Skravletråd

Jeg har også fått når jeg er 13+1. Trøster meg med at da får vi se enda mer :) litt mer detaljer for hver dag og uke som går
Det var en fin tanke ja, hadde ikke tenkt på det :D tror bare jeg ble litt skuffet. Fastlegen min sat at jeg kom til å ha innen slutten på uke 12, så hadde sett for meg noe tidligere

Jeg skal på tul 12+5 :rolleyes: leeenge til - så nesten så jeg vurderer privat, men ender nok med åvente:hilarious:

Har hatt så vondt i magen de siste dagene. Dette er mitt 3 svangerskap og jeg har ikke kjent på dette tidligere- i sånn grad. Skikkelige tak!
Heldigvis lot gyn henvisningen min stå åpen, så jeg skulle bare komme inn kl 08 imorgen å sjekke at alt sto bra til❤️

Veldig glad for at jeg slipper å vente i over 3 uker til tul!

Flere som har «tak» i magen??

Har hatt så vondt i magen de siste dagene. Dette er mitt 3 svangerskap og jeg har ikke kjent på dette tidligere- i sånn grad. Skikkelige tak!
Heldigvis lot gyn henvisningen min stå åpen, så jeg skulle bare komme inn kl 08 imorgen å sjekke at alt sto bra til❤️

Det er ikke luftsmerter? Jeg hadde det i forrige svangerskap, fra uke 12 tror jeg til nesten uke 15, om jeg ikle husker helt feil. Var skikkelig skikkelig vondt! Sånn jeg måtte puste meg i mellom..... håper det gir seg ❤️ men godt å få seg en sjekk!

Jo
Det er ikke luftsmerter? Jeg hadde det i forrige svangerskap, fra uke 12 tror jeg til nesten uke 15, om jeg ikle husker helt feil. Var skikkelig skikkelig vondt! Sånn jeg måtte puste meg i mellom..... håper det gir seg ❤️ men godt å få seg en sjekk!
jo det kan godt hende, klarer bare ikke å kjenne de igjen. Har IBS så luftsmerter er jeg i bunn og grunn vant med, men kan jo være noe hormonelt på toppen som gjør det verre.
Ja tenker når tilbudet er der, sjekker jeg heller en gang ekstra :-)

Jo

jo det kan godt hende, klarer bare ikke å kjenne de igjen. Har IBS så luftsmerter er jeg i bunn og grunn vant med, men kan jo være noe hormonelt på toppen som gjør det verre.
Ja tenker når tilbudet er der, sjekker jeg heller en gang ekstra :)

Ja, jeg tenker at luftsmerter var så instense disse ukene for det var akkurat da alt lå å pressa på samme plass. Tarmen og livmor,og kjente det ga seg samme dag som jeg kjente livmor og magen plutselig kom i uke 15!
Masse lykke til i morra ❤️

Jeg hadde ekstreme «tak» i magen i 3 uker, var visst luftsmerter. Jeg har crohns, så jeg er også godt kjent med ulike magesmerter, men dette kjennes helt annerledes ut enn tidligere smerter. Har snakket med både lege og jordmor som mente at slike smerter er helt normalt.

Hvilke frosne vårruller er gode? Begge de siste jeg har kjøpt var en skuffelse, så nå tør jeg ikke kjøpe mer.

Er skammelig nervøs for den lille sjekken jeg skal ha idag kl 08.00. Kjenner hele kroppen er i høygir og får ingen signaler annet enn smerter. Har kun sett hjerteblink i uke5/6 og er nå 10+4. er DRITREDD for at det skal være helt stille på ul. Æsj, for en ekkel følelse

Den følelsen føre ul er ikke god, en forbereder seg på det verste og håper på det beste ❤️ krysser fingrene! Gleder meg til oppdatering ❤️❤️

Den følelsen føre ul er ikke god, en forbereder seg på det verste og håper på det beste ❤️ krysser fingrene! Gleder meg til oppdatering ❤️❤️
Hærregud at man kan tenke så mørkt.

Der var det en sprell levende sak med tydelige armer og ben i full vigør❤️
Målt til 10+2, 4,5cm stor

Vedlegg

• B9BA64D3-0FCB-48CD-A079-A08C473735CA.jpeg
    B9BA64D3-0FCB-48CD-A079-A08C473735CA.jpeg
    973,6 KB · Visninger: 20
Hærregud at man kan tenke så mørkt.

Der var det en sprell levende sak med tydelige armer og ben i full vigør❤️
Målt til 10+2, 4,5cm stor

Jeg vet, kjenner meg så veldig igjen :hilarious:
Men desto koseligere å få gi en sånn oppdatering etterpå! Hurraaa❤️❤️ fin liten bebis!

Nå greide jeg endelig å slappe av nok til å greie å sove på dagen. Har sovet fra ca kl 11.15 ish, tror jeg, og våknet 14.45. Det trengte jeg noe så grådig! Nå må jeg bare få i meg litt mat før jeg skal hente barna i bhg

Back
Topp