Fant ut at jeg var gravid for noen dager siden hvordan gjør dere det med julebord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg unnskylder meg med å kjøre bil og mange avtaler dagen etterpå. Om noen blir veeeeldig pågående er det jo den klassiske penicillin kurenFant ut at jeg var gravid for noen dager siden hvordan gjør dere det med julebord?
Vi har med overnatting, så fungerer ikke her. Tenkte jeg skulle helle alkoholfri vin over på en tom flaske. Den største utfordringen blir bestilling ved bordetJeg unnskylder meg med å kjøre bil og mange avtaler dagen etterpå. Om noen blir veeeeldig pågående er det jo den klassiske penicillin kuren
Jeg har hatt to aborter og to kjemiske, men må vel regne med noe sånt i min alder….Jeg er dog veldig nervøs…Jeg husker ikke helt, men var veldig tidlig, mulig det som kalles kjemisk. Da testet jeg bare med to tidlig tester og en med clear blue som kom opp 1-2. så begynte det å blø noen dager etter. Ble gravid igjen mnd etter frøkna
Jeg kjører, så da løste saken seg heldigvis.Fant ut at jeg var gravid for noen dager siden hvordan gjør dere det med julebord?
Håper det går veien nå! Jeg er nervøs, men har egentlig en god følelse, og syns det er litt skummelt. Har aldri testet så mye som nå og hadde fin stigning. Siste test var kontrollstreken den svakaste av de to. Men med tanke på alder og keisersnitt vet jeg at det er større risiko for spontan abort.Jeg har hatt to aborter og to kjemiske, men må vel regne med noe sånt i min alder….Jeg er dog veldig nervøs…
De to kjemiske var skygger som sakte ble rosa nok til å slå ut 1-2, men økte liksom ikke. Det ble til en litt kraftig mens før uke 5.
Den første aborten ble ikke svak positiv før 12 dpo , men steg tilfredsstillende etter hvert. Den andre var positiv fra 10 dpo og steg tilfredsstillende, men begge mine 9 dpo ble til barn. Jeg går derfor med et håp om at dette er en slik, siden jeg fikk svak positiv 9 dpo som også har steget fint, bortsett fra at jeg gikk tom for tester da.
Får teste i morgen og jeg er superspent på om jeg får 2-3…
Man vil jo gjerne sitte med svaret i hånda med en gang…
Jeg skal på seminar med overnatting om 1 uke og så julebord hjemme hos meg, kan ikke si jeg kjører da. Hadde sannsynligvis svangerskapsdiabetes i forrige graviditet, så ble anbefalt å leve som det nå uansett. Så lurer på om jeg skal bare si at jeg utredes for diabetes og derfor må unngå alkohol.Fant ut at jeg var gravid for noen dager siden hvordan gjør dere det med julebord?
Jeg har samme problemet! Julebord og vi skal overnatte på hotellet. Tenkte å snakke med servitør om å få servert alkoholfritt, men aner ikke om det lar seg gjøreVi har med overnatting, så fungerer ikke her. Tenkte jeg skulle helle alkoholfri vin over på en tom flaske. Den største utfordringen blir bestilling ved bordet
Nei, det er flere år siden. Hadde en i uke 9 før første barn , en kjemisk og en i uke 12 før andre barn. Hadde ellers en kjemisk i august.Håper det går veien nå! Jeg er nervøs, men har egentlig en god følelse, og syns det er litt skummelt. Har aldri testet så mye som nå og hadde fin stigning. Siste test var kontrollstreken den svakaste av de to. Men med tanke på alder og keisersnitt vet jeg at det er større risiko for spontan abort.
Var de to kjemiske og abortene før denne? Skjønner at du blir mer nervøs når du har opplevd det.
Håper virkelig du får en 2-3 uker i morgen
Det høres ut som en god forklaring! Jeg må le litt da, det er jo en kreativ gjeng her i disse julebordstider!Jeg skal på seminar med overnatting om 1 uke og så julebord hjemme hos meg, kan ikke si jeg kjører da. Hadde sannsynligvis svangerskapsdiabetes i forrige graviditet, så ble anbefalt å leve som det nå uansett. Så lurer på om jeg skal bare si at jeg utredes for diabetes og derfor må unngå alkohol.
Da håper jeg følelsene våre har rett! Da jeg mistet tidlig viste jeg på en måte at det ikke kom til å gå før det skjedde, dette føles mer ut som da det gikk bra. Rare og spennende tiderNei, det er flere år siden. Hadde en i uke 9 før første barn , en kjemisk og en i uke 12 før andre barn. Hadde ellers en kjemisk i august.
Jeg er litt nervøs, men samtidig har jeg også en riktig god følelse denne gangen….merkelig nok. Like god som da jeg fikk begge barna
Gleder meg til å høre flere kreative løsningerDet høres ut som en god forklaring! Jeg må le litt da, det er jo en kreativ gjeng her i disse julebordstider!
Eg skal heldigvis med jobben til gubben, så eg seie berre at eg har vakt.. dei aner jo ikkje at det ikkje e ein ting eingangFant ut at jeg var gravid for noen dager siden hvordan gjør dere det med julebord?
Det går jo an å si at du føler deg litt uggen så du velger å avstå fra alkohol denne gangen.Tar gjerne i mot flere tips for hvordan slippe unna spørsmål rundt alkohol, vi har samling i dag!
Jeg tenkte enten å skylle på diabetes utredning eller at jeg har vært pjusk lenge og vil ikke ødelegge immunforsvaret mer med alkohol nå før jul.Tar gjerne i mot flere tips for hvordan slippe unna spørsmål rundt alkohol, vi har samling i dag!
Eg gjorde det med ein av mine svangerskap. Men plutselig så var det ei Anna servitør som tok over og spurte høyt når ho kom bort til meg om det var eg som sku ha alkoholfrittSkal på 2 (!!!) julebord til helga og trenger og litt råd. Jeg er ikke vanskelig å be når det gjelder et glass vin, så mistanken kommer nok fort om jeg avstår. Kan man be kelner om å gå alkoholfritt på forhånd?
Eæææ!! Det var jo ikke greit!! Tenker og på den «jeg går på antibiotika» så da kan man ikke drikke. Heldigvis buffet så kan velge maten selvEg gjorde det med ein av mine svangerskap. Men plutselig så var det ei Anna servitør som tok over og spurte høyt når ho kom bort til meg om det var eg som sku ha alkoholfritt
Eg var heldigvis litt lenger på vei da enn nå, så var ikkje den større faren