Skravletråd

Ligger og slapper av på sofaen. Hjemme alene 1,5 timer til. Deilig - energien er 0 i dag:sleep011

• Liker
Reactions: HCS
Vi får bare skravle på for å nå 5000 ja! Hvor finner dere smiley's?? Her blir det bare blankt når jeg bruker vanlig emoji, og det er jo så kjedelig..

IKM idag, nå fikk jeg blod på papiret når jeg tørket meg. Renner ikke, og det er bare litt ved tørk, men kjenner jo panikken komme. Ingen smerter eller noe. Og jeg hadde samme greiene ved første graviditet, bare at jeg var litt lenger på veg, og hun er 7 år nå. Men kjenner fortsatt jeg blir litt stresset :nailbiting:

Vi får bare skravle på for å nå 5000 ja! Hvor finner dere smiley's?? Her blir det bare blankt når jeg bruker vanlig emoji, og det er jo så kjedelig..
Du må trykke på de tre prikkene, og da ser du et smileansikt. Der finner du emojis :)

IKM idag, nå fikk jeg blod på papiret når jeg tørket meg. Renner ikke, og det er bare litt ved tørk, men kjenner jo panikken komme. Ingen smerter eller noe. Og jeg hadde samme greiene ved første graviditet, bare at jeg var litt lenger på veg, og hun er 7 år nå. Men kjenner fortsatt jeg blir litt stresset :nailbiting:
Det skjønner jeg godt! Jeg hadde det samme med 2-åringen. Håper du slipper flere skremsler!

Legger ettåringen, endelig der at jeg bare kan ligge på mobilen mens han sovner!
Der er ikke jeg.. haha. Kanskje det hadde funka? Får prøve?!
Pleier synge ca hundre vers av diverse sanger UTENFOR soverommet, sånn at hun vet at jeg er der. Men hjelpes så lei jeg kan bli av lykkeliten på runde nummer 7-8 :p

Jeg sitter inne på rommet til 2-åringen og venter på at hun skal sovne.. virker å ta litt tid i dag…

Ææh, sånt er så skummelt! Satser på det bare er hormonell spotting!

Uff ja, krysser fingrene! Foreløpig er det bare litt rosa og blir mindre for hvert tørk. Hadde fin stigning på test fra igår. Mulig jeg tar en digital imorgen:angelic:

Håper det holder med det rosa, altså! :)

Prøver så utrolig hardt å ikke spise noe dritt. ><
Eple er søtt, så lurer på å ta et slikt... Må vel døyve litt?!

Dere som har prøve-dagbøker, blir dere å flytte dagbøkene?
Lage ny svangerskapsdagbok her inne under dagbøker?

I 16/17 var det vanlig at dagbøkene ble flyttet når man ble gravid, men synes liksom ikke jeg ser det blir gjort lenger?

Back
Topp