Ligger og slapper av på sofaen. Hjemme alene 1,5 timer til. Deilig - energien er 0 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må trykke på de tre prikkene, og da ser du et smileansikt. Der finner du emojisVi får bare skravle på for å nå 5000 ja! Hvor finner dere smiley's?? Her blir det bare blankt når jeg bruker vanlig emoji, og det er jo så kjedelig..
Trykk på prikkene ved siden av «bildet» over ruta du skriver iVi får bare skravle på for å nå 5000 ja! Hvor finner dere smiley's?? Her blir det bare blankt når jeg bruker vanlig emoji, og det er jo så kjedelig..
Ser du fant demTusen takk for forklaringer!
Uff, ja.Nåååå er det snart helg
Digg å være hjemme alene !!Ligger og slapper av på sofaen. Hjemme alene 1,5 timer til. Deilig - energien er 0 i dag
Det skjønner jeg godt! Jeg hadde det samme med 2-åringen. Håper du slipper flere skremsler!IKM idag, nå fikk jeg blod på papiret når jeg tørket meg. Renner ikke, og det er bare litt ved tørk, men kjenner jo panikken komme. Ingen smerter eller noe. Og jeg hadde samme greiene ved første graviditet, bare at jeg var litt lenger på veg, og hun er 7 år nå. Men kjenner fortsatt jeg blir litt stresset
Der er ikke jeg.. haha. Kanskje det hadde funka? Får prøve?!Legger ettåringen, endelig der at jeg bare kan ligge på mobilen mens han sovner!
IKM idag, nå fikk jeg blod på papiret når jeg tørket meg. Renner ikke, og det er bare litt ved tørk, men kjenner jo panikken komme. Ingen smerter eller noe. Og jeg hadde samme greiene ved første graviditet, bare at jeg var litt lenger på veg, og hun er 7 år nå. Men kjenner fortsatt jeg blir litt stresset
Det skjønner jeg godt! Jeg hadde det samme med 2-åringen. Håper du slipper flere skremsler!
Uff ja, krysser fingrene! Foreløpig er det bare litt rosa og blir mindre for hvert tørk. Hadde fin stigning på test fra igår. Mulig jeg tar en digital imorgenÆæh, sånt er så skummelt! Satser på det bare er hormonell spotting!
Uff ja, krysser fingrene! Foreløpig er det bare litt rosa og blir mindre for hvert tørk. Hadde fin stigning på test fra igår. Mulig jeg tar en digital imorgen
Ja, jeg er 38 årNoen andre her som er 35år+?