Enig i det! Det er mye mindre personlig å bare skrive inn på nettet. Kanskje ok når man har født der før, men syns førstegangsfødende burde få komme å se.Hm, sikkert greit nok det også altså; men jeg synes det er litt fint å se avdelingen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i det! Det er mye mindre personlig å bare skrive inn på nettet. Kanskje ok når man har født der før, men syns førstegangsfødende burde få komme å se.Hm, sikkert greit nok det også altså; men jeg synes det er litt fint å se avdelingen også
Enig i det! Det er mye mindre personlig å bare skrive inn på nettet. Kanskje ok når man har født der før, men syns førstegangsfødende burde få komme å se.
Føler meg også hoven i ansiktet. Generelt i både kinn, lepper og rundt nesen. Jeg må ringe imorgen og få bestilt tid til 38 ukerskontroll siden jordmor her har ferie..I går og i dag har jeg hatt så hovent ansikt. Jeg har tenkt at det må være det berømte «fødeansiktet». Selv om jeg aldri kan huske at jeg har hatt det før. Når jeg googler så kommer det opp at fødeansikt er at man får «rundere nese»? Flere som føler og ser hoven ut i ansiktet?
I det siste har jeg hatt protein i urinen, men kun spor og 1+. Jeg skal til JM i morgen tidlig da, så ikke bekymret sånn sett, da formen er fin ellers også . Men nysgjerrige ja 38+3
I går og i dag har jeg hatt så hovent ansikt. Jeg har tenkt at det må være det berømte «fødeansiktet». Selv om jeg aldri kan huske at jeg har hatt det før. Når jeg googler så kommer det opp at fødeansikt er at man får «rundere nese»? Flere som føler og ser hoven ut i ansiktet?
I det siste har jeg hatt protein i urinen, men kun spor og 1+. Jeg skal til JM i morgen tidlig da, så ikke bekymret sånn sett, da formen er fin ellers også . Men nysgjerrige ja 38+3
Vi får håpe det ikke er noe tullFøler meg også hoven i ansiktet. Generelt i både kinn, lepper og rundt nesen. Jeg må ringe imorgen og få bestilt tid til 38 ukerskontroll siden jordmor her har ferie..
Føler meg også hoven i ansiktet! Rundere kinn.. og mulig rundere nese og ja 39+4 i dagI går og i dag har jeg hatt så hovent ansikt. Jeg har tenkt at det må være det berømte «fødeansiktet». Selv om jeg aldri kan huske at jeg har hatt det før. Når jeg googler så kommer det opp at fødeansikt er at man får «rundere nese»? Flere som føler og ser hoven ut i ansiktet?
Oi oi, kanskje du har fått det berømte fødefjeset Jeg føler jeg har skikkelig hoven morgenfjes etter å ha sovet veldig dårlig eller noe, men det har jeg jo ikke. Spent på hva JM sier i morgenJeg føler at nesen min er litt rundere, men det er det eneste... Men kan være noe jeg innbiller meg også.
Bra man ikke er alene om det da. Vi får håpe det bare er fødefjesetFøler meg også hoven i ansiktet! Rundere kinn.. og mulig rundere nese og ja 39+4 i dag
Oi oi, kanskje du har fått det berømte fødefjeset Jeg føler jeg har skikkelig hoven morgenfjes etter å ha sovet veldig dårlig eller noe, men det har jeg jo ikke. Spent på hva JM sier i morgen
Å overleve hjemme med 2 åring Gå å smårydde og forberede litt , prøve å få hvilt/ladet opp litt oooog tatt en skikkelig handlerunde å fylle opp kjøleskap, fryser og skap med ting som er greit å ha til første uka hjemmeHva er deres planer for uka?
Skulle hatt mer planer, tenker jeg; for da hadde sikkert baby kommet
Å overleve hjemme med 2 åring Gå å smårydde og forberede litt , prøve å få hvilt/ladet opp litt oooog tatt en skikkelig handlerunde å fylle opp kjøleskap, fryser og skap med ting som er greit å ha til første uka hjemme
Hei, nå har du skrevet på skravletråden til Juli 2023-forumet. Tror du får flere svar om du skriver på prøveforumetHei! Jeg og samboer har prøvd å «aktiv» bli gravide i 1 år, og uten prevensjon i ca 1, så nesten 2 år til sammen, har bestilt legetime 29 februar for å høre å sjekke til at alt er i orden med meg, er jo utrolig nervøs for at noe er galt, men kan jo selvfølgelig hende vi bare har vært uheldige men jeg er 23 år så er jo innenfor gode odds. For dere som har vært hos legen for samme grunn, hva sa dere? Hva gjør legen? er det noe jeg må være forberedt på?
Hei! Jeg og samboer har prøvd å «aktiv» bli gravide i 1 år, og uten prevensjon i ca 1, så nesten 2 år til sammen, har bestilt legetime 29 februar for å høre å sjekke til at alt er i orden med meg, er jo utrolig nervøs for at noe er galt, men kan jo selvfølgelig hende vi bare har vært uheldige men jeg er 23 år så er jo innenfor gode odds. For dere som har vært hos legen for samme grunn, hva sa dere? Hva gjør legen? er det noe jeg må være forberedt på?