Skravletråd

I løpet av de neste to timene burde jeg dusje og rydde ut av oppvaskmaskinen. Det høres jo overkommelig ut, men jeg blir litt stressa. :hilarious:
Aktivitets økonomi!
Tenk på dagen som en plan. Hva må du gjøre, hva føler du at bør gjøre og kan du utsette noe evt gjøre det i mindre skala.

Hvil før og etter aktivitet og gjør den lettest mulig.

Hvile-dusj-hvile- påkledning.
Hvile-rydde-hvile- rydde.

Og F. Eks sitte på krakk i dusjen eller stol ved oppvasken.

Ila dagen gjør vi masse unødvendig som bidrar til kvalme, dårlig form og derfor stress og dårlig samvittighet.
Tenk du gror et helt menneske, sett deg ned kjære. Det er godt nok!

Aktivitets økonomi!
Tenk på dagen som en plan. Hva må du gjøre, hva føler du at bør gjøre og kan du utsette noe evt gjøre det i mindre skala.

Ila dagen gjør vi masse unødvendig som bidrar til kvalme, dårlig form og derfor stress og dårlig samvittighet.
Dette sliter jeg med å huske også, jeg gror et helt menneske.

Aktivitets økonomi!

Takk så mye! ❤️ Føler meg så ubrukelig, men føler meg bedre fysisk når jeg tar det rolig slik som du sier.

Tror dere det er kvalmen eller hormonene som bestemmer hva man orker å spise nå? Spent på om jeg kan spise taco i andre trimester. :joyful:

Jeg klarer ikke å se TV når jeg er så kvalm, klarer ikke å konsentrere meg. Så de siste tre kveldene har jeg hørt på lydbok og hutret under pleddet mitt.
Gleder meg så sykt til vi alle er i andre trimester og jubler over hvor bra vi føler oss! ❤️

Noen her inne som skal ut i svangerskapspenger?

Ja, jeg skal. Har ikke fortalt om graviditeten på jobb enda men blir tatt ut så fort jeg forteller.
Jeg og skal men er foreløbig sykemeldt. Enda ikke sagt det til. Sjefen men vil jeg tror de anner ugler i mosen . Gruer meg til å si det for de regner meg med på noe prosjekt vi skal ha utover våren. Men her er det først sykemelding pga kvalme og så blir det vel svangerskapspenger rundt uke 20.J aldri hvert ute så lenge som jeg blir denne gangen. Tipper det ikke vits å komme i jobb etter sykemelding for knappe 6 uker...blir rart!

Last edited:
Da har jeg endelig fått time til TUL.. Den 14. Februar. Da er jeg 13 uker på vei, er ikke det litt sent til TUL?

Da har jeg endelig fått time til TUL.. Den 14. Februar. Da er jeg 13 uker på vei, er ikke det litt sent til TUL?

Tror man kan få tul helt frme til 13+6, hvert fall det jm sa idag :banghead:

Back
Topp