Skravletråd

Nedtur når du trodde du hadde bestilt tidlig UL til 1 desember, men så er det ikke før 9…..
Kjedelig. Hvor langt på vei er du da?
Jeg har bestilt til 29. Nov, da er jeg bare 7+2, men.. må liksom sjekke tidlig at alt er OK. Bestiller NIPT om alt ser greit ut da.

Minstemor er syk :( ligger i sengen her med meg og hoster, gråter, sover litt, snorker, hoster, gråter.... Osv. Håper vi får sovet litt i natt. Gubben inntok sofaen, for han må tidlig opp i morra ><

Minstemor er syk :( ligger i sengen her med meg og hoster, gråter, sover litt, snorker, hoster, gråter.... Osv. Håper vi får sovet litt i natt. Gubben inntok sofaen, for han må tidlig opp i morra ><
Åh, så kjedelig! Håper hun blir fort frisk!

Tok progesteron i morges, men det skal bli den siste... Kjenner litt nervøsitet av den grunn. Redd for at kroppen bare skal støte ut fosteret o.o

Jrg er gravid etter IVF nå, men blir så usikker på termin. Porsgrunn har testdag 16 dager etter innsett og mener at man er 4 uker på testdag. Jeg hadde uttak 19/10 og satt inn blastocyst 24/10. Hvor langt ville dere sagt at jeg er på vei?

Jrg er gravid etter IVF nå, men blir så usikker på termin. Porsgrunn har testdag 16 dager etter innsett og mener at man er 4 uker på testdag. Jeg hadde uttak 19/10 og satt inn blastocyst 24/10. Hvor langt ville dere sagt at jeg er på vei?

Du vil vel være 5 uker på testdag?
Jeg hadde innsett 28/10 (blastocyst). Er nå 4+2.
Du vil jo være 2+0 ved uttak (/"eggløsning"), og 2+5 ved innsett av blasto.

Du er da 4 dager mer enn meg, så jeg vil si du er 4+6.

Begynner og bli et graviditetstegn for meg dette… omgangssyka :depressed: Har kun hatt omgangssyken tre ganger i mitt liv og alle gangene har vært under graviditet:bored:

Fytti katta for et døgn :arghh:

Du vil vel være 5 uker på testdag?
Jeg hadde innsett 28/10 (blastocyst). Er nå 4+2.
Du vil jo være 2+0 ved uttak (/"eggløsning"), og 2+5 ved innsett av blasto.

Du er da 4 dager mer enn meg, så jeg vil si du er 4+6.
Ja, det er sånn jeg regner det og. Skjønner ikke hvordan porsgrunn regner.

Jeg er så distre om dagen! Jeg var på reise på søndag, og to ganger gikk jeg fra tingene mine på flyplassen :happy090 I dag glemte jeg å ta på deo, så det blir jo fint:smiley-bounce022 ellers skal jeg på jobbtur i morgen, med overnatting. Det snakkes allerede om forspillet, og jeg syns det er skikkelig vanskelig. Selv om jeg drikker sjeldent og det vet alle, er det første gang på over 4 år vi er på tur, og det er en forventning i lufta…

• Haha
Reactions: HCS
Jeg er så sinnsykt redd for å miste. Er 5+5 idag. Jeg prøver å distansere meg litt fra det og ikke se for meg hvordan det blir å fortelle, hvordan graviditeten blir etterhvert, babyen vokser etc. Men så gjør jeg det likevel. Og idet jeg sitter og gleder meg kan jeg få helt overveldende tanker om å miste eller at babyen vil være alvorlig syk. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, vil heller være avslappet og positiv og ta det som det kommer, men jeg blir så redd. Bah.

Skjønner hvordan du har det. Er 5+2 i dag. Og tanken slo meg i går.. igjen :shy: Har følt murringer med jevne mellomrom, helt til i går :nailbiting: Blir så sykt nervøs :arghh:

Begynner og bli et graviditetstegn for meg dette… omgangssyka :depressed: Har kun hatt omgangssyken tre ganger i mitt liv og alle gangene har vært under graviditet:bored:

Fytti katta for et døgn :arghh:
Nei, æsj :(

Jeg er så distre om dagen! Jeg var på reise på søndag, og to ganger gikk jeg fra tingene mine på flyplassen :happy090 I dag glemte jeg å ta på deo, så det blir jo fint:smiley-bounce022 ellers skal jeg på jobbtur i morgen, med overnatting. Det snakkes allerede om forspillet, og jeg syns det er skikkelig vanskelig. Selv om jeg drikker sjeldent og det vet alle, er det første gang på over 4 år vi er på tur, og det er en forventning i lufta…

Hvis man drikker sjeldent og alle vet det, er det MYE lettere å si nei uten reaksjoner. :)
Jeg drikker så og si aldri, så folk synes det er liksom greit at jeg sier "har ikke lyst på". Drikk noe du synes er godt i stedet ❤️

Jeg greide tråkke på noe gamle rugeegg som ei and har ruget på, i fjøset i dag...
Jeg legger vekt på gamle, og legger inn stikkord som.. råtne kyllinglik..

Sånn om noen vil forestille seg lukta som bredde seg i fjøset...
Og som nygravid... Fy fader...
"Heldigvis" er lukten så ille at mamma brakk seg også, så ingen reaksjon på at jeg reagerte på lukten :p

Hvis man drikker sjeldent og alle vet det, er det MYE lettere å si nei uten reaksjoner. :)
Jeg drikker så og si aldri, så folk synes det er liksom greit at jeg sier "har ikke lyst på". Drikk noe du synes er godt i stedet ❤️
Det er sant, jeg trenger ikke komplisere det mer enn «jeg har ikke lyst på i dag». Føler alle kan lukte at jeg er gravid selv om det bare er mannen og ei venninne som vet :) Paranoid, ja, men det er jo det eneste jeg tenker på om dagen:love017 alt tolkes, for mye murringer er vondt og skummelt, for lite murringer er skummelt for kanskje det ikke går likevel da:happy118 blir heftige uker fremover, ikke rart jeg ikke har hjernekapasitet:smiley-bounce022

Det er sant, jeg trenger ikke komplisere det mer enn «jeg har ikke lyst på i dag». Føler alle kan lukte at jeg er gravid selv om det bare er mannen og ei venninne som vet :) Paranoid, ja, men det er jo det eneste jeg tenker på om dagen:love017 alt tolkes, for mye murringer er vondt og skummelt, for lite murringer er skummelt for kanskje det ikke går likevel da:happy118 blir heftige uker fremover, ikke rart jeg ikke har hjernekapasitet:smiley-bounce022

Hvis det er noe du kunne sagt ellers også, så hvorfor ikke :)

De første ukene er forferdelige...!
Jeg skal i tillegg slutte på medisiner i dag, så kjenner det litt på frykten altså.

Back
Topp