Hei! Så fint du deler. Forståelig. Slik jeg følte det å da jeg fikk greie på det.
Uff det er tråkige de ikke gjorde, må ha vært en ekstra påkjenning for deg oppi det hele. Godt å høre du fikk byttet over for videre oppfølgning. Forståelig. Men gjelder det kun ved 2 eller 3 gangs man blir anbefalt å prøve vaginal setefødsel?
Sant. Det har jeg hørt også på fødselsforberedende kurs jeg var på. Det er forståelig, uff det hørtes veldig stressende ut. Forståelig. Uff hørtes traumatisk ut men så godt å høre du var i trygge hender. Skjønner den og oi det var en rask fødsel. Skjønner, barn og svangerskap er jo forskjellige. Så ikke rart str er forskjellig. Spennende å høre om tidligere fødsel, men må ha vært vondt å bli klippet. Så godt å høre, er så godt å høre når det går bra.
Den kjenner jeg igjen, så fikk sjokk. Så er det noe med det når man ikke har født før har man ikke noe erfaring og er veldig uvitende. Så veldig fint å kunne høre forskjellige erfaringer så man aner litt mulige utfall. Det vil jeg tro, er jo skummelt når man ikke vet. Det er veldig godt å høre.
Det er bra og godt å høre. Eneste jeg tenker på da er det ikke vindt når bena kommer ut etter rompa? Også armene etter det før hodet?
Det er bra. Godt å høre hvordan forløpet foregår så man vet litt på forhånd. Forståelig, da fin fødsel gikk så rask. Men så glad på dine vegne at du hadde en god fødsel.
Sett video på YouTube hvor man ligger på rygg og det blir gjort håndgrep, og en video hvor man står på kne og bruker tyngdekraften. Så ut som det var kne stående som var det beste og så enklest ut og best for både baby og mor.
Det settes stor pris på
Tusen takk, mi har ennå ikke snudd seg så er belaget på setefødsel. Så veldig godt å høre god erfaring rundt det.