjør litt forskjellig, men begge deler blir riktig. Tror de fleste hadde sagt uke 5 for det oppgir vi til helsepersonell. For noen er det litt forvirrende dette med antall uker på vei så da er det greit å forholde seg til én måte å si det på fremfor to
Ja det er litt slitsomt å skulle bekymre seg for alt som er.Hadde sex i går før jeg sovna, da fikk jeg mareritt om at det fikk meg til å begynne å blø... Sukk. Kan man ikke bare få ha det litt hyggelig da uten å bekymre seg!
Var helt sikker på at jeg hadde blødd i stad også på jobb, men var heldigvis bare veldig svett .
Både fordi jeg er redd det skal bli noe problemer i etterkant og fordi det er et sabla klin med de Lutinustablettene.