Ja! Forløper til Game of thrones. Den har jo fått litt blandede kritikker, men gøy å se likevel Ja, det skjønner jeg! Hva skal du game da?Serie?
Jeg skal greie å kose meg, jeg! Synes egentlig det er helt greit at gubben har kveldsvakt innimellom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Forløper til Game of thrones. Den har jo fått litt blandede kritikker, men gøy å se likevel Ja, det skjønner jeg! Hva skal du game da?Serie?
Jeg skal greie å kose meg, jeg! Synes egentlig det er helt greit at gubben har kveldsvakt innimellom
Ja! Forløper til Game of thrones. Den har jo fått litt blandede kritikker, men gøy å se likevel Ja, det skjønner jeg! Hva skal du game da?
Helt normalt med mye mensmurringer osvMinsten har akkurat lagt seg (7 år). Nå skal vi snart se serie, the americans Såå spennende!! Ellers har jeg mye menssmerter og tror mensen skal komme hver gang jeg skal tisse… slitsomt!
Jaa, bare ubehagelig. Kommer stort sett om kvelden hos meg. Den er SÅ spennende! Handler om et ektepar som jobber for KGB (etterretningen i russland) også bor de i USA. Anbefales, helt syyyykt spennende!Helt normalt med mye mensmurringer osv
Hvilken serie er det?
Jaa, bare ubehagelig. Kommer stort sett om kvelden hos meg. Den er SÅ spennende! Handler om et ektepar som jobber for KGB (etterretningen i russland) også bor de i USA. Anbefales, helt syyyykt spennende!
Den puta er gull! Elsker min! Og trekket tas jo av og vaskes, så det bør gå braI dag har jeg kjøpt bbhugme gravidpute brukt på tise, så er spent på den. Egentlig litt skeptisk til å kjøpe brukt pute men de er jo superdyre ny og det må vel gå bra å vaske
Trenger ikke gravidpute enda selvfølgelig men det var så spennende å kjøpe noe gravid-relatert
I dag har jeg kjøpt bbhugme gravidpute brukt på tise, så er spent på den. Egentlig litt skeptisk til å kjøpe brukt pute men de er jo superdyre ny og det må vel gå bra å vaske
Trenger ikke gravidpute enda selvfølgelig men det var så spennende å kjøpe noe gravid-relatert
Hæ er det en ting?? Det kan forklare hvorfor jeg går å skrur opp varmen, og samboer skrur ned igjen pga han mener det er for varmtHvorfor fryser jeg ALLTID i tidlig svangerskap??? Så kald!!
Hæ er det en ting?? Det kan forklare hvorfor jeg går å skrur opp varmen, og samboer skrur ned igjen pga han mener det er for varmt
Jeg å!Hvorfor fryser jeg ALLTID i tidlig svangerskap??? Så kald!!
3 år siden sist svangerskap, så kan ikke huske at det var slik daDet må det være, for jeg synes jeg er slik hver gang
Jeg fryser også! Men tror vi mener noe annet når juli og termin nærmer seg!