Skravletråd

:HeartredI dag når jeg våknet så jeg at det hadde kommet noe blod :sad010 og det var ikke mye, og det var ikke ferskt men det er jo superskummelt uansett. Hadde også svake menslignende smerter. Ringte jordmor og hun klarte ikke helt å berolige meg... hun sa at det sikkert var ufarlig, kanskje har kommet etter samleie (selv om sist gang var på søndag?) Og at om det var spontanabort var det uansett ikke noe de kunne gjøre sååå...vi får se? :whacky011 hun sa at hvis jeg blødde mer så kunne jeg kanskje få en ultralyd etterhvert

Tok en vanlig digital igjen i dag som fortsatt viser 2-3 (hadde 2-3 2.nov)... Privat ul er vanskelig her jeg bor da jeg måtte ha kjørt flere timer til nærmeste. Hva hadde dere gjort? Tror jeg er 5+2 sånn ca, og skjønner at det er for tidlig med ul

Selvfølgelig er første tråden jeg finner her inne med noen i samme situasjon, noen som mister :sad002
Hei! Jeg blødde en del friskt blod 5+2 (er 6+4 idag) og var sikker på jeg mista og gråt hele søndagen. Jeg fikk time hos jordmor mandagen, dagen etter, som henviste meg til UL som jeg var på igår (en lang uke å vente), og der slo hjertet på lille frøet. :Heartred
Blødningen kunne vi se på ultralyd som et svart felt, og hadde ingenting med svangerskapet å gjøre :Heartpink
Håper alt er fint med spiren din også:happy: Det er kjempevanlig å blø i disse ukene i svangerskapet :Heartred

Hei! Jeg blødde en del friskt blod 5+2 (er 6+4 idag) og var sikker på jeg mista og gråt hele søndagen. Jeg fikk time hos jordmor mandagen, dagen etter, som henviste meg til UL som jeg var på igår (en lang uke å vente), og der slo hjertet på lille frøet. :Heartred
Blødningen kunne vi se på ultralyd som et svart felt, og hadde ingenting med svangerskapet å gjøre :Heartpink
Håper alt er fint med spiren din også:happy: Det er kjempevanlig å blø i disse ukene i svangerskapet :Heartred
Tusen takk for støttende ord :Heartpink jeg skal ringe legen I morgen ang blodprøver og satser på at alt er som det skal være. Det har vært litt skummelt i dag, men det føles heldigvis bedre nå etter jeg har fått snakket om det både her i forumet og med samboer:)

Neeeei, æsj..! Sånne ting er så ekkelt å gnage på.
Jeg har gjort feil (som strengt tatt ikke har vært kritisk), som har gjort at jeg har snudd halvveis på vei hjem for å dra tilbake på jobb igjen. Det ble sent, da, gitt.. men jeg orket ikke at det skulle gnage ><
Ja, hadde jeg kunnet hadde jeg gjort det. Men de som må fikse det åpner ikke før 7:30. Så umulig å gjøre noe med før det..

Ja, hadde jeg kunnet hadde jeg gjort det. Men de som må fikse det åpner ikke før 7:30. Så umulig å gjøre noe med før det..
Ja,altså, JEG jobber på bensinstasjon, og det jeg hadde glemt, var å legge boller klart til morgendagen... :p :p
(De skal legges klar i heveskap med kjøleelement, så de er ferdig hevet til kl07, og man bare kan steke).
De hadde nok overlevd om jeg IKKE dro tilbake, men bare sendt en melding om at "sorry, dere får bruke litt lengre tid på bollene i morgen tidlig...." (Da måtte de brukt dem på kjøl, og hevet dem først)

• Liker
Reactions: HCS
Hei :) Tenker jeg tar en forsiktig fot inn her etter positive tester i går og i dag:joyful: Litt usikker på hvor langt jeg er på vei,for mener at IKM egentlig ikke er før fredag/lørdag, men appen sier 3+5… men syklusene har vært alt fra 26-29 dager de siste mnd..:hilarious:
Etter Missed Abortion i Juli, så tror jeg ikke at jeg klarer å tro helt på det før jeg har vært på TUL, men krysser alt for at denne spira sitter:Heartred

Vedlegg

• 6F7804F6-2B3B-4715-B194-56D550EB327A.jpeg
    6F7804F6-2B3B-4715-B194-56D550EB327A.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 13
  • 76D4FE00-E107-4E8E-A9E6-DAAD96E288D2.jpeg
    76D4FE00-E107-4E8E-A9E6-DAAD96E288D2.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 13
Hei :) Tenker jeg tar en forsiktig fot inn her etter positive tester i går og i dag:joyful: Litt usikker på hvor langt jeg er på vei,for mener at IKM egentlig ikke er før fredag/lørdag, men appen sier 3+5… men syklusene har vært alt fra 26-29 dager de siste mnd..:hilarious:
Etter Missed Abortion i Juli, så tror jeg ikke at jeg klarer å tro helt på det før jeg har vært på TUL, men krysser alt for at denne spira sitter:Heartred
Velkommen hit og gratulerer så mye med spira :Heartbigred skjønner godt følelsen etter en MA, jeg har hatt to SA og tror ikke på det selv før ultralyd. Krysser alt for deg!!:D

Gratulerer:)

Da er vi passert 2000 innlegg :) skulle tatt oss en skikkelig skravlekveld ;)

Hva gjør dere i dag/kveld??
Bodd i sofaen i hele dag, og kvelden tilbringes også her. Kink i nakken som påvirker alt her :dead: Heldigvis kommer samboer nå med takeaway, så blir litt koselig det:Heartpink Hva gjør du?

Bodd i sofaen i hele dag, og kvelden tilbringes også her. Kink i nakken som påvirker alt her :dead: Heldigvis kommer samboer nå med takeaway, så blir litt koselig det:Heartpink Hva gjør du?

Ææh, kjedelig! (Eller.. jeg misunner det bittelitt også, men ikke kinket i nakken).
Ååh, takeaway..
Hva blir det? ;)

Jeg hadde et behov for suppe i dag, så det har jeg laget meg.. jeg og minste er syke, så vi har altså surret mye rundt hjemme.. men NÅ er jeg med mellomste på judotrening, mens mini er hos besteforeldre, frem til pappaen kan ta henne med hjem etterpå. Ble mye surr, for hadde egentlig håpet eksen kunne ta med E på judo, men han var også syk ... ><

Ææh, kjedelig! (Eller.. jeg misunner det bittelitt også, men ikke kinket i nakken).
Ååh, takeaway..
Hva blir det? ;)

Jeg hadde et behov for suppe i dag, så det har jeg laget meg.. jeg og minste er syke, så vi har altså surret mye rundt hjemme.. men NÅ er jeg med mellomste på judotrening, mens mini er hos besteforeldre, frem til pappaen kan ta henne med hjem etterpå. Ble mye surr, for hadde egentlig håpet eksen kunne ta med E på judo, men han var også syk ... ><
Det ble thai! Merker svangerskapet påvirker smaksløkene, for guuuud så sterk sweet’n sour sausen plutselig var :wtf:

Suppe er veldig godt det også! Her holder vi på å montere kjøkken, så steketopp pluss komfyr er ikke tilgjengelig (derav takeaway idag :hilarious:)

Håper dere blir friske snart! Savner å være syk uten å ha ansvar for barn da

Det ble thai! Merker svangerskapet påvirker smaksløkene, for guuuud så sterk sweet’n sour sausen plutselig var :wtf:

Suppe er veldig godt det også! Her holder vi på å montere kjøkken, så steketopp pluss komfyr er ikke tilgjengelig (derav takeaway idag :hilarious:)

Håper dere blir friske snart! Savner å være syk uten å ha ansvar for barn da

Haha, ja, typisk det der. Smaksløkene blir noe helt annet..!

Åh kaotisk?? Men godt med takeaway innimellom da. Spesielt om alternativet er tørr brødmat:p

Takk. Ja, du, det er jo digg. Eksen kunne si at han hadde holdt senga hele dag. (For barna er hos meg).... Det kunne ikke jeg gjøre i dag :p opp før sju i dag faktisk. Sovetrollet her pleier vanligvis sove til åtte.

Fy fader.. innså nettopp at jeg har gjort en kjempefeil på jobb :( og får ikke begynt å fikse det før i morgen tidlig. Så nå må jeg ligge å tenke på dette i hele natt. Guuuuuud! Bare håper det er mulig å fikse :sorry:
Der ordner seg nok! Du får gjort noe med det nå,så da kan du bare legge bort de tankene i kveld. :Heartred

• Omsorg
Reactions: HCS
Tusen takk for støttende ord :Heartpink jeg skal ringe legen I morgen ang blodprøver og satser på at alt er som det skal være. Det har vært litt skummelt i dag, men det føles heldigvis bedre nå etter jeg har fått snakket om det både her i forumet og med samboer:)
Hvordan går det?

Haha, ja, typisk det der. Smaksløkene blir noe helt annet..!

Åh kaotisk?? Men godt med takeaway innimellom da. Spesielt om alternativet er tørr brødmat:p

Takk. Ja, du, det er jo digg. Eksen kunne si at han hadde holdt senga hele dag. (For barna er hos meg).... Det kunne ikke jeg gjøre i dag :p opp før sju i dag faktisk. Sovetrollet her pleier vanligvis sove til åtte.
Har blitt mye takeaway denne helga, så er rimelig lei nå. HELDIGVIS var thaiboda åpen (de er merkelig nok bare åpne onsdag-søndag) så litt variasjon fra kebab og pizza :hilarious:

Ja er noe med det. Når hele flokken her blir syke, så er samboer merkelignok alltid litt sykere enn meg, så da faller hovedansvaret på meg :bored: Hvordan syke er dere?

Har blitt mye takeaway denne helga, så er rimelig lei nå. HELDIGVIS var thaiboda åpen (de er merkelig nok bare åpne onsdag-søndag) så litt variasjon fra kebab og pizza :hilarious:

Ja er noe med det. Når hele flokken her blir syke, så er samboer merkelignok alltid litt sykere enn meg, så da faller hovedansvaret på meg :bored: Hvordan syke er dere?
Jeg synes ikke det er så merkelig :p mandag og tirsdag er ofte av de tregeste dagene, og de må jo ha fri ila uka :p
Thaimat er så godt.. jeg har en thai-stemor. Elsker bl.a. thaigrill og vårruller !

Aner ikke hvordan syk eksen er, sikkert influensa ish. Men han synes veldig synd i seg selv når han er syk :p
Mini har hatt feber og ellers bare en lei forkjølelse. Jeg og er sånn passe ramma av den forkjølelsen. Tung i hodet, vondt i halsen.. men blir bedre. Var bare ikke sååå greit å dra noe sted i dag, og spesielt mini som akkurat er ferdig med feber..

Suppe ❤️❤️
Det var DET jeg cravet i dag. Antagelig mer pga forkjølelse enn graviditet, men hormonene gjør at jeg *må* ha alt jeg har lyst på, i mye større grad. :p
Femåringen godkjente også denne :)16680202401662824791534006091743.jpg

Der ordner seg nok! Du får gjort noe med det nå,så da kan du bare legge bort de tankene i kveld. :Heartred
Takk for støtten! Det ordnet seg heldigvis, men det var ren flaks! :nailbiting: Så håper jeg sover som en stein i natt! Var helt rødsprengt i øynene i dag pga dårlig søvn, og er jo på jobbreise, så var liksom ikke beste timing :hilarious:

Haha, den kjenner jeg igjen! Mannen er alltid litt sykere, må ligge litt mer i senga, og ta litt mindre ansvar hjemme :wacky:

Back
Topp