JaaaSupert!! Bare en liten hormonell blødning for å skremme litt : ))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaaSupert!! Bare en liten hormonell blødning for å skremme litt : ))
Herremin, nå så jeg alle skrivefeilene Men ja! Tenk at det var det som skulle til!Fantastisk at skyllingen må ha virket, altså!!
Herremin, nå så jeg alle skrivefeilene Men ja! Tenk at det var det som skulle til!
Ja, spesielt når hun fant ut at det egentlig ikke var spesielt tett. Så gudene vet hva som funket med det, men det funket!Utrolig deilig å vite man har fått gjort noe, og det faktisk funket
Ja, spesielt når hun fant ut at det egentlig ikke var spesielt tett. Så gudene vet hva som funket med det, men det funket!
Krangla skikkelig med sjefen min i dag. Skikkelig kjip måte å starte helga på kjenner jeg er glad for at jeg kan ta nesten et år fri til sommeren. Får bruke permisjonstiden på å tenke på nye jobber, andre steder.
DET hørtes godt ut!Me-time!
En unge sover. De andre to er hos pappaen til mellomste.
Gubben på jobb.
Skyrim, Pepsi og sjokkis på mor
Helt ærlig litt godt når gubben ikke er hjemme ogDET hørtes godt ut!
Er dessverre ikke detÆsj
Det er ikke TILFELDIGVIS en litt skadelig jobb, sånn at du kan få forsvinne litt før (svangerskapspenger)?
Ungen her ligger og hoster. Det er mannen sin tur til å ta natta, så er faktisk nesten som en alenekveld her også Problemet er bare at ingen har kjøpt inn verken sjokolade eller brusHelt ærlig litt godt når gubben ikke er hjemme og
Er dessverre ikke det
Sjefen beklaga til meg før jeg gikk hjem heldigvis, men sånt sitter igjen i kroppen i timesvis hos meg. Vanligvis er jeg ganske konfliktsky, sikkert hormonene som får meg til å bli litt mer frimodig, hehe.
Ungen her ligger og hoster. Det er mannen sin tur til å ta natta, så er faktisk nesten som en alenekveld her også Problemet er bare at ingen har kjøpt inn verken sjokolade eller brus
Håper alle har en fin fredagskveld er det forresten andre som går på progesteron og blodfortynnende her?
Jeg går på progesteron, blodfortynnende (aspirin) og østrogen!Håper alle har en fin fredagskveld er det forresten andre som går på progesteron og blodfortynnende her?
Jeg går på progesteron, blodfortynnende (aspirin) og østrogen!
Jepp!Styrt syklus?