Skravletråd

På oss er det rolig kveld med tv :) du da?

Herlig. Mannen er ikke kommer hjem enda; middagen står klar i kjøleskapet (må bare hive den inn i ovnen og varme opp), regner med det blir tv og middag etterpå.. :)

• Liker
Reactions: HCS
Super trøtt idag, selv om jeg sov 10 timer i natt:hilarious: sitter å ser på the big bang theory for sikkert 3 gang! Orker ikke begynne på noe nytt om jeg plutselig skal føde å ikke har tid å fullføre:hilarious:

Går det an å gjøre ting også? :laughing002 Er snart ferdig med å legge lillemor. Skal så ned å spise opp smågodtet jeg kjøpte tidligere i dag:shy:

Tjæ. Vet ikke?! Jeg vurderte rive litt mer rom, men jeg driver og allerede "push my luck" med minstemor. Jeg har lagt henne på rommet til storesøster (i storesøster sin seng, for hennes egen gikk ikke gjennom døra der). Litt fordi det rommet blir hennes når jeg er ferdig med det jeg river nå - og jeg vil se hvor bra det går å sove på et annet rom......
...
Og litt fordi jeg gjeeerne kunne tenkt meg å ha mitt eget soverom for meg selv (og mannen) for en gangs skyld (før det snart IGJEN blir okkupert av en annen miniversjon av oss) :angelic:

Super trøtt idag, selv om jeg sov 10 timer i natt:hilarious: sitter å ser på the big bang theory for sikkert 3 gang! Orker ikke begynne på noe nytt om jeg plutselig skal føde å ikke har tid å fullføre:hilarious:

10 timer om natta?! Klokka mi sier i snitt 5-6 timer hver natt.. men så tar jeg 1-2 timer dupp midt på dagen med minstemor og, da. Den duppen er essensiell!!

Jeg har også litt lyst å se opp en serie, men.. vi ender som regel bare opp med gamle kongen befaler episoder, og et par filmer vi har sett hundre ganger før..
Jeg er i et sånt mood for tiden, jeg greier ikke se noe nytt :hilarious:

Herlig. Mannen er ikke kommer hjem enda; middagen står klar i kjøleskapet (må bare hive den inn i ovnen og varme opp), regner med det blir tv og middag etterpå.. :)
Hvor lenge er stasjonen åpen? Jobber han ofte sent? Blir mye på deg da!

Hvor lenge er stasjonen åpen? Jobber han ofte sent? Blir mye på deg da!

Til 22, men han er jo egentlig ikke sånn på jobb. Han hadde et møte som var ferdig ca kl 18. Men så var det noe som holdt på å ta fyr (noe lys??) og noe kontrakter han ventet på.. men jeg har ikke fått tak i ham siden det, så jeg lagde bare ferdig maten og satte på Castle med eldste dattera.. hun skal legge seg om ikke sååå lenge så.. hun må.jo få middag før legging. (Hun har spist altså, men ikke middag)

• Liker
Til 22, men han er jo egentlig ikke sånn på jobb. Han hadde et møte som var ferdig ca kl 18. Men så var det noe som holdt på å ta fyr (noe lys??) og noe kontrakter han ventet på.. men jeg har ikke fått tak i ham siden det, så jeg lagde bare ferdig maten og satte på Castle med eldste dattera.. hun skal legge seg om ikke sååå lenge så.. hun må.jo få middag før legging. (Hun har spist altså, men ikke middag)
Mmmm! Skjønner! Bra han fikk stoppet det. Her brant det rett i nærheten i dag faktisk. Måtte ut med helikopter for å slukke. Ser ut som det gikk bra da!

Mmmm! Skjønner! Bra han fikk stoppet det. Her brant det rett i nærheten i dag faktisk. Måtte ut med helikopter for å slukke. Ser ut som det gikk bra da!

Mulig han overdrev litt da, men likevel, måtte i alle fall ordne noe greier. :) Fikk faktisk melding nå, så da er han vel hjemme om en halvtime!

• Liker
Lager scrapbook-album til minstemor, har et håp om å rekke det før hun blir SYV år på september :facepalm: :p Skal prøve å ikke være like treg med bittelillemor:playful: Nå er det sommerhytta med kjæresten:)

Høres fint ut det! Angående å være treg; jeg begynte brodere adventskalender til eldste; da hun var 3 eller noe. Hun er 13 nå. Hun har fått min istedenfor. :P
Jeg måtte starte på nytt pga en grov feil og. Den er NESTEN ferdig. Men det ER SÅ KJEDELIG å brodere...!!

Jeg skulle strikke en genser til eldste. Den skulle jeg lage da hun var 9 eller noe. Hun er fremdeles 13 (og et halvt)... Den er også nesten ferdig, bolen er strikket og mesteparten av ermene liksom.
Mellomste kan KANSKJE få den.... Hvis jeg rekker bli ferdig.

Men ja. Du er ikke så treg, altså. :P

Høres fint ut det! Angående å være treg; jeg begynte brodere adventskalender til eldste; da hun var 3 eller noe. Hun er 13 nå. Hun har fått min istedenfor. :p
Jeg måtte starte på nytt pga en grov feil og. Den er NESTEN ferdig. Men det ER SÅ KJEDELIG å brodere...!!

Jeg skulle strikke en genser til eldste. Den skulle jeg lage da hun var 9 eller noe. Hun er fremdeles 13 (og et halvt)... Den er også nesten ferdig, bolen er strikket og mesteparten av ermene liksom.
Mellomste kan KANSKJE få den.... Hvis jeg rekker bli ferdig.

Men ja. Du er ikke så treg, altså. :p
Godt å høre at jeg ikke er alene :laughing002 Enekelte prosjekter er så lett å utsette, å plutselig har det gått 5 år liksom:facepalm:

Du kommer nok i mål en vakker dag, skal du se:love017

10 timer om natta?! Klokka mi sier i snitt 5-6 timer hver natt.. men så tar jeg 1-2 timer dupp midt på dagen med minstemor og, da. Den duppen er essensiell!!

Jeg har også litt lyst å se opp en serie, men.. vi ender som regel bare opp med gamle kongen befaler episoder, og et par filmer vi har sett hundre ganger før..
Jeg er i et sånt mood for tiden, jeg greier ikke se noe nytt :hilarious:
Haha ja, har jo ikke barn fra før, så å gå å legge seg tidlig er jo en luksus jeg har kort tid igjen med :hilarious: sover normalt 7-8timer.

Godt å høre at jeg ikke er alene :laughing002 Enekelte prosjekter er så lett å utsette, å plutselig har det gått 5 år liksom:facepalm:

Du kommer nok i mål en vakker dag, skal du se:love017

Mmhm, fem år går fort :hilarious:
Men jeg har rett og slett ikke tålmodighet til store prosjekter. Nå skal jeg selge unna mine omtrent UBRUKTE strikkebøker, og holde meg til kun votter (og sokker, men jeg hater strikke sokker og)...
Brodering tar jo også en evighet, og da stopper det hos meg..

Men må jo prøve ferdigstille noen prosjekter, da.

Haha ja, har jo ikke barn fra før, så å gå å legge seg tidlig er jo en luksus jeg har kort tid igjen med :hilarious: sover normalt 7-8timer.

Jeg sover fint 10 timer til vanlig om jeg har muligheten, men ja.
I natt fikk jeg faktisk 6t og 38 min, ifh klokka mi. La meg i 23 tiden, men sovnet ikke med en gang. Minste ungen våknet en halvtime/time etter jeg hadde faktisk sovnet, og sov resten av natta med meg. Våknet for å tisse kl 03. Også våknet mini kl 07.

Jeg sover fint 10 timer til vanlig om jeg har muligheten, men ja.
I natt fikk jeg faktisk 6t og 38 min, ifh klokka mi. La meg i 23 tiden, men sovnet ikke med en gang. Minste ungen våknet en halvtime/time etter jeg hadde faktisk sovnet, og sov resten av natta med meg. Våknet for å tisse kl 03. Også våknet mini kl 07.
Ikke sånn helt krise det, ser liksom for meg at livet består av lite søvn i noen år fremover.. når jeg jobber normalt så begynner jeg på jobb kl 06, og da er det sjelden jeg har så mye mer en 6timer søvn:pHadde 8timer i natt i følge klokka, men 1 1/2 våken, og 5 turer på do:hilarious: det er veldig varmt nå, og får så vondt i ribbeina når jeg ligger for lenge på ei side, så må drive å snu meg ofte.. kan dette skyldes at jeg er tyngre nå tro? For har komt gradvis den siste måneden

Ikke sånn helt krise det, ser liksom for meg at livet består av lite søvn i noen år fremover.. når jeg jobber normalt så begynner jeg på jobb kl 06, og da er det sjelden jeg har så mye mer en 6timer søvn:pHadde 8timer i natt i følge klokka, men 1 1/2 våken, og 5 turer på do:hilarious: det er veldig varmt nå, og får så vondt i ribbeina når jeg ligger for lenge på ei side, så må drive å snu meg ofte.. kan dette skyldes at jeg er tyngre nå tro? For har komt gradvis den siste måneden

Portabel AC er helt amazing på varme netter. ;)

Og ja. Evt om babyen legger seg litt til rette og presser under ribbeina og.

Takk for tips!
Vi har sånn på alle soverommene.. for når det bikker 22 grader på rommene, så er det ikke godt å sove. Jeg foretrekker helst 18-19 på rommet. Så man kan ha dyne på. :P

Back
Topp