Det var en fin tanke ja, hadde ikke tenkt på detJeg har også fått når jeg er 13+1. Trøster meg med at da får vi se enda merlitt mer detaljer for hver dag og uke som går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en fin tanke ja, hadde ikke tenkt på detJeg har også fått når jeg er 13+1. Trøster meg med at da får vi se enda merlitt mer detaljer for hver dag og uke som går
Jeg fikk 12+6.Da har jeg endelig fått time til TUL.. Den 14. Februar. Da er jeg 13 uker på vei, er ikke det litt sent til TUL?

Jeg skal på tul 12+5leeenge til - så nesten så jeg vurderer privat, men ender nok med åvente
![]()

Har hatt så vondt i magen de siste dagene. Dette er mitt 3 svangerskap og jeg har ikke kjent på dette tidligere- i sånn grad. Skikkelige tak!
Heldigvis lot gyn henvisningen min stå åpen, så jeg skulle bare komme inn kl 08 imorgen å sjekke at alt sto bra til
Veldig glad for at jeg slipper å vente i over 3 uker til tul!
Flere som har «tak» i magen??
jo det kan godt hende, klarer bare ikke å kjenne de igjen. Har IBS så luftsmerter er jeg i bunn og grunn vant med, men kan jo være noe hormonelt på toppen som gjør det verre.Det er ikke luftsmerter? Jeg hadde det i forrige svangerskap, fra uke 12 tror jeg til nesten uke 15, om jeg ikle husker helt feil. Var skikkelig skikkelig vondt! Sånn jeg måtte puste meg i mellom..... håper det gir segmen godt å få seg en sjekk!
Jo
jo det kan godt hende, klarer bare ikke å kjenne de igjen. Har IBS så luftsmerter er jeg i bunn og grunn vant med, men kan jo være noe hormonelt på toppen som gjør det verre.
Ja tenker når tilbudet er der, sjekker jeg heller en gang ekstra![]()
Jeg hadde ekstreme «tak» i magen i 3 uker, var visst luftsmerter. Jeg har crohns, så jeg er også godt kjent med ulike magesmerter, men dette kjennes helt annerledes ut enn tidligere smerter. Har snakket med både lege og jordmor som mente at slike smerter er helt normalt.Har hatt så vondt i magen de siste dagene. Dette er mitt 3 svangerskap og jeg har ikke kjent på dette tidligere- i sånn grad. Skikkelige tak!
Heldigvis lot gyn henvisningen min stå åpen, så jeg skulle bare komme inn kl 08 imorgen å sjekke at alt sto bra til
Veldig glad for at jeg slipper å vente i over 3 uker til tul!
Flere som har «tak» i magen??
Er skammelig nervøs for den lille sjekken jeg skal ha idag kl 08.00. Kjenner hele kroppen er i høygir og får ingen signaler annet enn smerter. Har kun sett hjerteblink i uke5/6 og er nå 10+4. er DRITREDD for at det skal være helt stille på ul. Æsj, for en ekkel følelse
Hærregud at man kan tenke så mørkt.Den følelsen føre ul er ikke god, en forbereder seg på det verste og håper på det bestekrysser fingrene! Gleder meg til oppdatering
![]()
Hærregud at man kan tenke så mørkt.
Der var det en sprell levende sak med tydelige armer og ben i full vigør
Målt til 10+2, 4,5cm stor

Å, så herlig! GratulererHærregud at man kan tenke så mørkt.
Der var det en sprell levende sak med tydelige armer og ben i full vigør
Målt til 10+2, 4,5cm stor

Øfas «Værsågod» vårruller er kjempegode syns jeg. Kjøpt på Obs og Mega tidligere. Syns ingen kan sammenlignes med de. Nå fikk jeg lyst på vårruller! HahaHvilke frosne vårruller er gode? Begge de siste jeg har kjøpt var en skuffelse, så nå tør jeg ikke kjøpe mer.
Takk for tips!Øfas «Værsågod» vårruller er kjempegode syns jeg. Kjøpt på Obs og Mega tidligere. Syns ingen kan sammenlignes med de. Nå fikk jeg lyst på vårruller! Haha