Lurt da!!Jeg har vært helt lik når det kommer til folat og jod. Har begynt å snu boksen på hodet etter at jeg har tatt etter tips fra mannen som ble litt gal av meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt da!!Jeg har vært helt lik når det kommer til folat og jod. Har begynt å snu boksen på hodet etter at jeg har tatt etter tips fra mannen som ble litt gal av meg
Det var kjempe fint navn! Er da virkelig ikke likt da..Må lufte litt frustrasjon, men jeg delte at jeg syntes Evelyn er et fint jentenavn. Da fikk jeg beskjed om at det var alt for likt Ellinor, som er et annet familiemedlems barn. Jeg mener, sånn utenom at de begge starter på E er de da ikke så like? Eller er det bare meg? Hilsen furt
Sånne kommentarer kunne man bare hvert forutenDet skulle ikke vært lov å være sarkastisk mot gravide. "Jeg fryser altså snart ihjel!" "Ja, det skjer støtt og stadig det, at folk fryser ihjel når det er 24 grader."
Får slikt slengt her hjemme også. Jeg dusjer 2 ganger for dag for å holde varmenDet skulle ikke vært lov å være sarkastisk mot gravide. "Jeg fryser altså snart ihjel!" "Ja, det skjer støtt og stadig det, at folk fryser ihjel når det er 24 grader."
Vasker all frukt godt og spiser med skall der det passer.Oki dumt spørsmål men skreller dere epler eller spiser med skall?
Spiser med skall, men vasker først så klart heheOki dumt spørsmål men skreller dere epler eller spiser med skall?
Hehe, med skall Men vasker det først da.Oki dumt spørsmål men skreller dere epler eller spiser med skall?
Enig! Utrolig frustrerende!HVORFOR kommer folk med sånne unødvendige kommentarer som «jeg så det på deg sist vi møttes» eller lignende når man forteller at man er gravid?!? Dersom man skal kommentere lignende så spesifiser mer da, for eksempel at man så at man gløder eller at det så ut som man holdt på en hemmelighet.
Jeg er usikker på utseendet, spesielt magen. Når man får kommentarer som det tenker jo med en gang på den. Hun som i dag kom med kommentaren, så meg sist da jeg var typ 8 uker på vei sier noe slikt, då klarer jeg jo ikke tenke på annet enn at jeg da var feit /større enn jeg pleier…
Er det en liten trøst å vite at mange av oss ser litt småfeite ut i uke 8 pga oppblåsthet? Jeg følte meg i hvert fall feit ut rundt den tiden i alle tre svangerskapene mine.HVORFOR kommer folk med sånne unødvendige kommentarer som «jeg så det på deg sist vi møttes» eller lignende når man forteller at man er gravid?!? Dersom man skal kommentere lignende så spesifiser mer da, for eksempel at man så at man gløder eller at det så ut som man holdt på en hemmelighet.
Jeg er usikker på utseendet, spesielt magen. Når man får kommentarer som det tenker jo med en gang på den. Hun som i dag kom med kommentaren, så meg sist da jeg var typ 8 uker på vei sier noe slikt, då klarer jeg jo ikke tenke på annet enn at jeg da var feit /større enn jeg pleier…
Så enig med deg! I forrige svangerskap hadde jeg veldig stor mage, og det var så kjedelig å høre alle fortelle meg hvor stor jeg var hele tiden, og at "det må være en diger baby", "er du bare 6 mnd på vei", osv. Kjenner jeg gruer meg til å gå igjennom det samme igjen. Hvorfor tror folk plutselig det er greit å kommentere andres kropp på den måten fordi man er gravid? "Så fin mage du har", eller noe i den duren hadde vært mye mer hyggelig!HVORFOR kommer folk med sånne unødvendige kommentarer som «jeg så det på deg sist vi møttes» eller lignende når man forteller at man er gravid?!? Dersom man skal kommentere lignende så spesifiser mer da, for eksempel at man så at man gløder eller at det så ut som man holdt på en hemmelighet.
Er mitt flrste svangerskap og kjenner jeg gruer meg til eventuelt slike kommentarer. Kroppen forrandrer seg jo mye under graviditeten og når man generelt ikke har det så bra med seg selv under kroppslige forrandringer (uansett hvor positive og vakre de er) så set jeg bare for meg hvor vanskelig det kommer til å bli med slike kommentarer.. Både min og bf sin familie har slike mennesker som lett kommer med slike.Så enig med deg! I forrige svangerskap hadde jeg veldig stor mage, og det var så kjedelig å høre alle fortelle meg hvor stor jeg var hele tiden, og at "det må være en diger baby", "er du bare 6 mnd på vei", osv. Kjenner jeg gruer meg til å gå igjennom det samme igjen. Hvorfor tror folk plutselig det er greit å kommentere andres kropp på den måten fordi man er gravid? "Så fin mage du har", eller noe i den duren hadde vært mye mer hyggelig!
Nei ikke litt greit!!Er det en greie at folk vil ta på magen etter hvert? Da må jeg nok smekke noen fingre i så fall!
Er det en greie at folk vil ta på magen etter hvert? Da må jeg nok smekke noen fingre i
Det har jeg opplevd fleeeeere ganger i begge de to forrige svangerskapene mine, men også denne gangen her og, selv om magen ikke ennå er svær! Av både ukjente og kjente folk. Det er som at det er en greie som er helt ok å gjøre så fort noen vet at det er en baby i magen…Er det en greie at folk vil ta på magen etter hvert? Da må jeg nok smekke noen fingre i så fall!