Skravletråd

OUL er lenge til. :hungover: Tripptrapp trenger vi også, hvis eldste skal fortsette å bruke sin. Har hatt et finnsøk på den bæresela et par måneder allerede. :hilarious: Den har på en måte blitt et symbol på babydrømmen. Men jeg er ikke helt bestemt på farge, så jeg får vel holde meg i skinnet så lenge. :joyful:
Hvilken bæresæle tenker du på? :)

Idag har dagen gått i ett med klargjøring og barnebursdag❤️ i morgen er det familiebursdag med ingen færre enn 20 stk. Blir folksomt i stua, men heller det enn flere bursdager :hilarious: fornøyd frøken som sover godt I senga si ❤️

Hvilken bæresæle tenker du på? :)
Ergobaby Embrace. :) Har også et Caboo Close bæresjal liggende, som også er for nyfødte, men jeg føler ikke at jeg har fått helt teken på det. Men med to små storesøsken, så tenker jeg at bæring hadde vært fint og koselig å få til.

Kjedelig å ha termin på slutten av måneden og bare være 4 uker når andre er 7. :joyful:

Hvilken farge ville dere valgt på bæresele, en mammafarge eller en babyfarge? :hilarious:

Noen andre som også VET at sex ikke er farlig for svangerskapet, men som plutselig er litt irrasjonell og tenker at det vil føre til spontanabort? :hilarious: :nailbiting: :arghh: Jeg føler meg såå dum nå for at jeg i det hele tatt tenker det.

Vi hadde sex i går og jeg er kåt som en brunstig ku nå, men kjenner jeg nesten ikke tør å si noe til mannen for da blir det knullings :p og jeg blir dum/redd.

Herregud, så tåpelig !

Noen andre som også VET at sex ikke er farlig for svangerskapet, men som plutselig er litt irrasjonell og tenker at det vil føre til spontanabort? :hilarious: :nailbiting: :arghh: Jeg føler meg såå dum nå for at jeg i det hele tatt tenker det.

Vi hadde sex i går og jeg er kåt som en brunstig ku nå, men kjenner jeg nesten ikke tør å si noe til mannen for da blir det knullings :p og jeg blir dum/redd.

Herregud, så tåpelig !
:laughing025 Hode mitt tenker også det samme, men i motsetning til deg får jeg helt turnoff og overhode ikke lyst:dead:

Nå har jeg vært og målt hcg (pga IVF). Spennende! Jeg føler meg ganske rolig på at alt går bra, overraskende nok, men spennende med tall uansett. :joyful:

Er så god følelse det å bare være rolig når en er gravid ❤️ akkurat som kroppen bare vet at det går bra! Spennende med hcg måling :D

Tok hcg på mandag, og i dag- får svar i morgen! Men hcg på mandag var 1195 som vist nok var veldig bra i følge jordmor:)

Hcg var 461 i går. Jeg tror det skal være helt greit mtp at jeg var 4+3, og kan kanskje tyde på at det bare er én inni der, som er helt greit! :)

Back
Topp