Idahei
Andre møte med forumet
Hei! Jeg blødde en del friskt blod 5+2 (er 6+4 idag) og var sikker på jeg mista og gråt hele søndagen. Jeg fikk time hos jordmor mandagen, dagen etter, som henviste meg til UL som jeg var på igår (en lang uke å vente), og der slo hjertet på lille frøet.I dag når jeg våknet så jeg at det hadde kommet noe blod og det var ikke mye, og det var ikke ferskt men det er jo superskummelt uansett. Hadde også svake menslignende smerter. Ringte jordmor og hun klarte ikke helt å berolige meg... hun sa at det sikkert var ufarlig, kanskje har kommet etter samleie (selv om sist gang var på søndag?) Og at om det var spontanabort var det uansett ikke noe de kunne gjøre sååå...vi får se? hun sa at hvis jeg blødde mer så kunne jeg kanskje få en ultralyd etterhvert
Tok en vanlig digital igjen i dag som fortsatt viser 2-3 (hadde 2-3 2.nov)... Privat ul er vanskelig her jeg bor da jeg måtte ha kjørt flere timer til nærmeste. Hva hadde dere gjort? Tror jeg er 5+2 sånn ca, og skjønner at det er for tidlig med ul
Selvfølgelig er første tråden jeg finner her inne med noen i samme situasjon, noen som mister
Blødningen kunne vi se på ultralyd som et svart felt, og hadde ingenting med svangerskapet å gjøre
Håper alt er fint med spiren din også Det er kjempevanlig å blø i disse ukene i svangerskapet