Skravletråd

Serie?
Jeg skal greie å kose meg, jeg! Synes egentlig det er helt greit at gubben har kveldsvakt innimellom :p
Ja! Forløper til Game of thrones. Den har jo fått litt blandede kritikker, men gøy å se likevel :) Ja, det skjønner jeg! Hva skal du game da?

Ja! Forløper til Game of thrones. Den har jo fått litt blandede kritikker, men gøy å se likevel :) Ja, det skjønner jeg! Hva skal du game da?

Fikk aldri sett ferdig GOT.. Jeg mistet piffen midt i. Må prøve på nytt... :p
Så får man vurdere den der etterpå i så fall :)

Går i Skyrim her. Har jo spilt det i mange år nå, men fremdeles ikke helt ferdig. Blir ikke det når man begynner på nytt igjen hele tiden :p

• Liker
Reactions: HCS
Hvorfor fryser jeg ALLTID i tidlig svangerskap??? Så kald!!

Minsten har akkurat lagt seg (7 år). Nå skal vi snart se serie, the americans :D Såå spennende!! Ellers har jeg mye menssmerter og tror mensen skal komme hver gang jeg skal tisse… slitsomt!

Minsten har akkurat lagt seg (7 år). Nå skal vi snart se serie, the americans :D Såå spennende!! Ellers har jeg mye menssmerter og tror mensen skal komme hver gang jeg skal tisse… slitsomt!
Helt normalt med mye mensmurringer osv :)
Hvilken serie er det? :)

Helt normalt med mye mensmurringer osv :)
Hvilken serie er det? :)
Jaa, bare ubehagelig. Kommer stort sett om kvelden hos meg. Den er SÅ spennende! Handler om et ektepar som jobber for KGB (etterretningen i russland) også bor de i USA. Anbefales, helt syyyykt spennende!

Jaa, bare ubehagelig. Kommer stort sett om kvelden hos meg. Den er SÅ spennende! Handler om et ektepar som jobber for KGB (etterretningen i russland) også bor de i USA. Anbefales, helt syyyykt spennende!

Spennende :)

Ja, skjønner det er ekkelt altså! Jeg har egentlig ikke hatt mye murringer nå. Bare akkurat de minuttene etter jeg har satt progesteron.

I dag har jeg kjøpt bbhugme gravidpute brukt på tise, så er spent på den. Egentlig litt skeptisk til å kjøpe brukt pute men de er jo superdyre ny og det må vel gå bra å vaske :wtf:
Trenger ikke gravidpute enda selvfølgelig men det var så spennende å kjøpe noe gravid-relatert :laughing002

I dag har jeg kjøpt bbhugme gravidpute brukt på tise, så er spent på den. Egentlig litt skeptisk til å kjøpe brukt pute men de er jo superdyre ny og det må vel gå bra å vaske :wtf:
Trenger ikke gravidpute enda selvfølgelig men det var så spennende å kjøpe noe gravid-relatert :laughing002
Den puta er gull! Elsker min! Og trekket tas jo av og vaskes, så det bør gå bra :)

Jeg har en avlang pute fra ikea som jeg skal kose meg med etterhvert:p

Jeg har besøkt foreldrene mine i dag, og de hadde kjøpt inn spekemat og mange digge oster…sykt vanskelig å sitte der uten å kunne spise det
Føler så absolutt med dere!

Hvorfor fryser jeg ALLTID i tidlig svangerskap??? Så kald!!
Hæ er det en ting?? Det kan forklare hvorfor jeg går å skrur opp varmen, og samboer skrur ned igjen pga han mener det er for varmt :eek:

Hæ er det en ting?? Det kan forklare hvorfor jeg går å skrur opp varmen, og samboer skrur ned igjen pga han mener det er for varmt :eek:

Det må det være, for jeg synes jeg er slik hver gang :p

Jeg fryser også! Men tror vi mener noe annet når juli og termin nærmer seg! :glasses1

Nedtur når du trodde du hadde bestilt tidlig UL til 1 desember, men så er det ikke før 9…..

Back
Topp