Skravletråd

Min har også gått litt ned, men testene øker så tror ikke det kan sammenlignes, heldigvis ❤️ Var beldig opphengt I pulsen i tidligere svangerskap, og pulsen går opp og ned!
Takk for svar! Håper virkelig det… Tror jeg er litt ekstra stressa siden jeg bestemte meg for å ikke teste mer etter 17 dpo:hilarious::shifty:

Takk for svar! Håper virkelig det… Tror jeg er litt ekstra stressa siden jeg bestemte meg for å ikke teste mer etter 17 dpo:hilarious::shifty:

Jeg vet, nå er det bare "waiting game" til en kommer over i 2 trimester, begynner å kjenne liv å kan senke skuldrene :hilarious: la oss håpe tiden går fort!
Synes du er flink som ikke tester så mye, den viljestyrken har ikke jeg :bag:

Jeg vet, nå er det bare "waiting game" til en kommer over i 2 trimester, begynner å kjenne liv å kan senke skuldrene :hilarious: la oss håpe tiden går fort!
Synes du er flink som ikke tester så mye, den viljestyrken har ikke jeg :bag:
Ja… savner første svangerskap der jeg fant ut jeg var gravid i uke 11:angelic:
Hehe takk! Jeg brukte så alt for mye penger med nr 2 på det… så lovde mannen å la være:hilarious:

Ja… savner første svangerskap der jeg fant ut jeg var gravid i uke 11:angelic:
Hehe takk! Jeg brukte så alt for mye penger med nr 2 på det… så lovde mannen å la være:hilarious:

Åhhh, det hørtes nydelig ut egentlig :hilarious: nå har vi jul og mye som skjer forran oss, så tenker vi kommer oss fort til uke 12! :D
Heheh, ja, men det er joe like greit å la være, kan lage mer hodepine enn annet uansett :hilarious:

Er på seminar med jobben nå. Kontaktet hotellet angående maten for en uke siden, skulle ikke være noe problem. Sjekket før middagen, alt var fint. Servitøren vår hadde ikke fått det med seg, så informerte han. Og selv da fikk jeg ikke greit forrett og hovedrett… kjenner at jeg ble litt irritert!

Er på seminar med jobben nå. Kontaktet hotellet angående maten for en uke siden, skulle ikke være noe problem. Sjekket før middagen, alt var fint. Servitøren vår hadde ikke fått det med seg, så informerte han. Og selv da fikk jeg ikke greit forrett og hovedrett… kjenner at jeg ble litt irritert!
Så irriterende. Ordnet det seg til slutt? Skal og på jobbseminar i morgen og tenker mye på det med maten…

Så irriterende. Ordnet det seg til slutt? Skal og på jobbseminar i morgen og tenker mye på det med maten…
Jeg tar med et par bananer fra fruktfatet.. det ble såpass at en kollega skjønte det. Så kommer til å skrive en mail og si at det var dårlig og at de bør ha en bedre greie for gravide som ikke vil fortelle.

Jeg tar med et par bananer fra fruktfatet.. det ble såpass at en kollega skjønte det. Så kommer til å skrive en mail og si at det var dårlig og at de bør ha en bedre greie for gravide som ikke vil fortelle.
Bra! Servicebransjen bør kunne være mer samarbeidsvillig på dette, er på ingen måte en uvanlig problemstilling. Skikkelig kjipt at du måtte oppleve det!

Flere som opplever murringer og kramper i nedre del av magen uten at det er noe galt? Litt overtenking siden forrige graviditet endte i SA i uke 6-7…

Flere som opplever murringer og kramper i nedre del av magen uten at det er noe galt? Litt overtenking siden forrige graviditet endte i SA i uke 6-7…
Murringer er en av de få symptomene jeg har i tillegg til ømme bryst på at jeg er gravid. Ganske sikker på at det er helt normalt, men forstår at du blir bekymret etter en SA

Murringer er en av de få symptomene jeg har i tillegg til ømme bryst på at jeg er gravid. Ganske sikker på at det er helt normalt, men forstår at du blir bekymret etter en SA
Veldig « godt» å høre at flere har det, da føler jeg det som mere trygt! Krysser fingrene for at denne graviditeten blir fullført:)

Så gøy at det begynner å bli mer aktivitet her inne, koselig å følge med på :)

Hvorfor sier preglife at jeg er 4+5, når alle andre apper/ terminkalkulatorer, og min egen hoderegning kommer til 4+4. Den tar men første dag i siste mens, mens andre metoder gjør det ikke. Er dette en kjent sak med preglife?

Er det vanlig å ta med mannen på kontroll hos jordmor? Han har veldig lyst til å være med på alt, men jeg ble usikker på om det kanskje er rart at han er med der :laughing002

Har ikke ringt å bestilt time enda, så tenkte å høre når jeg ringer også. Men kanskje noen her har noen erfaringer med dette?

Er det vanlig å ta med mannen på kontroll hos jordmor? Han har veldig lyst til å være med på alt, men jeg ble usikker på om det kanskje er rart at han er med der :laughing002

Har ikke ringt å bestilt time enda, så tenkte å høre når jeg ringer også. Men kanskje noen her har noen erfaringer med dette?
Det kan han absolutt være. :)

Har hatt det i begge vellykkede svangerskap, og nå også i dette tredje, så jeg tar det som et godt tegn. :)

Har hatt det i begge vellykkede svangerskap, og nå også i dette tredje, så jeg tar det som et godt tegn. :)
Jeg bare husker så godt den murringen, mageknipen æ springen på do- dagen før forrige SA! Så tror alt er det samme.. - skal sies at jeg har en plagsom mage til vanlig! Men overtenker alt! Gleder meg på hcg måling i neste uke :)

Håper det går greit at jeg spør her :)
Hvordan er det med Facebook gruppe, finnes det? Og hva er reglene for hemmelig gruppe som blir opprettet på babyverden? :)

Håper det går greit at jeg spør her :)
Hvordan er det med Facebook gruppe, finnes det? Og hva er reglene for hemmelig gruppe som blir opprettet på babyverden? :)
Vet ikke om fb. Jeg bruker det generelt mindre og mindre, og foretrekker formatet her på forumet.

Hemmelig gruppe tror jeg er et visst antall innlegg inne på August 2023, men vet ikke tallet.

Det var vel egentlig et ubrukelig svar fra meg, men det teller iallfall som et innlegg. :hilarious:

Back
Topp