Skravletråd

Håper det går greit at jeg spør her :)
Hvordan er det med Facebook gruppe, finnes det? Og hva er reglene for hemmelig gruppe som blir opprettet på babyverden? :)
Det er en gruppe på Facebook for august 2023
Den er hemmelig, så det er ingen av dine venner som kan se at du er medlem.
Jeg syns helt ærlig det er hyggeligere med en sånn gruppe, enn her hvor vi er så anonyme. Nå har ikke jeg vært med før på sånn skjult forum da, for man må vel ha så så mange innlegg osv, syns det er litt tungvint.
Med forrige barn hang jeg ingenting her på babyverden, kun facebook-gruppe, så vi får se
Fint å være med folk i samme situasjon uansett da

Jeg skriver smilyer fra tastaturet, men de blir borte, innleggene mine blir jo døde uten de, sorry! Ikke meningen å virke sur eller streng:smiley-ashamed008

Det er en gruppe på Facebook for august 2023
Den er hemmelig, så det er ingen av dine venner som kan se at du er medlem.
Jeg syns helt ærlig det er hyggeligere med en sånn gruppe, enn her hvor vi er så anonyme. Nå har ikke jeg vært med før på sånn skjult forum da, for man må vel ha så så mange innlegg osv, syns det er litt tungvint.
Med forrige barn hang jeg ingenting her på babyverden, kun facebook-gruppe, så vi får se
Fint å være med folk i samme situasjon uansett da
Ja helt enig. Av erfaring så faller jeg litt bort fra forum. Men Facebook er litt mer personlig og enklere holde oversikt over. Kan jeg bli medlem der? Hvordan kan jeg joine den gruppen?

Vi må ha 5000 innlegg tror jeg, føre vi kan få skjult forum her inne. Erfaringsmessig snakker man litt mer åpent der inne, så bare å skrive folkens! :hilarious:

Vet ikke om fb. Jeg bruker det generelt mindre og mindre, og foretrekker formatet her på forumet.

Hemmelig gruppe tror jeg er et visst antall innlegg inne på August 2023, men vet ikke tallet.

Det var vel egentlig et ubrukelig svar fra meg, men det teller iallfall som et innlegg. :hilarious:

Sniker hit, bare for å si at jeg synes det er herlig du kom deg inn på august ❤️ gratulerer!!

Also, for å få hemmelig gruppe må termingruppen ha 5000 innlegg, og dere må til da ha blitt enige om navn og tilgangsansvarlig :)

Ellers er de "personlige" kravene (til hver bruker):
- minst 1 mnd medlem på bv
- minst 50 innlegg på Terminforumet
- ha laget seg Nick (ikke bkno5738478 eller A-1274657 f.eks)
- må stå skrevet på terminlisten.

Håper det hjalp ❤️

Sniker hit, bare for å si at jeg synes det er herlig du kom deg inn på august ❤️ gratulerer!!

Also, for å få hemmelig gruppe må termingruppen ha 5000 innlegg, og dere må til da ha blitt enige om navn og tilgangsansvarlig :)

Ellers er de "personlige" kravene (til hver bruker):
- minst 1 mnd medlem på bv
- minst 50 innlegg på Terminforumet
- ha laget seg Nick (ikke bkno5738478 eller A-1274657 f.eks)
- må stå skrevet på terminlisten.

Håper det hjalp ❤️
Takk! :happy:

Er det bare jeg som ikke klarer å være skikkelig glad enda? Jeg er så redd for å miste, og føler ikke at graviditeten er «reell» før det har gått 12 uker :( ble kjempeglad da testen viste positiv, men det føles kun som steg 2 i prosessen. Jeg er 5+5 på vei. Er det bare jeg som føler det slik?

• Omsorg
Reactions: Ma3
Er det bare jeg som ikke klarer å være skikkelig glad enda? Jeg er så redd for å miste, og føler ikke at graviditeten er «reell» før det har gått 12 uker :( ble kjempeglad da testen viste positiv, men det føles kun som steg 2 i prosessen. Jeg er 5+5 på vei. Er det bare jeg som føler det slik?
Jeg har det også slikt. Er kjempe redd for å miste, selvom dette er første gang jeg er gravid. Men man hører jo så mye…
Vi forsøker å være glade, men ikke glede oss for mye, om det gir mening. Passe på å si « om det går bra» « i tilfelle termin i august» osv.
«Sjampanjen» blir ikke poppet før NIPT svar og uke 12.

Enig med deg. Klarer det kanskje før 12 uker da

Er det vanlig å ta NIPT - test?
Vet ikke om det er vanlig. Er vist noe nytt at er lov? Vi har valgt å ta det privat, fordi jeg er et år for ung til å få det tilbudt. Er jo et valg man må ta, om man ville kunne klare å ha barn med kromosomfeil. Om man vil beholde uansett hva testen viser er det kanskje ingen vits. Kanskje ikke heller om man er ung, da sjansen for kromosomfeil jo stiger med alderen.

Klarer ikke helt å være glad jeg heller..
Mistet i mars og var ca like langt som jeg er nå. TUL på tirsdag og håper så inderlig at vi får se et bankende hjerte og glede meg litt mer:Heartred
Eg og. Har tul på fredag da. Men gruer meg skikkelig kjenner eg. Den sitter sånn igjen, å bare se den tomme fostersekkem. Ber til høyere makter om at det er noe der denne gangen ❤️

Jeg har det også slikt. Er kjempe redd for å miste, selvom dette er første gang jeg er gravid. Men man hører jo så mye…
Vi forsøker å være glade, men ikke glede oss for mye, om det gir mening. Passe på å si « om det går bra» « i tilfelle termin i august» osv.
«Sjampanjen» blir ikke poppet før NIPT svar og uke 12.
Ja, enig… Vi sier også «om» og «dersom». Jeg forsøker å ikke innstille meg 100% på at det kommer en augustbaby. Tror jeg tenker slik for å beskytte meg selv dersom det skulle gått galt.

Jeg er i samme båt som deg. Hadde SA i oktober, å klarer neppe slappe av å glede meg helt enda..

Det er en bæresele jeg har så lyst på, men når er det egentlig greit å kjøpe? Kan bli litt overivrig av og til. :shy:

Det er en bæresele jeg har så lyst på, men når er det egentlig greit å kjøpe? Kan bli litt overivrig av og til. :shy:
Glad jeg ikke er den eneste som klør i fingrene etter å begynne å kjøpe inn ting Jeg har det meste av store ting fra før, men mangler noen ting, og har allerede begynt å søke på finn.no etter det jeg vil ha. Skal prøve å vente til til OUL.
Med de to andre var jeg også tidlig ute. Tror jeg kjøpte tripptrapp på salg bare noen uker etter jeg fant ut at jeg var gravid med eldste

Glad jeg ikke er den eneste som klør i fingrene etter å begynne å kjøpe inn ting Jeg har det meste av store ting fra før, men mangler noen ting, og har allerede begynt å søke på finn.no etter det jeg vil ha. Skal prøve å vente til til OUL.
Med de to andre var jeg også tidlig ute. Tror jeg kjøpte tripptrapp på salg bare noen uker etter jeg fant ut at jeg var gravid med eldste
OUL er lenge til. :hungover: Tripptrapp trenger vi også, hvis eldste skal fortsette å bruke sin. Har hatt et finnsøk på den bæresela et par måneder allerede. :hilarious: Den har på en måte blitt et symbol på babydrømmen. Men jeg er ikke helt bestemt på farge, så jeg får vel holde meg i skinnet så lenge. :joyful:

Back
Topp