Skravletråd

Er så emosjonell for tiden. Alle småting blir store kriser, bekymrer meg for så mye rart som ikke har med graviditeten å gjøre, gråter over alt mulig rart. Det er så travelt:arghh:

Typisk!
Her sover vi til åtte ><
Trøtte lille ettåringen :p
Åh gud så digg. Han gjorde det han også inntil nå :hungover: har måtte flytte han på vårt rom de siste ukene pga oppussing så håper det blir andre boller når han skal sove alene igjen:joyful:

Heihei! Sniiiikee meg inn her nå jeg :greet025
Fikk plutselig positiv test igår, og positiv digital idag med 2-3. Ønsket om graviditet var der, men sjokket ble stort da ingenting tilsa at denne måneden skulle klaffe :laughing002 Med de andre to som skal bli storesøsken nå, så kjente jeg det tidlig og tydelig på kroppen at jeg var gravid. Visste det flere dager før positiv test da, men ikke denne gangen. Og deeet stresser meg litt:facepalm:

• Liker
Reactions: HCS
Fikk plutselig positiv test igår, og positiv digital idag med 2-3. Ønsket om graviditet var der, men sjokket ble stort da ingenting tilsa at denne måneden skulle klaffe :laughing002 Med de andre to som skal bli storesøsken nå, så kjente jeg det tidlig og tydelig på kroppen at jeg var gravid. Visste det flere dager før positiv test da, men ikke denne gangen. Og deeet stresser meg litt:facepalm:
Velkommen inn! Høres jo ut som hCGet er der det skal da ;)

Skrevet ut helsekort til meg selv; fordi jeg hater at første time er en ren spørreundersøkelse; og legen min er ikke noe god til å fylle ut, så om han fyller ut, så må jordmor gjøre det på nytt. :P
Føles bedre å huke av nei for rusmidler selv, enn at jordmor skal se deg dypt inn i øynene; "enn rusmidler da?!"

Jeg er så sinnsykt redd for å miste. Er 5+5 idag. Jeg prøver å distansere meg litt fra det og ikke se for meg hvordan det blir å fortelle, hvordan graviditeten blir etterhvert, babyen vokser etc. Men så gjør jeg det likevel. Og idet jeg sitter og gleder meg kan jeg få helt overveldende tanker om å miste eller at babyen vil være alvorlig syk. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, vil heller være avslappet og positiv og ta det som det kommer, men jeg blir så redd. Bah.
Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv.. Hjelper ikke med "mensensmerter" som er ganske sterke heller.

Håper det går bedre etterhvert, at vi begge klarer senke skuldrene litt ❤️

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv.. Hjelper ikke med "mensensmerter" som er ganske sterke heller.

Håper det går bedre etterhvert, at vi begge klarer senke skuldrene litt ❤️
Åh, nei helt enig. Mitt eneste symptom bortsett fra ømme pupper er «menssmerter» som varierer litt i grad men er milde primært, og jeg blir redd hver gang. I tillegg har jeg IBS så jeg har veldig mye vondt i magen generelt, som ofte er litt sånn all over the place.
Krysser fingrene for at det går bra og at jeg blir litt mindre engstelig, det er ikke særlig sjarmerende.

Velkommen :)

Hva gjør dere i kveld..?

Ikveld er det bare kos og chill. Jentungen har nett bada og jeg dusjet. Mannen sover en blund før nattevakt:sleep002 Enn du?

Herlig ❤️
Yngste min har omtrent akkurat sovna. Hører noe host og uling, men gir seg fort. Jeg er alene hjemme, baby sover, jentene er hos sin far/bonusfar og gubben er på jobb. Så nå ser jeg litt på tv mens jeg spiser tacorester. Gaming etterpå 8)

Her er det House of Dragon! Høres ut som du har en fin kveld foran deg da! :)

Serie?
Jeg skal greie å kose meg, jeg! Synes egentlig det er helt greit at gubben har kveldsvakt innimellom :p

• Liker
Reactions: HCS
Back
Topp