Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Vi er kjempeforelska, og nyter nyfødtboblaGratulerer med prinsen @Emi!! Han er nydelig
Samme her..!!! Men har 'heldigvis' kontroll på sykehuset på termin,så da håper jeg de sjekker osv, og kanskje jeg kan få noe indikasjon på hvordan ting ligger an..
Oiii. Hvilket sykehus? Har bare avtale med jordmor jeg. Ellers vet jeg ikke mer om hvordan dette fungererSamme her..!!! Men har 'heldigvis' kontroll på sykehuset på termin,så da håper jeg de sjekker osv, og kanskje jeg kan få noe indikasjon på hvordan ting ligger an..
Bergen. Men grunnen er forrige svangerskap (risiko etc),så har fått "innvilget" sjekk på termin på sykehus, i stede for 1 uke over.Oiii. Hvilket sykehus? Har bare avtale med jordmor jeg. Ellers vet jeg ikke mer om hvordan dette fungerer
Ble sjekket for 3 uker siden. Var moden og myk,men ingen åpning. Stripping uten hell forrige svangerskap, synes det var svært ubehagelig selv med 3 cm åpning den gang. Håper heller på åpning og modning,og at de vil gi meg ballong eller ta vannet mitt (det gjorde de sist) Er vel kanskje litt mye å håpe på.På termin er det absolutt innafor å spørre om de kan sjekke om du er moden og evt strippe om du ønsker..
Ble sjekket for 3 uker siden. Var moden og myk,men ingen åpning. Stripping uten hell forrige svangerskap, synes det var svært ubehagelig selv med 3 cm åpning den gang. Håper heller på åpning og modning,og at de vil gi meg ballong eller ta vannet mitt (det gjorde de sist) Er vel kanskje litt mye å håpe på.
Har oppskrifta som funker for deg du daFor meg er visst klyx svært effektivt. Ble strippet flere ganger uten hell sist svangerskap, men så husket jeg at jeg ble "igangsatt" med stripping+klyx i svangerskap nr2..
Så da satte jeg klyx selv, tre dager på overtid sist. Rier begynte 6t etterpå
Men hos meg er stripping ganske greit, for jeg kjenner nesten ingenting.
Har oppskrifta som funker for deg du da
Her tømmer kroppen seg hver dag,så tror ikke det er så mye å hente på klyx her hos meg
Ja,kanskje detJa tydeligvis x) men usikker på om jeg må ha det i kombinasjon med stripping kanskje. Men funket i alle fall her..!
Du får prøve kose deg masse. Få oxytocinet opp.
Ja,kanskje det
Ja,må prøve på det
Spennende Håper du fikk et greit inntrykk av dette sykehuset også? Men hva er egentlig innskriving? Ser på babyverden sin terminkalkulator at det nå er tid for innskriving, men vet ikke hva det er, sykehuset har ikke nevnt noe?Vært på innskriving og omvisning på sykehuset i dag.. BT/Urin/CTG kontroll i morgen..
Så kan vi håpe på fødsel til helga eller noe ..
Spennende Håper du fikk et greit inntrykk av dette sykehuset også? Men hva er egentlig innskriving? Ser på babyverden sin terminkalkulator at det nå er tid for innskriving, men vet ikke hva det er, sykehuset har ikke nevnt noe?
Spennende Håper du fikk et greit inntrykk av dette sykehuset også? Men hva er egentlig innskriving? Ser på babyverden sin terminkalkulator at det nå er tid for innskriving, men vet ikke hva det er, sykehuset har ikke nevnt noe?
På sykehuset i Stavanger er innskriving bare et skjema som fylles ut på Helsenorge. Så det kan også bare være digitalt, uten å snakke med noen som jobber der.Innskrivingsamtale handler om å bare bekrefte informasjon som adresse, sykdommer og annet praktisk; så denne KAN foregå på tlf. De vil også gjerne gå gjennom rutiner på avdelingen (f.eks far på barsel, eller måltider), og høre om du har noe tanker eller ønsker ift fødsel evt, eller ting du lurer på om avdelingen.
Man kan også be om å få denne i kombinasjon med en omvisning.
Avdelingen virker grei, den, og jeg tror det hjelper for min del at jeg kan se for meg ankomst, inni hodet, før jeg kommer. Når ALT er nytt og skummelt, så blir det vanskelig for meg
Det er vanlig at de tar denne innskrivingsamtalen rundt uke 35 - men jeg hadde ikke slik samtale sist, så jeg vet ikke om det er alle sykehus som har fått det inn. Du kan jo høre med jm neste gang om det er noe som gjøres, og om det i så fall gjøres snart..!
Lykke til!!!Satt i gang i dag! dårlig bemanning i morgen så fikk tilbudet i dag! Nå er vannet tatt!
Hm, sikkert greit nok det også altså; men jeg synes det er litt fint å se avdelingen ogsåPå sykehuset i Stavanger er innskriving bare et skjema som fylles ut på Helsenorge. Så det kan også bare være digitalt, uten å snakke med noen som jobber der.
Så spennende, lykke til!!Satt i gang i dag! dårlig bemanning i morgen så fikk tilbudet i dag! Nå er vannet tatt!
Lykke til! Jeg har fått satt ballong og er blitt lagt inn på pasienthotelletSatt i gang i dag! dårlig bemanning i morgen så fikk tilbudet i dag! Nå er vannet tatt!