Skravletråd

Er det en greie at folk vil ta på magen etter hvert? Da må jeg nok smekke noen fingre i så fall!
Det er jo veldig individuelt:)
Jeg elsker å blir kost på/med og syns det er helt ok. Men dette vet også alle venner og familiemedlemmer. Tror ikke det er en fasit på hva som er greit/ikke greit, så du må nesten sette grensen selv:) og de fleste som tar på magen gjør det jo spontant, av kjærlighet kanskje uten å tenke seg helt om først, uten å mene noe vondt med det. Men all berøring av kropp skal jo være med samtykke:)

HVORFOR kommer folk med sånne unødvendige kommentarer som «jeg så det på deg sist vi møttes» eller lignende når man forteller at man er gravid?!? Dersom man skal kommentere lignende så spesifiser mer da, for eksempel at man så at man gløder eller at det så ut som man holdt på en hemmelighet.
Jeg er usikker på utseendet, spesielt magen. Når man får kommentarer som det tenker jo med en gang på den. Hun som i dag kom med kommentaren, så meg sist da jeg var typ 8 uker på vei sier noe slikt, då klarer jeg jo ikke tenke på annet enn at jeg da var feit /større enn jeg pleier…
Forstår deg så godt ❤️ Sist svangerskap fikk jeg høre av svigermor at jeg var veldig stor, noen ukjente på et kurs at jeg var veldig liten, noen kollegaer på jobb at jeg var sånn «helt passe midt i mellom, ikke for stor og ikke for liten». Folk mener det nok ikke vondt, men folk skal mene mye om deg når du er gravid.

Hei.
Jeg er nå. 12 +1
Hadde samleie i morges, og oppdaget en stor rød flekk på lakenet etterpå.
Har ikke blødd noe sørlig i løpet av dagen, men nå i kveld kom det ganske mye blod.
Skal på TU på tirsdag.
Hva vill dere gjort? Ventet til tirsdag? Ringt legevakt?
Har ingen vinde smerter, kjenner bare på at det strekker ned i der…

Hei.
Jeg er nå. 12 +1
Har ikke blødd noe sørlig i løpet av dagen, men nå i kveld kom det ganske mye blod.
Skal på TU på tirsdag.
Hva er ganske mye blod for deg?
Det er veldig vanlig med skjøre slimhinner når man er gravid og blødninger etter sex, så i utgangspunktet hadde jeg tenkt at det var derfor, roet meg med det og ventet til tirsdag :)

Hva er ganske mye blod for deg?
Det er veldig vanlig med skjøre slimhinner når man er gravid og blødninger etter sex, så i utgangspunktet hadde jeg tenkt at det var derfor, roet meg med det og ventet til tirsdag :)
Takk :)
Mye for meg er hvis det er mer enn bare litt rødt på papiret, jeg tørket flere runder med blod. Men ikke noe vondt, så da slapper jeg bare av :)

Hei.
Jeg er nå. 12 +1
Skal på TU på tirsdag.
Jeg ville gått ut i fra at det er på grunn av samleie og prøvd å slappe av og vente til tirsdagen.

har alltid vært en som går forholdsvis ofte på do, og har ikke merket noe trang til å tisse oftere før nå. Er i uke 15 og nå de siste dagene har trangen plutselig komt, og da MÅ jeg gå med en gang. Hvordan skal dette gå snere i svangerskapet, føler jo jeg allerede nå tisser så sykt ofte

Tiden går sååååå sakte!!!!
Bare en vennine som vet om denne graviditeten.. gleder meg til å kunne begynne å prate om den! ❤️
Er lange dager også da jeg er arbeidsledig. Så sitter som ett slakt på sofan om dagen å blir nummen i rompen!! Haha. Kjeder meg men orker ikke å gjøre noe idag. Ryddet og vasket hus i går. Det tok alt jeg hadde av energi!!

Tiden går sååååå sakte!!!!
Bare en vennine som vet om denne graviditeten.. gleder meg til å kunne begynne å prate om den! ❤️
Er lange dager også da jeg er arbeidsledig. Så sitter som ett slakt på sofan om dagen å blir nummen i rompen!! Haha. Kjeder meg men orker ikke å gjøre noe idag. Ryddet og vasket hus i går. Det tok alt jeg hadde av energi!!
Du har ikke hobby du kan drive med da? Eller begynne å lære deg noe nytt? Strikke, pusle, tegne, fargelegge? Da går gjerne tiden litt fortere :)

Hei dere:hello2:hello2

Husk at for å bli medlem i skjult termingruppe så må dere stå på terminlisten festet her på åpen gruppe.

Jeg ser at flere mangler der etter at det ble laget en ny liste. Så gjerne sleng dere på.

Hei dere:hello2:hello2

Husk at for å bli medlem i skjult termingruppe så må dere stå på terminlisten festet her på åpen gruppe.

Jeg ser at flere mangler der etter at det ble laget en ny liste. Så gjerne sleng dere på.

Gjelder de som allerede er med i skjult gruppe óg? :)

Back
Topp