Skravletråd

Det hadde jeg forrige gang.. Blir litt sånn lei av de medisinene etterhvert; samtidig som det er sååå skummelt å slutte.
Nå er det naturlig syklus her; og da har jeg da bare den progesteronen.. som jeg skal slutte på om noen dager... Det synes jeg egentlig er litt skummelt det og ><

Det hadde jeg forrige gang.. Blir litt sånn lei av de medisinene etterhvert; samtidig som det er sååå skummelt å slutte.
Nå er det naturlig syklus her; og da har jeg da bare den progesteronen.. som jeg skal slutte på om noen dager... Det synes jeg egentlig er litt skummelt det og ><
Ja, det skjønner jeg.
Dette er mitt første innsett, så jeg er helt nybegynner. Blir veldig omfattende og livsinngripende når man tar medisiner til flere faste tidspunkter hver eneste dag. Når man endelig begynner å ta g-tester har den hypotetiske graviditeten vart så innmari lenge i hodet allerede på en måte.

Ja, det skjønner jeg.
Dette er mitt første innsett, så jeg er helt nybegynner. Blir veldig omfattende og livsinngripende når man tar medisiner til flere faste tidspunkter hver eneste dag. Når man endelig begynner å ta g-tester har den hypotetiske graviditeten vart så innmari lenge i hodet allerede på en måte.

Ja, du begynner jo lenge før "befruktning" (altså, etter normal termin). Men da er det vel fryseforsøk du har; og siden du var litt bekymret mtp testene dine tidligere, så er det vel verdt å nevne at fryse-embryoene kan være bittelitt tregere.. sier de på assistert innimellom i alle fall :)

Dette er "bare" mitt andre innsett, hvor første innsett også gav spire. 2/2 er jo ganske bra det! Nå håper jeg at jeg får gå helt til juli, har jo nervene på utsiden her...!!

Ja, du begynner jo lenge før "befruktning" (altså, etter normal termin). Men da er det vel fryseforsøk du har; og siden du var litt bekymret mtp testene dine tidligere, så er det vel verdt å nevne at fryse-embryoene kan være bittelitt tregere.. sier de på assistert innimellom i alle fall :)

Dette er "bare" mitt andre innsett, hvor første innsett også gav spire. 2/2 er jo ganske bra det! Nå håper jeg at jeg får gå helt til juli, har jo nervene på utsiden her...!!
Takk! Jeg håper du har rett! Jeg var SÅ spent i morges, men så kom den synkende følelsen. Har erfaring med testing både når det har gått bra og ikke gjort det, og dette minnet veldig om sistnevnte. :( Men vi får se, skal iallfall fortsette med både medisin og testing til det ikke er noen tvil.

Håper vi får slå følge til juli. :Heartred

• Omsorg
Reactions: HCS
Takk! Jeg håper du har rett! Jeg var SÅ spent i morges, men så kom den synkende følelsen. Har erfaring med testing både når det har gått bra og ikke gjort det, og dette minnet veldig om sistnevnte. :( Men vi får se, skal iallfall fortsette med både medisin og testing til det ikke er noen tvil.

Håper vi får slå følge til juli. :Heartred

Jeg fikk sterkere test på ettermiddagen nå (greier jo ikke la være), så kan være masse ulike grunner til at testen i morges var svakere ..håper morgendagens test er helt uten TVIL for deg (eller, oss begge, forsåvidt, hehe) ❤️❤️

Jeg er ny her :)godt synlig positiv test på onsdag, men mistenkte det på mandag. Tok mine tre første tester noensinne da, men trodde strek nr to jeg så på de testene bare var skygge :happy090termindato 13.juli:love017 Er på ferie med svigers nå, krevende å skjule da jeg sliter med mye murringer og tilhørende mange turer på do nr to :happy093ikke klar for å dele det enda, vi rakk bare en mensen etter ppilleslutt så det er helt uvirkelig for oss at det skulle gå så fort:Heartred

Bah, da vet mamma om det. Samboer og 100 andre mistet jobben denne uka så jeg har vært helt knust. Så sa jeg det til mamma og begynte å gråte mens jeg sa det og da bare glapp det ut midt i uglycryingen. «Det hadde jo ikke vært såå ille men nå er det en liten en som har flytta inn i magen min buhuhuuuuhu»

Ingen krise at hun vet altså, er ikke så big deal når det er tredjemann men tenkte jo å vente til jul :joyful:

Bah, da vet mamma om det. Samboer og 100 andre mistet jobben denne uka så jeg har vært helt knust. Så sa jeg det til mamma og begynte å gråte mens jeg sa det og da bare glapp det ut midt i uglycryingen. «Det hadde jo ikke vært såå ille men nå er det en liten en som har flytta inn i magen min buhuhuuuuhu»

Ingen krise at hun vet altså, er ikke så big deal når det er tredjemann men tenkte jo å vente til jul :joyful:
Å nei! Så kjedelig! Skjønner godt at det er kjipt! Får håpe at tidenes laveste arbeidsledighet gjør at han finner seg en ny jobb fort! :Heartred

Kjenner at jeg har skikkelig nerver etter den testen i går som jeg ikke syns ble tilstrekkelig sterkere. Mannen, og søsteren min, sier den er sterkere, men jeg klarer liksom ikke helt å være sikker på at det er nok. Vurderer å kjøpe en digital til mandag. Da er det én uke siden jeg fikk 1-2, så da bør den vise minst 2-3 hvis alt er som det skal.

Å nei! Så kjedelig! Skjønner godt at det er kjipt! Får håpe at tidenes laveste arbeidsledighet gjør at han finner seg en ny jobb fort! :Heartred
Ja det er ingen jobber for han her, så hvis vi er skikkelig uheldig må han flytte til Oslo eller Trondheim for en periode og forhåpentligvis forhandlet fram hjemmekontor slik han har nå :bag:

Jeg må dessverre trekke meg fra termingruppa. Testen min er ultrasvak på fjerde dagen.

Ønsker dere alle lykke til fram mot juli!

Ååå, så kjedelig ❤️ Håper neste spire sitter kjapt og helt til mål..!

Hjelp så trøtt jeg ble etter jobb i dag. Føler jeg går og 'dupper'.. ><

Jeg er så sinnsykt redd for å miste. Er 5+5 idag. Jeg prøver å distansere meg litt fra det og ikke se for meg hvordan det blir å fortelle, hvordan graviditeten blir etterhvert, babyen vokser etc. Men så gjør jeg det likevel. Og idet jeg sitter og gleder meg kan jeg få helt overveldende tanker om å miste eller at babyen vil være alvorlig syk. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, vil heller være avslappet og positiv og ta det som det kommer, men jeg blir så redd. Bah.

Jeg er så sinnsykt redd for å miste. Er 5+5 idag. Jeg prøver å distansere meg litt fra det og ikke se for meg hvordan det blir å fortelle, hvordan graviditeten blir etterhvert, babyen vokser etc. Men så gjør jeg det likevel. Og idet jeg sitter og gleder meg kan jeg få helt overveldende tanker om å miste eller at babyen vil være alvorlig syk. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, vil heller være avslappet og positiv og ta det som det kommer, men jeg blir så redd. Bah.

Sånn er jeg alltid som gravid ><
Aldri mistet før, men livredd.
Forøvrig, så blir man jo redd for ungene når de kommer ut også, så.... Slutter egentlig aldri heller!

Kjenner til følelsene. Redd for noe skal skje, redd for at noe skal være galt med den lille, klarer ikke helt slappe av før UL i uke 9:hungover: Tiden går sakte..

Altså.. når man hatt en gjett i Maskorama i flere uker, som nå viste seg å være riktig.. også endret jeg til FEIL i siste liten i dag..
:banghead:

Tror toåringen forbereder meg på lite søvn. Hver morgen etter positiv test er han oppe og nikker klokka FEM :arghh:
Typisk!
Her sover vi til åtte ><
Trøtte lille ettåringen :p

Back
Topp